Un alt fel de a ma simti bleaga

Stii cand te simti cel mai prost din curtea scolii?  Nu atunci cand dai cu batul in balta, nici atunci cand iti freci toata viata de aiurea si nici macar atunci cand afli ca femeia te-a inselat cu toata scara vecina si inca vreo doua cartiere. Cel mai prost te simti cand tu ai intentii bune si de fapt esti luat de prost.

Cam asa m-am simtit eu in ultimele zile…  De fapt de 2 zile incoace, de cand am realizat asta, ca pana atunci ma simteam o a doua Maica Tereza.

Ca de exemplu, un oarecare de prin viata mea ma privea ca pe o icoana pana acum cateva luni. Icoana sunt eu, da’ sfanta nu prea-mi place sa fiu si, vazandu-l cum e ros din interior, am zis sa fac vreo doua traznai in asa fel incat sa ma transform in pamanteana si sa ma uite naibii si de amica si de tot ca ar fi si vremea de acum… De fapt, scopul ascuns era sa ma simt eu bine, doar stiti…. Asa ca mi-am construit planul, am facut primul pas in vara, toate bune, urmand sa fac pasul urmator din plan acum. Totally success. Mission accomplished. Omul ma vede pamanteana, nu mai are treaba cu mine.  Da’ stiti ce se apuca zilele trecute? Sa-mi tina morala. El, mie, morala. Dintre toti oamenii astia fix cu mine si-a gasit sa faca pe istetul. Nu ca as fi eu vreun geniu sub acoperire da’ din moment ce-mi iese fiecare scop pe care mi-l propun cu el, clar sunt mai isteata ca el.

M-a luat daunazi cu „Oana da’ tu chiar nu mai gandesti deloc? Chiar nu vezi ce se intampla in jurul tau?” No, please, enlighten me. Si a inceput sa ma ia cu abureli ca luni mi se vedeau noptile pierdute pe fata, ca doi din astia cu care-mi pierd vremea vor sa mi-o traga, ca ma distrug, ca papadia vietii mele, ce mai vedea el acolo. Adica luni, prima noapte pe care o pierdeam dupa mult, mult timp si cand eram intr-o stare psihica de tot rahatul, inclusiv cu mot intortocheat, si cand faceam tot posibilul sa nu incep sa plang si sa trantesc de ciuda, el imi vedea noptile pierdute. Sau adica eu sunt copilita proasta care abia mi-am descoperit sexualitatea si cred ca toata lumea mi-e cea mai buna prietena si pe deasupra nu-s in stare sa imi dau seama cand doi flirteaza cu mine. Noroc ca-l am pe el sa ma salveze ca altfel cred ca as fi facuta posta toata ziua. Multumescu-ti Doamne ca exista. Mdea… Poftim, ce face allura de pamanteana…

Altu’, tot un luminat, m-a tratat cu misoginism si sictir cand ne-am cunoscut. I-am platit-o frumos inapoi, cu efect mai mult decat emo. Da’ pentru ca e om ok, cu care ai ce discuta la un suc, care a gresit o data, in necunostinta de cauza, am zis sa ma fac fata buna si sa-l tratez amical, asa cum ii tratez pe toti amicii mei. S-a nimerit sa mergem impeuna la un party gay si, pentru ca a venit cu mine si nu cunostea pe nimeni acolo si pentru ca asa mi se pare fumos si de bun-simt, nu l-am lasat sa stea singur sa se plictiseasca. Am fost, cum s-ar spune, o gazda placuta. Ce-aud a doua zi de la cunostinte comune? Ca m-am dat la el, ca vroiam sa-l fac gelos pe fostul cu el (dude, daca eram atat de penibila si banala sa incerc schema asta macar chemam unul care sa starneasca furori printre femei, ca am colectie de papusi masculine in telefon, da’ din fericire am asteptari mai mari de la mine decat pustoaicele de 17 ani si  imi mai si respect fostii cu care am avut o relatie matura) si pe deasupra el ar fi vrut sa plece da’ ca sa nu pic eu nasol la schema asta mi-a facut un favor si a mai stat, ca ii spuneam tot felul de subtilitati si muuulte alte idei d-astea de om lipsit de sex de prea mult timp care se trezeste cu atentia unei femei. Poftim, am vrut sa fiu fata ok, cuminte, fara meschinarii si manipulari si iar m-a luat careva de proasta. De parca daca eu chiar as vrea sa i-o trag ar fi nevoie sa aplic subtilitati sau sa ma dau la el, cand eu am metode mult mai „avansate” decat majoritatea oamenilor, dat fiind ca lucrez doar cu instinctele pimare si inconstientul de mai bine de 6 ani. Ei, altul taiat de pe lista de amici si pus pe aia de „viitori dati cu capul de pamant”.

Acum, ca doar de la asta m-am luat, am vrut sa discut civilizat cu cineva, despre chestii mature si de bun-simt. Gen „ok, lasam ignore si abureli, fara victimizari si culpabilizari si mai stiu eu ce alte acte nocive, suntem oameni mari, ne salutam cand ne vedem, imi cer scuze de reactia pe care am avut-o da’ a fost necesara pentru linistea sufletelului meu”. Sa ma simt eu cu sufletul impacat ca am incercat tot ce se putea pentru o relatie amiabila si cordiala. Raspuns? N-am primit ca n-am avut timp sa zic nimic. A fugit inainte sa apuc sa spun despre ce e vorba, probabil pentru ca se astepta la altceva. Barbat adevarat si el…  Inca unul care m-a luat de proasta….

Na, acum ce sa fac, se mai intampla.  Da’ nu mi se pare corect fata de mine, stiindu-mi capacitatile, pen’ ca toti astia stiu exact ce-mi poate capul si cam pe unde ma duce, sa fiu privita prin prisma lor. Frate, daca tu doar atat poti percepe din realitatea care te si ma inconjoara, de ce crezi ca eu sunt la aceeasi limita sau in acelasi unghi? Adica eu imi bat capul si aplic teorii behavioriste pe tine, la care tu, la fel ca si soricelul lui Skinner, imi raspunzi prompt si dand din coada si tu vii si spui ca eu incerc cea mai tampita si banala chestie posibila pe care o poate face o femeie dupa o despartire? Pai nu ti se pare ca ai o nuca si un perete aici? Daca as vrea sa ma razbun sau ceva, fii sigur ca as avea o colectie de 1000 de alte metode, mult mai destepte si cu clasa decat sa-mi iau o limba in gura cu altul. Daca-mi dau limbi cu cineva o fac pentru ca eu vreau si simt asta, nu pentru ca vreau sa starnesc gelozia cuiva. Nu? Si asta s-a simtit o secunda important…

Dracului, e nasoala faza asta. Ii intorc din cuvinte pe toti si gandesc cu 5 pasi inaintea lor si ei se simt mai isteti doar pentru ca  eu am vrut sa fiu fata de treaba si sa incerc sa nu ii fac sa se simta prea blegi. Si cand te gandesti ca asta consta doar in 3 cuvinte spuse cu o alta tonalitate si un alt ritm. Da’ asa imi trebuie daca am intentii bune si incerc sa ii fac sa se simta egalii mei, amicii mei. Nu-s, ca sa fie mai au multa paine de mancat si cand vor ajunge la nivelul la care sunt eu acum, eu voi fi mult mai in fata. Pana la urma, nu degeaba a devenit Cruel Intentions filmul meu preferat….Nu?

Pe repeat piesa, pentru toti 3.

8 Responses to “Un alt fel de a ma simti bleaga”


  1. 3 Nefraim Noiembrie 16, 2010 la 12:20 am

    cum iti dai seama cand Oana se desparte de cate un zevzec d-asta??? simplu, inecepe si scrie pe blog toate draciile care ii trec prin cap si spurca pe unu si pe altu’

    Baga mare Oana! :))

  2. 4 d3vilbabe Noiembrie 16, 2010 la 12:40 am

    mama omida care esti tu. cre’ca era de ajuns sa spui ca incep sa sciu pe blog si atat. 😛

  3. 5 Nefraim Noiembrie 16, 2010 la 7:06 pm

    nu, ca mai sunt momente in care scrii mult, dar nu iei la pula oamenii decat atunci cand te desparti de cineva :))

  4. 6 d3vilbabe Noiembrie 16, 2010 la 7:38 pm

    adica de cate ori sunt cu cineva nu iau la pula pe nimeni? in traducere ma las calcata in picioare cand am un barbat pe langa mine…? nu observasem asta..

  5. 7 Nefraim Noiembrie 16, 2010 la 7:46 pm

    nu tanti, pe blog… cand te desparti de cineva de obicei rabufnesti pe blog…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


