Pareri impartite

Adrian Procovanu: mai exista si oameni
Adrian Procovanu: http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/pilotii-morti-luni-si-au-riscat-viata-ca-sa-evite-prabusirea-peste-case.html
d3viIbabe: oameni prosti
d3viIbabe: unul din ei a lasat doi copii fara tata si o femeie gravida singura ca sa salveze niste necunoscuti….stupid
d3viIbabe: intai fii om pentru familia ta si pentru tine si mai apoi pentru altii…legea junglei
Adrian Procovanu: mda
Adrian Procovanu: ai dreptate asa e
Adrian Procovanu: dar nici ceea ce au facut ei nu e de judecat au facut un lucru bun pana la urma .
d3viIbabe: nu….nu e de judecat..am zis doar ca e stupid
Adrian Procovanu: nu aveau nici un drept sa ia viata altora  si nici a lor
d3viIbabe: shit happens…
Adrian Procovanu: au preferat pe a lor
Adrian Procovanu: bine oana
d3viIbabe: alea erau victime colaterale…cine i-a pus sa-si faca acolo casa?

Dupa ce a trecut valul de mila inspirat de televiziune, hai sa discutam putin la rece treaba. Voi, stiindu-va ca aveti acasa o femeie gravida si un copil mic,i-ati fi lasat singuri doar ca sa fiti eroi pentru necunoscuti? Nu ma intereseaza ce au gandit ei, ma intereseaza ce ganditi voi. Eu nu as fi facut-o. Ma doare-n fund de viata unui batanel necunoscut cand vine vorba de viata copiilor mei… Sunt eu prea salbatica?

13 Responses to “Pareri impartite”


  1. 1 McGogoo Noiembrie 11, 2010 la 9:02 pm

    nu stiu daca esti prea salbatica…
    este ceva insa greu de inteles: lupta dintre om si masina. si speranta pilotului ca o va redresa. ca va reusi sa o stapaneasca inca o data.
    presupun. nu stiu…
    uite niste linkuri pe tema asta. educative zic eu…

    http://www.focusblog.ro/2010/11/kiru-si-a-luat-zborul/

    http://www.focusblog.ro/2010/11/de-ce-n-ati-catapultat-kirule/

  2. 2 mephala Noiembrie 12, 2010 la 6:03 pm

    Ok, in cazul in care cei doi s-ar fi catapultat si ar fi lasat avionul sa arda’n mijlocul satului care ar fi fost cel mai rau scenariu?

    Infierati de toata media, dati afara din armata si incarcerati, poate pe viata luandu-li-se gradele si deci dreptul la un venit. Ar fi devenit simpli puscariasi priviti de ceilalti puscariasi le fel ca cei de afara: niste lasi.

    Acum, din punctul de vedere al familiilor lor, a sotiilor si copiilor, in cazul asta, cu ce i-ar fi ajutat faptul ca sunt in viata? I-ar fi vazut de cateva ori, dupa care i-ar fi uitat sau mai mult copiii i-ar fi invinuit ca nu au fost langa ei cat au crescut si ca nu i-au ajutat nici macar cu o bomboana si poate pentru ca ceilalti copii au ras de ei mereu ca tatal lor e un puscarias. Tu spui ca te-ai fi catapultat. Ok. Dar ai putea trai blamata pentru restul vietii de cei din jur si, mai important, de cei dragi tie, cei pentru chiar ai facut lucrul asta?

    Asa cum este acuma, la rece gandind, avand in vedere ca suntem in Romania singurul venit ce va fi asigurat copiilor lor este pensia de urmas, care cu siguranta este mai mare decat venitul unui condamnat.

    Pierderea lor este o durere mare, dar cred ca totusi, inainte de a se gandi la „viata unui batanel necunoscut”, s-au gandit la cei dragi lor si apoi au luat o decizie.

  3. 3 Ailenei Mihai Noiembrie 12, 2010 la 8:01 pm

    Hai ma,ce dracu, cum sa te pui in locul unuia cu coaie? Ai impresia uneori ca o ai mai mare decat unii barbati. zau..
    Normal ca tu te-ai fi dus fugutza la „copii tai” ca doar asa te-a facut natura..si nu sa sari in sus ca nebuna.
    Dar asta e diferenta dintre noi si voi: se gandea omu la femei gravide si copii da mai bine o zi vultur decat o viata cioara. Mai bine traiesti putin in picioare decat o viata-n genunghi.
    Nu esti salbatica, asa e natura.
    Iar discutie la „rece” e cand iti zboara capu, nu cand te salvezi pe tine ca sanchi erau niste batranei. Oricum tu nu aveai cum sa te salvezi mai dev ca nu iti da nimeni tie pe mana un avion..poate de hartie. succes

  4. 4 d3vilbabe Noiembrie 13, 2010 la 12:53 am

    si tie cine-ti da pe mana psihicul omului de pretinzi ca m-ai cunoaste in asa hal incat sa stii ca nu-mi da nimeni pe mana nimic sau ca nu pot sa ma pun in locul unuia cu coaie mami?:) N-am inca instinctele materne dezvoltate, ca idee. Astea apar undeva pe la 30 de ani. Discutam atunci. Eu pur si simplu consider stupid ca ala si-a dat viata lui, cu tot ce implica ea, copii, nevasta, pisica pentru niste necunoscuti. Merg pe ideea de instinct de supravietuire, nu pe a avea sau a nu avea coaie. Si, ca tot veni vorba, nu numai ca o am mai mare decat multi, multi barbati da’ pe deasupra am si mai multe perechi. Intelegi unde bat?:)

    @mephala: nu stiam ca cineva te poate condamna la puscarie doar pentru ca n-ai vrut sa te sinucizi. De aia si exista „limita” aia la care sa te catapultezi. Daca faci pana acolo tot ce a fost necesar da’ nu a iesit, mi se pare doar fatalitate si nu act condamnabil. Da, poate l-ar fi dat afara din aviatie, poate l-ar fi blamat o tara intreaga. Da’ aia e. Ma mut si iau viata de la capat, in alta tara. Oricum lumea uita repede. Asa cum naiba? Ma sinucid doar ca sa nu vorbeasca tara urat de mine? De fapt, nu ma mai mira deloc asta… Zi de zi prea multi isi omoara viata doar ca sa nu intre in gura lumii.

    Mihai, iar tu: adevarata barbatie consta in a sti unde trebuie sa te opresti. Sa mergi inainte pe motiv de „am coaie mari” e exact aceeasi treaba cu „pumnii mei minte nu are”. Just my 2 cents….

  5. 5 Ailenei Mihai Noiembrie 13, 2010 la 10:40 pm

    nu cunosc psihicul tau, ba nici pe al meu, dar nu ai studiile superioare sa pilotezi un Mig si consider ca pentru tine este foarte tarziu sa incepi sa studiezi fenomenul..nu te primeste nimeni:) asa ca este putin probabil sa fii in locul persoanei respective in viata asta.
    Nu ai instinctele materne dezvoltate puternic, dar sigur nu ai coaie (banuiesc). Ca o ai mai mare decat multi,multi barbati..sunt sigur de asta,la cate curve masculine sunt in jurul nostru.. Dar sigur nu o ai mai mare decat baietii aia de s-au dus cu tot cu migu lor:),sau decat muulti altii.
    Barbatie e atunci cand stii sa te opresti dar nu sa o faci numai in folosul tau ca apoi suntem pe principiul goriloi.
    Oricum, doua contradictii fine pana acum in postul asta: legea junglei-implicit cel mai puternic invinge- este egal cu pumnii mei minte nu are.

  6. 6 d3vilbabe Noiembrie 14, 2010 la 4:47 am

    ce incercare subtila de a te scoate:) o luam pe liniute, ca sa nu uit vreo idee.
    – vorbim despre legea junglei in mijlocul civilizatie. aici, intre blocuri, inseamna ca cel mai destept supravietuieste, aia cu pumnii mai tari sunt de obicei pierzatorii.
    -paranteza: ador cum te-ai adaptat de la tonul initial la asta din al 2-lea comment, pe bune. si cum ai modificat ideile. foarte frumos, jos palaria. inseamna ca am cu cine ma contrazice.
    si totusi, in ciuda adaptabilitatii tale, n-ai cum ascunde ideile misogine cu care ai initiat discutia:) da’ oricum, te-ai scos placut. e bine:)
    -eu nu ma pun in locul Lui, eu iti spun ce as face eu in situatia asta. daca mi-ar da cineva un mig pe mana si as avea cusurile necesare, mai mult ca sigur ca m-as catapulta. asta, bineinteles, daca-mi permiti sa ma pun in locul meu.de aia am si pus titlul asta articolului, pentru ca fiecare poate avea un pct de vedere diferit. intelegi unde bat? ma scuzi, abia sunt venita din club, cu o mana mananc ceva si cu alta scriu. nu sunt foarte coerenta in idei. intelegi tu, unde nu, lamuresc, nu-i bai:) ideea e ca nu ma pun niciodata in locul nimanui, privesc situatia obiectiv. ca poate ala a vrut sa se catapulteze da’ de panica n-a nimerit maneta. numai el stie ce-a fost acolo.
    -de ce esti sigur cand afirmi ceva despre mine cand doua randuri mai sus spui ca nu imi cunosti psihicul?:) ti-a scapat, nu-i bai 🙂
    -dupa cum am spus, numai ei pot sti dimensiunea coaielor lor. noi acum doar ne dam cu presupusul daca au avut sau nu.din pctul de vedere despre care vorbeam in post si cu referire la ce a zis mephala, mie mi se pare ca n-au avut coaie deloc.:)
    -goriloi suntem cu totii mami. doar ca avem dresor bun si ca facem giumbuslucurile diferit. stii care-i definitia omului? „omul este animal social.” si-atat.

  7. 7 d3vilbabe Noiembrie 14, 2010 la 4:59 am

    so, ce ati fi facut voi in momentele alea?:)

  8. 8 mephala Noiembrie 14, 2010 la 10:58 pm

    „nu stiam ca cineva te poate condamna la puscarie doar pentru ca n-ai vrut sa te sinucizi.”

    „Asa cum naiba? Ma sinucid doar ca sa nu vorbeasca tara urat de mine?”

    Am inteles subtilitatea, voiam sa spun ca in romania, gura lumii influenteaza nepermis de mult deciziile institutiilor statului. Da, s-ar fi vorbit in presa o saptamana doua si s-ar fi stins subiectul. Acuma nu stiu exact legile dar ma gandeam ca indiferent ca e accident de avion sau accident de masina tot omor din culpa e, de unde si puscaria.

  9. 9 Ailenei Mihai Noiembrie 15, 2010 la 8:39 pm

    Dracu stie ce am fi facut noi in momentele alea?! “pattern interupt”-schimbare brusca a unei situatii ceea ce il va face pe participant sa aiba un comportament anume,in general de moment:)

    Personal,acum cand sunt relax, as spune ca nu as intra cu migu-n sat la oameni.

    Nu cred ca „cel mai destept supravietuieste”.. cel care se adapteaza supravietuieste.

  10. 10 d3vilbabe Noiembrie 16, 2010 la 12:40 am

    adaptarea e o caracteristica a inteligentei. 🙂

  11. 11 Ailenei Mihai Noiembrie 18, 2010 la 2:46 pm

    pe insula Lanzarote (tu nici nu ai idee unde e pe harta) lichenii s-au adaptat la caldura si lipsa de apa.

    adaptarea e o caracteristica a inteligentei.:)
    Tu de ce nu te poti adapta?

  12. 12 d3v Noiembrie 18, 2010 la 3:28 pm

    bai inteligentule, da’ la ce-ti tu pierzi vremea ma pe blogul asta al meu pana la urma? n-ai si tu de aflat chestii de snob de-ale tale? eu nu ma adaptez? hai sa-ti arat eu adaptare: de obicei misoginilor le trag direct una in coaie. pe tine te-am iertat ca erai la prima greseala. vezi cata adaptare aici? fa un bine si dispari ca-mi esti antipatic si nu suport astia care fac pe desteptii cand de fapt nu stiu nimic. merci frumos.

  13. 13 Ailenei Mihai Noiembrie 18, 2010 la 3:37 pm

    @fa un bine si dispari.
    Si eu te-as asculta, as rsapunde promt la dorintele tale. Sa traiti!


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


