Si ce momente…

Cautand un post misogin pe blogul meu pe care sa il traduc in engleza si sa-l pun pe alt blog, m-am intors in timp pentru un  minut si m-am vazut iar copila zvapaiata, pe vremea cand singura mea responsabilitate era sa imi fac cafeaua dimineata. Si de aceea va aduc aminte niste posturi care sunt inca valabile si care ma vor defini, poate, mult timp.

 

Despre un prieten bun pe care l-am pierdut in timp…

Despre dragoste, in viziunea mea…

Despre ce inseamna libertatea adevarata…

Despre frumusetea singuratatii…

Despre jumatate din gandurile care imi umbla constant prin cap…

Despre cum nu am sa-mi gasesc eu niciodata barbatul potrivit pe motiv ca am complexe de superioritate…

 

Eh, toti ne facem mari la un moment dat da’ parca la mine nu mai vine vremea aia odata… Noi sa fim seriosi si cat mai departe pe campii ca in rest treaba-i buna. Sa nu uitati sa comentati si sa citit postul lui S ca-i genial si eu i l-am acoperit cu alte posturi. Hai ca aveti treaba multa de facut azi la cafea.

3 Responses to “Si ce momente…”


  1. 1 Tudor Noiembrie 16, 2010 la 12:41 am

    Damn cool, sper serios ca nu arati ca ultima bufnita; nu de alta, dar sunt un tip superficial si nu imi dau seama ce sentimente contradictorii ar starni in mine vederea unei mutante care scrie si simte atat de misto. Sigur, nu stiu daca ne o sa ne vedem vreodata. Dar ajuta la psihicul de cititor ilegal de bloguri.

    Da’ nu esti, da?

  2. 2 d3vilbabe Noiembrie 16, 2010 la 12:43 am

    :))) sunt ceea ce vrea privitorul sa fiu.

  3. 3 Tudor Noiembrie 16, 2010 la 3:36 pm

    Da, pentru unii muma, pentru altii ciuma. Daca tot era vorba de sentimente materne intr-un post anterior 🙂

    Sau esti ceea ce vrea fiecare sa vada, hm…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


