Recomand

Un site pentru avizii de cunoastere.

 

Merci Edy.

9 Responses to “Recomand”


  1. 1 Învăţătorul Decembrie 9, 2010 la 10:08 am

    Mai ai alternative precum: Islam, Hinduism, Taoism,Budism, Sikhism, Spiritism, Bahá’í, Jainism, Shintoism, Religia slavică, Zoroastrism, Asatru, Satanism, Druidism si cate si mai cate.

    Dar tu esti o persoana perfect constienta de ce e in jurul tau, capabil sa iei singura decizii si mai mult decat atat, multumim pentru informatiile pe care ni le furnizezi. Numai asa vom putea ascede de la criza (ta de personalitate, sau „financiara” in care se afla Romania) la un plan ancestral suprem si vom fi cu totii multumiti. Toti te vor numi conducatorul lor suprem si-astfel planul tau de cucerire al lumii, nefacand nimic, dar facand ceva in acelasi timp se va materializa.

    Fascinating! O noua postulare marca „dracoasababe”, menita sa destabilizeze pana si principiul lui Schrödinger.

  2. 2 A. Decembrie 9, 2010 la 10:50 am

    E „druism” deşteptule ..
    P.S. : Ce faţă de pedofil ai ..

  3. 3 Învăţătorul Decembrie 9, 2010 la 11:11 am

    Alt semidoct!
    Bine, „desteptule!”, succesuri in continuare.

    PS: Cand iti schimbi fata sa-mi dai posteriorul inapoi!

  4. 4 scalpetti Decembrie 9, 2010 la 11:15 am

    Invatatorule, cred ca ai ratat un pic ideea pricipala. Nu cred ca era vorba de alternative ci pur si simplu niste idei despre cum percepi realitatea. Ceea ce ai facut tu a fost un fel de „nu vad padurea din cauza copacilor”.
    Dar poate ma insel eu.

  5. 5 Învăţătorul Decembrie 9, 2010 la 11:32 am

    @scalpetti: Man, ideea fu’ buna, desi intre noi fie vorba, are vechime conceptul in sine, cam cat are „Omul”, de cand a inceput sa gandeasca.
    Aceasta idee totusi, o gasesti sub o forma sau alta, in toate religiile lumii sau alte concepte ideologice. Incheierea in sine, judecand din toate punctele de vedere era nimic altceva decat PURA RECLAMA.

    Ideea principala era: Unde e cunoasterea? Unde e acel „ceva” care sa ma faca avid dupa Kabbalah? 🙂

  6. 6 d3vilbabe Decembrie 9, 2010 la 11:45 am

    Ce-are a face religia cu ce am pus eu aici? Doar stiti bine ca nu la religie m-am referit din moment ce am mai spus ca sunt ateu. 😐 Reclama sau nu, veche sau nu, felul in care este exprimata ideea conteaza. Da’ la cautat nod in papura fara sa vedem frumusetea papurii suntem toti buni.

  7. 7 scalpetti Decembrie 9, 2010 la 11:46 am

    Mno, pai aici depinde de fiecare in parte. Pardon, nu de fiecare in parte, ci de fapt de capacatatea fiecaruia de a discerne, si de a folosi in mod cat mai constructiv informatiile pe care le primeste.
    Deci foarte bine poti sa iei din acel material doar partea interesanta, fara incheiere, fara reclama. 😀

  8. 8 A. Decembrie 9, 2010 la 11:48 am

    Auuu.. ce rău eşti „man”. Mă rog în fiecare seară să ne întâlnim să`ti dau ceva.

  9. 9 EdDy Decembrie 10, 2010 la 4:48 am

    va certati ca chiorii in loc sa vedeti mesajul esential in spatele filmuletului 😀


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


