Concluziile serii

Cateva cuvinte inainte de somn si-o tai. Desi am zis ca nu zic nimic, pentru ca e prea low-level ca sa zic, totusi, scriu aci ca sa nu uit, vreodata, astea. Credeti-ma pe cuvant si bagati la cap, fara sa cercetati. Invatatura lui d3v catre fiii ei:

Intotdeauna, mai devreme sau mai tarziu, se dovedeste ca am avut dreptate. N-a fost caz, pana acum, in care sa ma fi inselat. Daca eu zic ca asa e, atunci asa e.

Stiti ala cu „Degeaba imbraci o rama cu haine de fluture ca tot rama ramane”? Exista un nivel mai jos decat rama. Doar ca nu stie asta.

Eu sunt perfecta, nu-i nimic gresit la mine. Doar ca unii nu merita nici macar o flegma in ochi, d-apoi incederea oamenilor.

Un low level ramane un low level, oricat ai farma la el. E simplu, treaba de inteligenta si de clasa. Nu poti sa faci dintr-o roaba sura un armasar, oricate haturi aurite si zorzoane i-ai pune.

Iar eu, am mai invatat ceva de la viata. Ca nimeni nu merita increderea si vreau sa-i multumesc pentru asta unei persoane anume. Tu ai desavarsit scorpia din mine. Abia acum mi-am atins apogeul. Asa-i ca tu te simti ala cu mot aici? Nu. Tu esti doar un altul, pe cand eu evoluez. Ramai acolo ca faci bine. Oile stau in turma, de obicei. Clasa nu se castiga. Poti doar sa te nasti cu ea. Scara blocului, la fel, ramane acolo pentru totdeauna.

2 Responses to “Concluziile serii”


  1. 1 Rhenus Noiembrie 21, 2010 la 3:25 am

    Scorpia era acolo intotdeauna, pregatita sa iasa afara.

  2. 2 d3vilbabe Noiembrie 21, 2010 la 8:08 am

    Da, da’ nu era la capacitatea ei maxima:D

    Ti-am rasfoit blogul. Stii sa scrii, stii sa traiesti ce scrii. De ce te pierzi in masa bloggerilor si te axezi pe concursuri si alte penibilitati d-astea?:) Nu e un afront, e o intrebare pusa din curiozitate.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


