Treaba sta cam asa

Romanii sunt bolnavi de exagerare. Pe unde te uiti, vezi tot felul de epitete adaugate unora din cele mai banale lucruri. Stiri „senzationale”, pictori care „surprind”, accidente „terifiante”, „cel mai tare”, „cel mai bun”, „cel mai cel”… Nu ma dau cotita, eu insumi aplic etichete exagerate, doar pentru ca ceva ma impresioneaza, de cele mai multe ori sub forma de „genial”. Da’ atunci cand vine vorba de noi, trebuie sa fim minusculi. Asa suntem educati: modestia e calitate de baza.  De mica sunt invatata sa ma minimalizez.

N-ai sa auzi niciodata un om spunand „Da frate, am muncit de mi-au sarit capacele si mi-a iesit asta doar pentru ca sunt foarte destept si altii sunt prosti”. Nu, ai sa-l auzi spunand „Am avut noroc, sustinerea prietenilor si ajutor de la Dumnezeu”. Fuck Dumnezeu si prietenii. Daca erai prost, putea sa te sustina si Maaica Tereza, ca nu realizai nici macar un rahat.

Apoi, am ajuns la concluzia, nu ma intrebati cum, ca am promis sa nu zic nimic, ca fetele proaste se fac curve. Altfel nu pot sa-mi explic de ce exista atat de putine curve destepte. Sau poate „meseria” asta te prosteste. Corolara e ca si alea proaste care nu-s curve, tot comportament de curve au. Si curvele care nu au meseria de curve, sfarsesc prin a fi tot proaste. Concluzia? Daca esti curva si mai esti si desteapta, tine-o tot asa ca esti o rara avis.

Ma depaseste blogosfera, pe bune. Niciodata nu am spus despre mine ca sunt „blogger” si intotdeauna m-am simtit stanjenita cand ma eticheta lumea asa. De ce? Pentru ca nu ma integrez. Acum, fie vorba intre noi, eu nnu ma integrez pe nicaieri. Ma simt prost si cand mi se spune studenta, femeie, „mama d3v” sau mai stiu eu ce alte apelative mi se dau. Merg pe principiul ca etichetele limiteaza asa ca prefer sa le evit.

Da’ totusi, pe mine ma depaseste blogosfera, cu toate scandalurile ei, cu „ala il sustine pe ala”, cu twitter, cu page rank-uri, tag-uri, „eu sunt mai tare ca tine”, „eu castig bani din asta si tu nu”. Mi se par niste chestii de oameni frustrati, care cauta sa-si faca o noua identitate, printre biti. De ce Sfanta Papadie mi-ar pasa mie ca lu’ X-blogger nu-i convine ceva la mine sau la ce scriu eu? Cu ce m-ar afecta pe mine sa pic in picioare, sa dau bine in pagina, sa starnesc scandaluri, sa am ‘jde sute de vizitatori? Consider blogul doar un mod prinn care eu imi expun refularile, gandurile si trairile, prin care ma descarc sau inovez, si care vrea sa ma citeasca ma citeste. Mi-e indiferent daca am un cititor in minus sau in plus. Pentru mine blogosfera e un fel de forum al gospodinelor si, de aceea, prefer sa ma tin cat mai departe de ea. Da, am un blog, dar nu sunt bloger.  Si uite de aia eu ies din normalitate, care e doar un termen mai caldut pentru „banalitate”.

Pe acelasi principiu merg si in viata. Prefer sa ma tin cat mai departe de banalitate. Daca iarna asta toate fetele au sa poarte cizme pana sub genunchi, eu am sa port ce-mi place si ce se potriveste stilului meu propriu. Pentru ca da, eu am un stil propriu de imbracaminte, lucru pe care nu l-am auzit de la multi oameni. Daca toate femeile se multumesc cu eticheta de „ea e prietena lui X” eu am sa-i dau un sut in cap aluia care imi zice asa si am sa ii arat ca suntem doua entitati diferite si eu nu sunt doar o prelungire a cuiva. Daca toata lumea are sa doarma noaptea, eu am sa dorm doar atunci cand imi este somn, indiferent de spectrele de lumina de afara. La fel, am sa mananc doar cand mi-e foame, am sa dansez atunci cand am sa simt nevoia sa dansez, am sa accept oamenii doar cand am sa am de ce sa accept si am sa refuz sa ma victimizez doar pentru ca este mult mai usor sa razbati in viata cand esti inconjurat de compasiune.

Eu am sa fiu o pata de culoare intre toate tiparele astea din jurul meu. Si tocmai eu imi voi trai viata asa cum trebuie ea traita. pentru ca toate celelalte „care trebuie” sunt doar produsul unor minti imbacsite de banalitate, lipsa de scopuri si auto-cunoastere.

S-a auzit, acolo, in spate?:))

 

13 Responses to “Treaba sta cam asa”


  1. 1 Tudor Octombrie 25, 2010 la 12:23 am

    Iar defulari? 🙂 Imi dau seama ca te tentez sa-mi evidentiezi exact continutul postului sub care comentez (si pe bune, inteleg, varsatul galetii ajuta la sufletel) dar mai relaxeaza-te si tu putin. Mai zi-mi de tipe si prietenii lor, mai zi-mi de cafelele alea baute in orasul ala in care nu am fost niciodata, mai zi-mi cine mai canta si ce se mai asculta …!

  2. 2 d3vilbabe Octombrie 25, 2010 la 9:16 am

    Pare rau, da’ eu nu scriu aci pentru tine. Scriu pentru mine, deci implicit scriu ce am eu nevoie. 🙂 Si am scris si despre tipe aci, da’ intr-un mod mai…subtil putin :)) Citeste motto-ul blogului si ai sa-ti dai seama ca asta nu e un blog despre barfe, cafele si cine si ce mai canta. Pentru asta sunt blogurile de monden. 🙂

  3. 3 Tudor Octombrie 25, 2010 la 9:41 am

    Dea, stiu, era previzibil un astfel de raspuns, asa cum plangerile mele erau inutile. Dar pe bune, daca tot spuneai ca romanii exagereaza: ei bine, la capitolul plans de mila sunt campioni. De ce sa te duci si tu in aceeasi directie ? 🙂

  4. 4 d3vilbabe Octombrie 25, 2010 la 9:42 am

    Unde vezi tu plans de mila?:) Sau macar mers in directia aia?:) Si daca tot zici ca eraa previzibil raspunsul…de ce ai mai deschis subiectul?:/

  5. 5 Tudor Octombrie 26, 2010 la 8:26 am

    Pentru ca, indiferent de ce imi raspunzi, sunt convins ca feedback-ul unui cititor conteaza 🙂 Nu ma astept sa schimbi ceva (nu in mod evident, cel putin) dar poate starea ta de spirit va avea de castigat.

  6. 6 d3vilbabe Octombrie 26, 2010 la 8:54 am

    da, conteaza, da’ nu cand se leaga de insasi esenta blogului astuia. 🙂 in cazul asta nu imi creeaza decat o singura reactie. merci de feedback, ma bucur ca ma citesti si iti pasa intr-atat incat sa dai comentarii, apreciez.:)

  7. 7 Tudor Octombrie 27, 2010 la 12:01 am

    Cu placere, not so devil sometimes d3vilbabe 🙂

  8. 8 kOoDoO Octombrie 27, 2010 la 7:29 pm

    Acesta este un mesaj de feedback.

  9. 9 d3vilbabe Octombrie 28, 2010 la 12:27 pm

    multumesc, koodoo :)))) uite ca cei care ma citesc sunt vii…neasteptat:))

  10. 10 cl Noiembrie 1, 2010 la 11:08 am

    Mi-a placut postul asta, o sa citesc si pe urmatoarele cand am mai putin de lucru. Te-am descoperit in comentarii la arhi si mi-a placut ca esti smart si mi-am zis: uite ca mai sunt si femei destepte:P. Acum am exagerat un pic:D.
    P.S.: Cati ani ai? Sunt curios la cati ani ajunge o femeie sa gandeasca asa 🙂

  11. 11 d3vilbabe Noiembrie 1, 2010 la 6:56 pm

    La 12 daca are resurse:)))) 24 am 🙂 Merci frumos de complimente.

  12. 12 cl Noiembrie 2, 2010 la 8:28 am

    Si eu, dar nu sunt capabil „sa exprim” ideile la fel 🙂

  13. 13 d3vilbabe Noiembrie 2, 2010 la 11:33 am

    Fiecare cu felul lui de exprimare. nici eu nu sunt capabila sa ma exprim asa cum o faci tu. 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


