Drama vietii mele

„Doc, I always have the same shitty big fuckin’ problem: I am doomed”.

Daca as fi fost printr-un cabinet al unui psiholog, prin America, probabil asa mi-as fi inceput discursul, uitandu-ma in tavan si stand intinsa pe canapea. Da’ pentru ca sunt doar la mine in camera, inlocuiesc canapeaua cu patul meu supra-dimensionat pentru unul de o persoana si ma uit in monitor.

Doc, intotdeauna am fix aceeasi problema, de rahat: sunt blestemata.

Sunt misogina. Asta o stiti. Adica, exact ca si termenul pe care l-am folosit, problema mea nu exista. Doar ca eu nu reusesc sa ma inteleg cu femeile si nici ele cu mine. Am sa fac referire pe parcursul postului la ce ii spuneam cuiva, mai devreme, pentru ca el m-a inspirat sa ma confesez aici: o femeie n-ar putea sa inteleaga instant de ce mi se pare hilar sa ai un covoras sub forma de pestisor in fata w.c.-ului, pen’ ca, din natura ei, nu s-ar putea gandi  la ce ma gandesc eu cand spun ” Te duci sa dai la peste?” sau „Fir intins!”

Asa ca eu chiar nu am cum sa-mi fac prietena buna o femeie, indiferent cat de desteapta ar fi. Chiar nu am cum pentru ca eu gandesc mai mult masculin si n-am fi pe aceeasi lungime de unda. Plus ca, eu, pe prietenii mei buni ma bazez. Adica stiu ca daca ma duc in club si ma iau de ala de 120+ de kile, care are lantul de aur la gat, cumva, doi fiind, o scoatem noi la capat, indiferent ce probleme ar aparea. Cu o femeie n-am cum face asa ceva. Si iar, stiti, nu mai am incredere in femei de cand le-am gasit p-alea doua in bratele alor mei.

Deci clar, nu e de mine amicitia cu o femeie.

Asa ca, vreau nu vreau, trebuie sa-mi fac amici barbati. Prieteni buni barbati. Si uneori, desi se intampla foarte rar, chiar o fac. Ajung la un anumit nivel de prietenie cu barbati, incat sa ne ghicim gesturile, gandurile si sa stim ca ne bazam unul pe altul, indiferent ce ar fi.  Genul de prietenie in care stiu ca, daca ma simt singura intr-o seara, in casa, sa dau un telefon si, in secunda doi, el sa fie acolo, sa ma tina in brate si sa ma faca sa ma simt ok, fara nimic altceva. Pentru ca asa fac prietenii. Oameni pe care sa ii accept si sa ma accepte, indiferent cat de heghes ar fi fazele sau situatia. Si cu care sa pot vorbi orice, incepand de la trecutul meu, pe care nu-l povestesc prea des, si pana la „uite cum a fost aseara cu ala”.

Numai ca, inevitabil, scenariul e acelasi de fiecare data.

Apar sentimente. Din partea lor, pentru ca eu ii vad ca pe „fratele mai mare sau mai mic pe care nu l-am avut niciodata”. Daca apare ceva si din partea mea, inhib intr-atat incat sa se transforme intr-o relatie sincera de prietenie. Dar ei… Ori incep sa actioneze pe baza sentimentelor ori fug si ma lasa balta, dezamagindu-mi increderea pusa in ei.

N-am ce face, probabil asta are sa se intample intotdeauna. E natural, oarecum, si inteleg. Insa privesc problema egoist, din punctul meu de vedere:

Cum ramane cu mine? Eu ce ar trebui sa fac in cazul asta? Cum ramane cu timpul, emotiile si increderea investite pana atunci in relatia aia de amicitie? Cu sentimentul ala de „Da, nu-s chiar singura pe lume si stiu ca am un om pe care sa ma pot baza”?

In momentul de fata pietenul bun a fugit. Ma simt ca si cum mi s-au dat papucii si oscilez intre o stare de dezamagire si una care imi spune ca trebuie sa fac ceva sa-l conving sa stea. Ma simt abandonata si, probabil multi stiti, asta e una din fricile mele cele mai mari. Mi-e oarecum ciuda ca sunt persoana care sunt si ca asta e efectul meu asupra celor pe care ii las in „Palatul meu de clestar”. In luciditatea mea, ma gandesc cu groaza ca, in doi – trei ani, imi va fi la fel de rau cum mi-a fost aseara si voi avea nevoie de cineva sa vina sa-mi aduca o cana de ceai si o oala de apa fierbinte ca sa fac un inhalant. Si n-are sa fie nimeni, pentru ca eu nu pot tine oameni in jurul meu fara sa-i fac sa simta. E oarecum cruda senzatia. Si ma macina si nu-mi place.

Desigur, as putea sa intru in rolul de bitchie si sa nu-mi pese. De fapt, ma si mir cum de nu mi s-a activat personalitatea aia pana acum. De obicei, la vreo 10 minute dupa ce  se intampla o faza care sa ma dezamageasca, ma transform si nu imi mai pasa de nimic. Dar acum e vorba doar de mine. Da, imi pare rau si nu vreau sa il pierd, pentru ca e un prieten bun, cum poate n-am avut niciodata, care ma sustinea si imi intelegea ideile si planurile intr-o secunda si care, oricat de aiurea suna ceva ce vroiam sa fac, ma sustinea pana la capat si ma accepta. Dar e alegerea lui si i-o respect. Nu pot tine langa mine un om cu forta si nici nu pot sa-i cer sa se macine si sa se chinuie doar pentru ca mie nu-mi place sa fiu singura.

Relatiile nu sunt inlocuitorul bun. Relatiile vin si trec. Nici un prieten bun gay nu e solutia. Doi am avut si unul a dat-o in bara in stilul parvenitului si al doilea a..inceput sa actioneze. Ca sa citez o alta cunostinta gay :”Oana, tu esti motivul pentru care gay people devin straight people”. Dupa cum spuneam, I’m doomed…

Si totusi, eu, in ritmul asta… Unde ajung?

Un pic de haz de necaz:

d3viIbabe: oare daca mi-o trag cu el ii trece dragostea?=)))))))))))))))))))))))))
Radu: sincer .. nu
d3viIbabe: le-o trag din prima si dupa gata, suntem prieteni buni :))))))
Radu: it will make things really bad
Radu: da si dupa aia isi spune bai odata si-a tras-o cu mine sigur ii place de mine de ce nu vrea sa ne mai combinam??
d3viIbabe: ii pun sa semneze contract inainte: daca iti pic cu tronc, aia e, taci si inghite:))
d3viIbabe: fac si bani asa
Radu: si daca se afla de faza asta o sa stea lumea la rand sa iti devina cea mai buna prietena
d3viIbabe: da…si pun clauza acolo: in caz ca nu, platesti daune morale de xxxx dolari
Radu: si daca n-are bani ce-o sa le iei? boii de la bicicleta??
d3viIbabe: nush. da’ ceva ceva tre’ sa aiba
Radu: ii scoti in fundu gol pe usa afara .. si-i lasi pe bucium eventual:))
d3viIbabe: da
Radu: deci pana la urma nu-i pont nici ideea ta ca iese prostitutie
d3viIbabe: na….”and i’m a mother fucker p.i.m.p.”
Radu: nu chiar nu .. am cunoscut prea multe fete care fac meseria…si m-am trezit cu expresia „stii radu .. eu de fapt lucrez pt nicu gheara” :))
Radu: deci lasam fara sa fii tu p.i.m.p
d3viIbabe: cum ar suna…”nu radu, stii, eu de fapt lucrez pentru Oana”
Radu: parca te si vad… vrei sa fim amici ??… da … boon … dezbraca-te:))
Radu: sau sa intrebi …vrei sa ne-o tragem ca sa ramanem amici ???
d3viIbabe: :))))))
Radu: o sa fie toti .. pick me !!pick me!!

23 Responses to “Drama vietii mele”


  1. 1 kOoDoO Decembrie 18, 2010 la 1:54 pm

    Atata timp cat detii sexul opus in pantaloni, n-ai sa devii niciodata prietenul cel mai bun al unui barbat. No matter what you do.

  2. 2 d3vilbabe Decembrie 18, 2010 la 1:55 pm

    stiu. e exact ce-am spus mai sus 🙂

  3. 3 kOoDoO Decembrie 18, 2010 la 2:26 pm

    Then don’t bother anymore.

  4. 4 Tudor Decembrie 18, 2010 la 2:41 pm

    Aaa, de-a dreptul dezamagitor. Intr-un post precedent, afirmi ca ne actionam cu totii conform instinctelor. Ceea ce confirm, cu ideile suplimentare exprimate acolo. Iar acum, te miri? Pai cum ai putea sa crezi ca un male friend are un alt obiectiv in afara de a te duce in pat (nu ca sa-ti citeasca capra cu trei iezi)…? Din start, un barbat care te asculta vrea sa te aiba. Nu este interesat de povestile tale de la coafor, el vrea sa puna mana pe tine.

    Daca printre povestile tale ai strecura si cate un sex ocazional, atunci ai avea un prieten pe vecie (ma rog, eufemism, you know…). Dar please, trebuie sa revii la starea normala. Fara sa fii misogina sau razbunatoare, cred ca oamenii trebuie tratati de la inceput cu recunostinta pentru momentele bune pe care le ofera, atat timp cat le ofera.

    Si atat.

  5. 5 d3vilbabe Decembrie 18, 2010 la 2:47 pm

    da’ n-am nimic cu el. si nici nu ma plang de asta. cum am spus, inteleg perfect. doar ca eu, stau si ma intreb, intr-un mare fel filosofic, eu ce rahat fac in viata in stilul asta si unde ajung? adica o sa trebuiasca sa imi schimb toata viata prietenii buni? si la batranete cand o sa ma intrebe careva „tu cati prieteni buni ai avut?” o sa-i zic…”ei, vreo 50″ si cineva-ul o sa-mi zica „Ce norocoasa ai fost”… this doesn’t sound very good…

  6. 6 sarinsus Decembrie 18, 2010 la 2:52 pm

    Place stilu` tau…si egoismul asta gasit „recent”. Toti il avem,doar ca la unele persoane e mai evident,altora trebuie sa li se intample ceva ca sa realizeze ca-i acolo.Si cum tie ti se cam intampla ( :)) ) nu inteleg de ce nu accepti ca asta esti tu,asta-i caracteru` tau,asta te face unica.Stai linistita,o sa-ti mai faci cativa prieteni buni in aia doi trei ani si o sa te mai certi cu ei,o sa ai alte emotii,alt timp investit,e cam greu sa iti schimbi personalitatea…. parerea mea. Oricu` tre` sa accepti cine esti…mustrarile de constiinta nu prea isi iau rostu`,te fac un pic cam sumbra:P

  7. 7 d3vilbabe Decembrie 18, 2010 la 3:06 pm

    si sumbrul asta face parte din farmecul meu :)))

  8. 8 sarinsus Decembrie 18, 2010 la 3:14 pm

    http://www.youtube.com/user/antidop2002?feature=mhum#p/f Ne tratam cu muzica atunci:)) .Am ascultat si de pe aici,poate gasesti ceva interesant

  9. 9 d3vilbabe Decembrie 18, 2010 la 3:15 pm

    yey, new music in the house. ma apuc de rasfoit, chiar aveam chef de ceva nou 😛 fii atent ca prima melodie pe care am dat click o pun si aci la a day a song:))) imi plac gusturile 🙂

  10. 10 sarinsus Decembrie 18, 2010 la 4:32 pm

    ms,si mie imi place cand mai dau de altceva printre atatea oi ma`ntelegi? :))

  11. 11 Seeker Decembrie 18, 2010 la 4:57 pm

    Back and sober this time…It’s sad but gotta’ live with it:)
    Ceea ce ti se intampla tie, li se intampla multor oameni(culmea nu?)… Oricum o diferenta mare de atitudine de la un post la altul. Tudor tind sa te contrazic, nu de fiecare data un barbat ii da atentie unei femei, si tinde sa ii fie prieten doar pentru a ajunge in patul ei, dar de multe ori asa se ajunge, prietenia asta e de tipul „philos love” si se refera la prietenia in sine, care e, cel mai frumos lucru intalnit in viata asta atunci cand iti gasesti un adevarat prieten, dar cand legatura se creeaza intre un barbat si o femeie, ajunge la un punct, cand in majoritatea cazurilor, unul dintre ei simte mai mult si vrea mai mult, iar celalat nu intelege, iar rareori se intampla sa se ajunga la o relatie. Cel care se „indragosteste” sau crede asta, o sa ajunga la un moment dat la cocluzia ca prefera sa fie un prieten decat un nimeni in viata celuilalt, in unele cazuri, iar relatia aia de prietenie o sa fie totusi putin diferita, pentru ca „indragostitul(a)” in cauza va mai incerca in cateva randuri sa’i arate celuilalt ca poate fi mai mult decat un/o frate/sora mai mic(a)/mare… E destul de frumos sa vezi cand se intampla asa ceva, dar depinde din ce unghi vezi totul:)
    +1 sarinsus… Good Music:)

  12. 12 d3vilbabe Decembrie 18, 2010 la 5:28 pm

    @sarinsus: inteleg perfect. 🙂
    @ seeker…da, true, si mie imi place sa vad asta in amicitiile celorlalti da’ tre’ sa ma oftic putin. sa stii ca mi-ai dat o idee de santaj :”bue, vrei sa fii cineva sau vrei sa fii un nimic prin viata mea?” :)))
    da…ma adaptez usor la ce se intampla in jurul meu. ca daca nu te adaptezi usor la cate mi se-ntampla mie, mori de tanar. teoretic e foarte frumos sa stii sa explici anumite chestii. mai putin frumos e cand tu vezi ca se intampla fix in fata ta si te mai si afecteaza… e imposibil sa ramai obiectiv. adica mno, macar intr-un post sa ma plang si eu…aici :))
    eh, que sara, sara… ce filme ai de povestit de-aseara?:D

  13. 13 Seeker Decembrie 18, 2010 la 5:46 pm

    Well… pentru inceput m’am panicat pentru ca m’am simtit atacat de postul tau, si cand sa’mi incep filmul meu, pe muzica mea, si pe starea mea, a aparut un personaj in filmul meu, in intimitatea trairilor mele, sa ma intrebe ce e cu puguta aia cu galbeni de pe masa mea(un saculet cu cateva monede de 10/50 de bani, iar de acolo totul a luato’ razna ajungadu-se la care era de fapt numele povestii, despre ce era vorba si care e morala ei… asa ca au fost cateva ore de discutii filozofice despre punguta, cocos si mos, iar concluzia a fost clara, Creanga era pe LSD

  14. 14 Seeker Decembrie 18, 2010 la 5:56 pm

    Edit: baba era cantitate neglijabila, iar zgarcenia ei adusa intr’un asemenea context ar fi putut crea victime colaterale

  15. 15 d3vilbabe Decembrie 18, 2010 la 6:18 pm

    :))))) si eminescu ii facea rost de lsd, nu?

  16. 16 Seeker Decembrie 18, 2010 la 6:24 pm

    Eminescu… tind sa cred ca nu era LSD ce folosea el, clar, asta o fi motivul pentru care Creanga a devenit tovaras cu el, sa-i dea si lui ceva bun… dar nu a apucat sa afle secretul vietii de la el… analizeaza si tu asta:

    „Bădie Mihai,

    Ai plecat şi mata din Ieşi, lăsând în sufletul meu multă scârbă şi amăreală. Să deie Dumnezeu să fie mai bine pe acolo, dar nu cred. Munteanul e frate cu dracul, dintr-un pol el face doi; ş-apoi dă, poate nu-s cu inima curată când grăiesc de fratele nostru că-i cu dracul, în loc să fie cu Dumnezeu. Dar, iartă şi mata, căci o prietinie care ne-a legat aşa de strâns nu poate să fie ruptă fără de ciudă din partea aceluia care rămâne singur. Această epistolie ţi-o scriu în cerdacul unde de atâtea ori am stat împreună, unde mata, uitându-te pe cerul plin cu minunăţii, îmi povesteai atâtea lucruri frumoase… frumoase… Dar coşcogemite om ca mine, gândindu-se la acele vremuri, a început să plângă… Bădie Mihai, nu pot să uit acele nopţi albe când hoinăream prin Ciric si Aroneanu, fără pic de gânduri rele, dar din dragostea cea mare pentru Ieşul nostru uitat si părăsit de toţi. Şi dimineaţa când ne întorceam la cuibar, blagosloviţi de aghiazma cea fără de prihană si atât iertătoare a Tincăi, care ne primea cu alai, parcă cine ştie ce nelegiuire am făptuit şi noi. Ţi-as scrie mai multişor, însă a venit Enăchescu si trebuie să plec cu dânsul la tipografie.

    Cu toată dragostea,
    Ionică

    Ieşi, 1877, decembre”

    PS: nu interpretati gresitu cuvantul „mata” :))

  17. 17 d3vilbabe Decembrie 18, 2010 la 7:22 pm

    vai…offtopic, asta ma face sa ma gandesc la asta: http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI
    si ontopic: da…prietenia dintre eminescu si creanga capata o cu totul si cu totul imagine acum…

  18. 18 hawkeye Decembrie 19, 2010 la 5:41 pm

    Ma bag si eu in seama …:P
    Ce a spus seeker, mi s-a intamplat mie(voiam mai mult, dar am preferat sa ii fiu prieten daca mai mult nu se putea), acum suntem bff(cum ar spune paris :)) ), dar nu imi doresc mai mult de la ea.
    E aceeasi chestie de la inceput, conversatii interesante, am cui sa ii zic chestiile ce ma enerveaza, avem incredere unul in celalalt. E bine sa ai un astfel de prieten.

  19. 19 d3vilbabe Decembrie 19, 2010 la 6:21 pm

    ha! uite asta vroiam si eu.

  20. 20 Seeker Decembrie 19, 2010 la 10:08 pm

    Philos love my friend, philos love 🙂

  21. 21 Seeker Decembrie 19, 2010 la 10:32 pm

    hawkeye esti sigur ca nu vrei nimic de la ea, sau te-ai obisnuit cu ideea ca nu se poate mai mult si nu faci altceva decat sa te abtii pentru ca nu vrei sa o pierzi? Legaturile care se fac in relatiile de genul sunt foarte stranse de obicei si e foarte greu sa renunti la asa ceva, si stim amandoi ca daca o sa ai vreodata o sansa sa actionezi, o vei face, in cazul in care ai avea un semn de la ea ca vrea mai mult decat ce aveti… 🙂

  22. 22 hawkeye Decembrie 21, 2010 la 11:39 am

    Seeker, sigur! Am o iubita acum la care tin enorm si nu as actiona la nici o alta tipa!:) Si acum o privesc exact ca pe un prieten, acum cateva saptamani ma uitam la ea si chiar mi se parea ciudat ca nu voiam mai mult chiar daca mi se oferea(sunt baiat, se pp ca ar tb sa vreau chestii de genu tot tp:P). Singurul lucru pe care il vreau e sa am cu cine vorbi, pe cine sa intreb o chestie, care poate mie mi se pare nu stiu cum, etc.

  23. 23 hawkeye Decembrie 21, 2010 la 11:40 am

    erata: „mi se oferea” -> „mi s-ar fi oferit”. M-am grabit.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


