Interzis minorilor

Expozitiunea:

Cer scuze de limbajul folosit, dar…despre asta discutam. Pudicii sa se abtina de la citit, va rog. Suntem cu totii persoane mature si folositul cuvintelor de genul e normal. Daca vreti sa veniti cu replici gen „femeile nu vorbesc asa” nu ma intereseaza, merci.

Intriga:

d3viIbabe: si oricui ii place competitia
d3viIbabe: eh ce stii tu despre viata si femei, copilas mic
P: ce nevoie mai e de competitie cand la propriu se aseaza pe p*la femeile in ziua de azi
P: oriunde ai fi
P: ???
d3viIbabe: de ce privesti femeia doar ca ambalaj?
P: pai atata e, cand o vezi altfel s-a dus pe p*la viata frumoasa
d3viIbabe: tocmai asta e viata frumoasa. ca fiecare femeie are poezia ei
P: de ce sa renunt eu la ceva din mine ca sa-i periez egoul uneia?
P: da bine, been there done that
d3viIbabe: da’ nu tre’ sa renunti la nimic
P: acu vreau doar sa f*t
P: si cam atat
P: o ba da
d3viIbabe: trebuie doar sa incepi sa apreciezi ceea ce ai
P: renunti la tot
P: ca barbat
P: pt femeia care stie ce vrea
P: ma doare in c*r mai, ma am pe mine si EU contez
P: cum ziceai si tu
P: cea mai importanta persoana pt tine esti TU
d3viIbabe: pai TU pierzi din frumusetea vietii
d3viIbabe: doh
P: am avut parte de frumusetea vietii
P: stiu cum e
P: nu-mi mai trebuie
d3viIbabe: crezi ca P2 a fost doar o p*la? nu, a fost poezie erotica spusa la lumina lumanarilor. simplu
d3viIbabe: maine o fi altul sau nu. da’ fiecare are locul lui. merita macar asta
d3viIbabe: sa nu-i desconsideram
P: o p*la e o p*la
P: si nimic mai mult
P: am trecut de varsta aia
d3viIbabe: da, corect. da’ persoana conteaza ca daca e vorba doar de p*la, exista vibratoare
P: si de melancolisme
d3viIbabe: sau l*ba
P: e hai
d3viIbabe: f*tem ca sa nu stam singuri nu f*tem ca sa ne dam drumul si atat
P: intelegi ce vreau sa spun
d3viIbabe: nu
P: am pretentii de la tine
d3viIbabe: chiar nu. mi se pare josnic, pueril si vulgar sa vezi oamenii doar prin intermediul organului
d3viIbabe: sunt oameni, fiecare a avut seara lui, ne-au dat momente frumoase
d3viIbabe: daca erau doar o p*la sau o p*zda nu mai discutam despre ei acum
d3viIbabe: si discutam despre lungimi si adancimi
d3viIbabe: da’ nu-s obiecte. ei ne fac viata placuta si merita macar un pic de apreciere

Desfasurarea actiunii:

Vorbeam despre oameni mai importanti sau mai putin importanti din viata noastra, cu concluzia „Altul/alta la rand!”.  Da,  amandoi suntem pradatori dar eu caut poezia in timp ce el cauta pozitia perfecta. Daca o gasesc, raman atat timp cat se mentine. El, daca o gaseste, o abandoneaza in cautarea alteia. De fapt el nici nu cauta, el doar se multumeste sa astepte sa vina ele la el. Nu ii mai place concurenta, nu ii mai place vanatoarea, nu mai vrea sa aleaga calitatea. Nu mai vrea sa vada persoana. E un tipic dezamagit insa, din fericire, ma are pe mine aici ca sa-i deschid ochii, in cautarea fanteziei si a visului.

Punctul culminant:

M-am enervat. De ce sa existe oameni care sa fie folositi de ceilalti ca niste obiecte de igiena intima si aruncati dupa, fara macar sa stii ce culoare sufleteasca au avut? Fara criterii de alegere? E ca si cum te-ai sterge cu glaspapir la p*la, doar pentru ca te poti sterge, fara sa te uiti dupa servetele umede din cele mai fine si mai moi. Dar totusi, vorbim despre oameni. Cu criterii bine stabilite sau fara criterii, indiferent cine sau cat timp ti-ar trece prin pat, datoria ta e sa ii rasplatesti cu o amintire frumoasa. Da, ok. Ne-am tras-o in 8 pozitii, am fumat tigara de dupa, am mai schimbat doua vorbe si dupa, fiecare si-a vazut de drumul lui. Dar ce ar mai fi lumea asta daca toate lucrurile ar fi dezbracate vulgar de esenta lor si transformate in forme fara continut?

Nu pot sa accept asta. Nu vreau sa accept asta. Pentru mine si standardele mele, fiecare barbat din viata mea a avut poezia lui. O lumanare, un truism ieftin, un suras in timp ce ne strangeam in brate in diferite pozitii, o conexiune facuta printre gene, o tigara in timp ce ochii mi se inchideau, dupa, iar eu ma cuibaream in bratele lui, caldura trupului lui lipita de pielea mea, mirosul sexului plutind in camera ca un mare semn al rusinii si placerii. Asta face diferenta intre ei. Asta ii deosebeste si exact asta caut pentru ca, altfel, o pozitie ramane tot o pozitie, indiferent de cine o executa. Ca sa contez eu, trebuie sa conteze si ei.

A reduce daruirea unei femei sau a unui barbat la un cuvant cu tenta de simplificare, nu te aduce decat int-un singur loc: pierderea esentei. Pierzi insusi esenta vietii tale, farmecul, poezia. Te pierzi pe tine in ceva mecanic, fara personalitate si culoare. Pentru ca daca ea e „p*zda”, atunci tu esti „p*la”. Si atat. Iti place? Nu.

Asta nu-mi place, poate, dintre toate, cel mai mult, in tara asta indobitocita si ingusta in care traim. Ca sexul e redus la vulgar, privit doar prin act in sine si nu prin emotiile traite, cand, pana la urma, alea sunt singurele care ar trebui mentionate. O noapte, nu e doar intuneric, oricat te-ai chinui sa vezi doar asta. Sunt sunete, fantasme, monstri, mirosuri, versuri, aburi, sex…

Deznodamantul:

Oricat as vorbi eu tot nu am sa pot schimba perceptia oamenilor prea mult. Unii pur si simplu sunt construiti in asa fel incat sa nu vada frumosul si visarea din viata lor.  Asa ca daca P, vrea sa se reduca la o p*la, i-am atribuit prima litera din cuvant in conversatia noastra. Eu, in schimb, nu am sa refuz nimic din tot ce viata vrea sa-mi arate. E datoria mea fata de ea, fata de ei, sa le atribui un colt din memoria mea lor, si nu dimensiunilor.

2 Responses to “Interzis minorilor”


  1. 1 hawkeye Decembrie 4, 2010 la 11:43 am

    Ciao,
    Pai acum doar asta conteaza, nu? Ce mai conteaza ca nu poti purta o conversatie decenta cu o tipa, atata timp cat e „buna” … E trist pt voi ca fete ca baietii „ok” sunt din ce in ce mai rari si e trist pt baietii ca tipele cu un pic de minte is din ce in ce mai rare:P.
    Toti merita totul in ziua de azi, fetele pt ca sunt printese frumoase si baietii …
    Are piticigratis un „articol” in care spune bine ca acu nu te mai poti lauda ca futi pt ca nu prea mai depui nici un efort de a ii arata tipei de ce o vrei tu. Poate de-aia P. a ajuns sa gandeasca asa!
    O zi faina!:)

  2. 2 GraveNoX Decembrie 5, 2010 la 1:22 am

    O privire inspiranta asupra vietii ce bine ar fi daca mai multa lume ar privi viata asa, intradevar fiecare om are o poezie a sa


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


