New dog in da house

De azi inainte o sa mai scrie cineva aici, in compensatie la pauzele mele prelungite, in asa fel incat sa aveti cu ce va umple cafelele de dimineata. Eu, personal, ma declar fana. Sper sa va placa si voua, la fel de mult, stilul lui. 🙂

 

6 Responses to “New dog in da house”


  1. 1 Stefano Octombrie 22, 2010 la 6:46 pm

    Cine e? Cine ?

  2. 2 mephala Octombrie 25, 2010 la 11:40 am

    indiferent cine e, o felicit pe oana ca a gasit pe cineva cu care sa imparta unul din cele mai intime (daca imi e permisa exprimarea 🙂 ) aspecte din viata ei.

  3. 3 Stefano Octombrie 25, 2010 la 7:58 pm

    Tot eu eram ma, nu te-ai prins? : ))

  4. 4 LucicX Noiembrie 5, 2010 la 1:54 am

    in cazul asta trebuie sa modifici / sa schimbi tema. Nu de alta, dar pe undeva printr-un colt ar trebui sa apara si autorul unui articol publicat 😉

  5. 5 d3vilbabe Noiembrie 5, 2010 la 2:29 am

    🙂 s-a razgandit. da’ totusi eu ii las contul de autor acolo, pentru cand are sa vrea sa imi aduca o pata de culoare aici. Nu vrea publicitate, s-a multumit cu „Guest Post” 🙂

  6. 6 Stefano Noiembrie 6, 2010 la 1:27 am

    Da, unii au inteles prost :), pompea-za aier dijaba, fara motiv.

    Vez’ tu, nu mai ai voie nici sa glumesti, nici sa-ti scrii propriul text inapoi pe blog, nici…of, dar cate ar fi de zis.

    Din pacate, azi a murit un om, un inger al culturii, sa ne prefacem distrasi de stirea asta. Glumeam, anyway, e de plans cu barfa.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


