Cum sa-ti iei panica fara sa fumezi nimic

Aseara s-a dat drumul la luminite… Pe strada. Sa curga. ( Ce stupid suna „s-a dat drumul la luminite, da’ daca asta e expresia ce sa-i fac eu?). Mda, deci aseara a aprins Nichita luminitele ca cica pana acum a facut economie. Or voi stiti ca eu am un fetis ciudat cu luminitele si ca imi iau trip instant cand sunt de ordinul sutelor, in diferite forme si culori. Asa ca, logic, am iesit sa vad luminiteleeee…

La Palat, in parcare. Numai ca parcarea aia era plina, pe la 9, aseara, de omuleti care se bucurau de intoarceri cu frana de mana pe zapada. Te simteai  ca prin 2 Fast 2 Furious, in mijlocul lor. Asa ca am preferat sa mergem sa vedem meciul si sa ne intoarcem dupa, pentru ca n-aveam nici silicoanele si nici steguletele la mine ca sa le dau startul.

Dupa meci ( nu juca Steaua daca nu-si luau un gol in prelungiri) am revenit. Parcarea aproape goala… plus un Chevrolet Spark verde, care se invartea pe-acolo. Parcam romantic, in fata altor doua masini, cu botul spre Stefan (nu spre S* al nostu, ca asta suna prea pervers, spre strada), si admiram luminitele. Buburuza Verde se invartea in jurul nostru. Statea doua minute, pac, aparea iar in fata, patinand. Se ducea pana la semafor, se intorcea pe loc ( stai ca am invatat aseara si cum facea asta, cred: ambreiaj, virat volan, tras frana de mana, dat drumul la ambreiaj…asa era?) . Iar facea trei ture in jurul nostru, iar se ducea putin pe strada, iar se intorcea… Funny. Semana cu o albinuta care fugea dupa flori… Sau cu un copilas mic care se duce cand la mami, cand la tati, cand la bunica. Era dragalasa, in felul ei. A venit Politia Comunitara, a zburat Buburuza prin oras. A plecat Politia Comunitara, a venit Buburuza iar sa se joace.

Poate sa-mi spuna cineva de ce luminitele de pe strada Palat seamana cu niste cai desenati de un copil?

La un moment dat ne-am plictisit de priveliste, am mutat locul in Fundatie, sa vedem bradutii.  Luminati, normal. Eram pe radio, pentru ca ieri am fost atehnica si n-am reusit sa fac un CD sa mearga deloc, chit ca am incercat de vreo 3 ori. La Radio, ceva muzica buna. Care muzica era in tandem cu jocul de lumini al bradutilor din fata noastra. Pe cuvant de pionier, bradutii aia dansau pe muzica si calcau pe mintea noastra. Se oprea muzica, se opreau si ei. Incepea chitara, incepeau si luminitele sa se aprinda pe ritmul ei. Incepea vocea, bradutii din mijloc luminau continuu. Deja eram atat de absorbita si cu gura cascata incat incepusem sa ma gandesc la diferite filme gen Frankenstein sub forma de copac care a revenit la viata dupa un soc electric si care acuma face misto de noi inainte sa ne atace…

Si cand eram eu in film mai bine… Ghici ce incepe sa se invarta prin rond?! Buburuza! Se ducea pe Copou, venea iar. Se ducea pe Independentei, iar trecea pe-acolo. Mergea putin pe Pacurari, iar mai venea putin si aluneca prin intersectie.

Mi-am luat panica totala. Si tot ce aveam la bord erau un pachet de tigari, trei cafele si o Cola. Din fericire am realizat repede ca momentul e mai mult funny decat scary asa ca  am inceput sa rad isteric. „Ia uite bre’, am ajuns sa-mi fie frica de niste braduti si-un Chevrolet Spark. How sad can this be?”

Oricum, luminitele din oras sunt aceleasi de anul trecut, mai putin alea de pe Independentei, care oricum nu-mi placeau. E frumos de vazut. Si pe Traian cad fulgi luminosi. Si sunt reni facuti din beculete… Si un Mos Craciun pitic. Merita sa dati o tura, la 20 la ora, pe o muzica buna. O sa simtiti instant spiritul iernii si cum va vin 1000 de povesti in cap. Numai sa nu aveti bafta sa vedeti Buburuza ca atunci o sa ma injurati ca v-am trimis la filme de groaza…

Iar prin muzica buna ma refer la ceva de genul asta:

(I know, I’m too good at this, le gasesc cand au maxim 800 de views. Am de gand sa-mi fac propriul catwalk de muzica buna)

0 Responses to “Cum sa-ti iei panica fara sa fumezi nimic”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


