A day, a song

Merci Bogdan, iar. :))

Am asa, o vaga senzatie ca au sa mai vina piese de la el:

d3viIbabe: mhhhh, chiar imi place
Bogdan: banuiam
d3viIbabe: mda…nu e chiar greu sa-ti dai seama ce fel de versuri imi plac
Bogdan: muzica pe care ti’o trimit trece prin multe filtre
Bogdan: :)))

10 Responses to “A day, a song”


  1. 1 Parerea mea e ca... Decembrie 13, 2010 la 9:10 am

    „Burning like the voodoo man
    With devils on his sleeve” =)) he loves me ffs

  2. 2 d3vilbabe Decembrie 13, 2010 la 10:23 am

    stii regula. cat timp esti civilizat si nu mai incerci sa pari tu cu trei perechi, te salvez de akismet. 🙂 cand nu….

  3. 3 Parerea mea e ca... Decembrie 14, 2010 la 2:30 am

    :)) cum de …? cand ti-am cerut asta nu ai vrut. Cat timp nu ma injuri si te comporti civilizat si chill o sa fiu acelasi dulce 😀 …nu te mai aprinde asa :))

  4. 4 d3vilbabe Decembrie 14, 2010 la 12:10 pm

    o singura data m-am aprins legat de tine si asta atunci cand ai inceput sa-ti etalezi „virtutile” in fata mea, jignindu-ma, la randul tau. dar m-am calmat destul de repede, in aceeasi zi. in rest, daca tu poti sa-mi aduci exemple de injurii spuse de mine, cu directia tu, esti cel mai tare. dar…fiecare cu paranoia lui. 🙂

  5. 5 Parerea mea e ca... Decembrie 14, 2010 la 5:05 pm

    sorry…. nu pastrez arhivele cu tine :)) citeste-le tu…. de pe pc’ul tau. Toata conversatia a fost ceea ce tu numesti „exemple de injurii spuse de mine, cu directia tu” deci… timp sa iti ceri scuze ai tot inainte :))

  6. 6 d3vilbabe Decembrie 14, 2010 la 5:36 pm

    exact ce spuneam. o singura data, dupa care am revenit la civilizatie si pozitia mea. scuze n-am de ce sa cer, ti-am raspuns pe limba ta atunci. in schimb astept eu scuzele pentru toate insultele tale din momentul ala si pana acum 1-2 zile. glumesc. stii bine ca nu stau eu in scuzele tale. 🙂
    de ce nu pastrezi arhivele cu mine? ti-e frica de cat poate fi de ascutit tocul femeii?

  7. 7 Parerea mea e ca... Decembrie 15, 2010 la 10:19 am

    Nu… pt simplu fapt ca…. am deepfreez si ala care comparabil cu askimetu’ tau vestit(care vad ca pana la urma e de fapt o moderare dpa bunul plac), chiar nu iarta – sterge tot… cat despre tocuri majoritatea se rup cand te astepti mai putin, si mie ca baiat mi se pare amuzant a dracu cand se intampla 😉
    Cum ziceam… oricum, citeste arhivele :)) eu te rugam sa vorbesti frumos tu aveai ceva cu mm si alti sfinti de-ai mei sau … nush ce probleme de pubertate :-j wtv

  8. 8 d3vilbabe Decembrie 15, 2010 la 10:45 am

    pfff…tu degeaba ai blog atunci daca nu stii cum functioneaza spam-ul la el…sunteti simpatici voi astia care nu stiti cum va functioneaza jucariile.
    eu ti-am zis sa imi zici macar un moment, DUPA discutia aia. discutie la care am avut toate motivele sa-mi ies din pepeni insa, dupa care mi-am revenit imediat la starea civilizata. te-a marcat atat de tare incat ai ramas fixat in ea? sau nu poti intelege ce inseamna „DUPA”?
    forget it. ma plictisesc sa ma repet de 5 ori. comenteaza, stai la discutii cu restul, da’ lasa-ma pe mine cu agatarile tale de singurul moment in care ai avea cum sa spui ceva rau de mine ca nu ma intereseaza. viata reala e una. blogul e alta. si in viata reala n-ai cum sa intelegi ca cineva te-a facut „copil prost” si etc doar pentru ca meritai si nu ca jignire. oricum, daca vrei iti dau arhiva ca sa vezi si tu cam cine jignea si folosea fraze de google cu cine. in caz ca ai uitat. ca vad ca tare afectat mai esti.

  9. 9 Parerea mea e ca... Decembrie 15, 2010 la 6:04 pm

    „lasa-ma pe mine cu agatarile” gresit
    fraze de google – gresit din nou
    imi dai tu… ce? numai ce vrei…nu te mai aprinde ca nu asta e scopu.
    4 au fost 3 discutii identice… tu la piatza si eu la circ
    5 copil prost… iarasi gresit.
    In general…o greseala :))

  10. 10 d3vilbabe Decembrie 16, 2010 la 4:08 pm

    n-are logica ce spui acolo. n-are treaba cu ce-am spus eu. in afara faptului ca iar vei sa pari interesant si perfect, nu spune nimic altceva comentariul tau


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


