Injuraturi fara inspiratie

„Ayo” -nu stiu de ce sau ce inseamna chestia asta da’ simt nevoia sa o spun de vreo 3 ore incoace si n-am avut contextul in care sa o fac, asa ca o trantesc aici. Sa zicem ca e pe post de injuratura, ca tot e subiectul care mi-a ocupat ultimele 3 minute din viata. „Ayo copilas nascut ca sa curete faianta din baie”- un fel de va salut, Mihai, Gabi, anonimi din spam.

V-am zis ca eu imi iau inspiratia din prostia pe care o vad in jurul meu, nu? Da, sunt filosoful ascuns al prostiei. E un fel de izvor al inspiratiei fara margini si fund asa ca,  probabil, nu voi ramane niciodata fara subiect. Am facut o alegere geniala, stiu. Normal.

Subiectul de azi: injuraturile clasice romanesti.

Puteam sa o pun la romanisme da’  e personala treaba ca vin destule la adresa mea. Akismet stie. N-ar fi o problema, adica na, eu, dupa cum stiti, am un intreg fetis voyeurist sa ma iau la jigniri reciproce cu oameni pe blog, mai ales in orele tarzii ale noptii, cand vreau sa iau pauza si n-am cu cine vorbi.  E vorba doar de exercitiu, de intors replica cat mai bine, in nici un caz de afectare sau altceva. Chiar nu-mi pasa de oamenii care incearca sa ii jigneasca pe ceilalti, sunt nuli pentru mine. Conteaza doar cei care au o parere obiectiva si bine argumentata. Da’ bine asta tre’ sa fie atat de bine incat sa transforme o persoana fixista si nascuta sa joace rolul de Gigi Contra ca mine in cineva care sa zica” Da, ai dreptate”. Oricum e funny sa-i dai unuia in cap cu propriile cuvinte si sa-l aduci la disperare pana cand cedeaza psihic. Cum zicea daunazi Cornel, „ma hranesc cu asta”. Dap, calc pe cadavrele civilizatiei lor si ma ridic pana sus, la cer, in momentul in care taranul din ei isi face aparitia. Si dupa vin si va spun voua in posturi despre complexul meu de superioritate.

Problema e cand n-am cu ce. Imi vine mail cu un comment, il deschid, vad nick-ul autorului, imi apare un ranjet sadic pe fata gen „I think I saw a pussycat” si imi moare instant (cheful) cand vad ce aberatii baga omul. Si ma simt atat de dezamagita incat zici ca l-am gasit pe Fat Frumos si cand l-am dezbracat mi-am dat seama ca e lesbiana. If you know what I mean…

Ca de exemplu astia de ma injura de mama, cum a facut Mihai a lu’ Ileana pe la un post trecut. Adica ok, injura-ma de mama ca nu ma afecteaza. Da’ fa-o in asa fel incat sa pari destept. Ca daca in trei agramaticalitati imi zici ca ai vrea sa i-o tragi maica-mii pici de prost. Unu’ la mana ca eu m-as bucura daca mama si-ar gasi pe cineva (da, incerc sa fac pe agentul matrimonial pentru ea), si cu atat mai bine daca asta ar fi un tinerel de vreo 20 de ani, ca as sta si eu la tigari cu „tata” si i-as da sfaturi de viata. Apoi, doi la mana, pentru ca a vrea sa i-o tragi unei femei de 40+ de ani e putin bolnav. Se cheama gerontofilie. Bine, o fi mama MILF da’ tot bolnav e, indiferent cat de bine ar arata ea pentru varsta ei. Deci am stabilit,  orice vis umed legat de tine si de mama pe care l-ai avea e total neinspirat si nelalocul lui, ba chiar te plaseaza intr-o categorie in care s-ar putea ca, daca te apleci dupa o tigara, sa mori. Ca tot vorbeam de bancuri.

Apoi mai e o alta clasica. „Esti proasta”, trend inceput intai de Teacher si continuat de inca doi discipoli de-ai lui. V-as zice unde pun parerea voastra da’ sunt o doamna si nu-mi permit. Plus ca e o imagine scarboasa si poate mai am cititori sensibili p-aci. Eu stiu ce sunt si chiar n-am nevoie de nici o confirmare sau infirmare, cu atat mai putin din partea unora care nu stiu sa si-o exprime in mai mult de doua cuvinte. Iar cum asta vine, de obicei, dupa o discutie in care m-am jucat cu mintea si cu nervii vostri ca Botezatu cu modelele masculine de lenjerie intima la modul activ, apoi nu poate sa fie decat o expresie a „Ba, ce tare sunt! Am sa mai fac d-astea”. Las-o asa.

Urmatoarea pe lista injuraturilor fara inspiratie e cu trimitere la vise umede, iar, fara mame de data asta da’ cu implicarea mea in diferite capitole din Kama Sutra. Desigur, in formule mult mai simple, ca am stabilit de la inceput ca vin de la persoane incapabile. Abia acum m-am gandit. Voi va dati seama ce spike de trafic am sa fac eu cu postul asta? Moa, si mai multa sursa de inspiratie pentru mine. Revenim. Deci isi exprimau virginii visele umede aici si nu numai. Bai, tre’ sa recunosc oarecum ca asta e mai ok decat restul si nu prea am ce comenta nimic altceva decat ca o aud si la muncitorii care fac fatada blocului de langa mine. Adica e injuratura de santierist.

Asa ca, pentru a va ajuta si, implicit a ma ajuta si pe mine, ca v-am zis ca ma bine-dispuneti, va dau idei de injuraturi care sa primeasca si raspuns, inapoi. Tot ce trebuie sa faceti e sa-mi cititi cam 40% din posturi, in care m-am luat de cate cineva. Gasiti aici un veritabil dictionar de jigniri originale, fiii mei. Iar daca ma inchideti la replici, imi scot palaria in fata voastra, desi nu prea s-a intalnit omul care sa faca asta de ceva ani incoace.  Si desi ma indoiesc ca sunteti voi Alesii, astept cu interes clipa in care sa am orgasm mintal total intr-o discutie contradictorie, ca tot vorbeam de sex kama-sutric mai sus. Pana la urma si Vlad, unul din cei mai destepti oameni pe care i-am cunoscut vreodata si care are o imaginatie de om bolnav, tot intampina dificultati atunci cand se ia la „battle”-uri cu mine. Na, aia e, nu toti putem fi cu stea in frunte sau sa avem atata antrenament incat sa reusim sa-l facem pe unul sa se faca singur prost la final de discutie, nu? Da’ totusi, hai, daca tot incercam, macar sa o facem cu clasa…

2 Responses to “Injuraturi fara inspiratie”


  1. 1 S. Decembrie 2, 2010 la 4:23 pm

    O idee…

    De ex : daca ar fi sa scriu despre o persoana cunoscuta, well..aceea ai fi tu.
    AR MAI FI, dar nu „activeaza” pe internet..si atunci nu cum sa ma leg. Prefer sa le spun prieteni imaginari.

    Pot scrie 5 articole despre 5 gagici diferite, toate numindu-le Oana. Le pot face blonde, brunete, roscate, cu ochi verzi/albastri/galbeni, singura problema ar fi ca ele nu EXISTA. Nu exista in lumea ta, pe blogul asta, pe internetul romanesc.

    Dar exista in lumea mea si le-as putea atribui defecte sau doar aprecieri, motiv pentru care ar fi injurate si futute ca la ultima scara de bloc. De ce?
    Pentru ca viata lor e prea roz, pentru a accepta si persoane noi, persoane care-i pot manipula..etc 🙂

    As scrie io un post despre Oana, sa le dau exemple de injuraturi :)), dar ne-a venit domnu’ regizor in PA..si se anunta o saptamana incarcata.

  2. 2 GraveNoX Decembrie 3, 2010 la 12:45 am

    Genial postu daca mi se permite sa zic asa ceva, am ras cu mare pofta la faza despre „Mihai a lu’ Ileana”


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


