A day, a song

Si ce daca a pus S* melodie azi?! Mie-mi place asta, o ascult de cateva ore, o traiesc, am pus-o si la status. Va place si voua, stiu asta deja. Deseneaza pe note ce ne dorim toti, doar ca unii sunt obligati sa renunte la copilul din ei, altii tin cu dintii de el si nu-i dau drumul nici in al 11-lea ceas. Da’ pana la urma, e doar o chestiune de alegeri, ca nu ne obliga nimeni, intr-adevar.

„Suntem oamenii ce nu vor sa stie
Cum sa nu mai fie copii
Si care se bat cu viata stii
Ca visele-s vii”

„De-a lungul timpului am invatat cu totii s-ardem gazu…
Nu vreau sa schimb macazu acum…
Nu cred ca ar mai fi cazu sa spun ca toata lumea e pierduta-n spatiu”

„Si e bine ca pot sa nu
Ma dau la o parte din drum
Ca cine nu poate s-alerge
E carne de tun”

„Stii…ca visez
Nu ma opresc din mers
Stii…ca jonglez
Cu visele mele-n al meu univers”

(Da frate, Guess Who, care-i vina mea ca le zice bine si ca totusi e comercial? E ziua lui azi, ma doare-n cireasa de pe tort cati il asculta. N-am zis pe nicaieri ca am sa pun aci doar piese cu maxim 500 ascultari:)) ) Visam?:)

 

0 Responses to “A day, a song”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


