Actualele fostilor

Tot ma mananca degetul de vreo doua saptamani sa scriu articolul asta si tot m-am oprit cu argumente de genul „Nu-i frumos”, „Lasa-le, nu-ti bate capul”, „Le faci lor rau”. Da’ azi sunt posedata si nu mai am control asupra mea. Eu daca trebuie sa scriu, scriu. In ideea ca poate voi n-o sa faceti ca ele.

Asa ca ma absolv de orice vina a efectelor adverse care au sa apara. Dracul din mine e de vina, ma jur.

Se face ca eu am o pasarica, pe creier. Am eu multe si multi le stiti, da’ p-asta nu prea o fac publica si nici nu prea e inteleasa: eu tin legatura cu fostii. De ce? Pai pentru ca fostii mei nu-s ca fostii celorlalti. Cel putin astia pe care i-am avut in ultimii mei ani si mai ales aia la care, sub o forma sau alta, am tinut si cu care am avut o relatie mai lunga.

Principiul e simplu si l-am mai spus p-aci: daca mi s-au parut atat de interesanti si speciali incat sa am cate o relatie unul, doi, trei ani cu ei, e clar ca, pe langa atractia aia sexuala, romantica si alte d-astea, ne-am inteles bine ca si personalitati si nu ne-am plictisit reciproc. Or oamenii care sa ma suporte pe mine pentru un an, doi, trei sunt destul de rari. Serios. Nu ca as fi eu cine stie ce scorpie ordinara da’ am pretentii mari, adica mi-s perfectionista. Si toate oalele perfectionismului meu se sparg in capul lor. Mai simplu: tre’ sa fii cineva care sa ai ceva in plus ca sa reusesti sa nu ma plictisesti si totusi sa ma mai si suporti, pentru o perioada de timp mai mare de vreo 2-3 luni.

Asa se face ca, acum, sunt, cu cei mai importanti si care au contat mai mult, de prin viata mea, daca nu buna prietena, macar amica. Nu stiu cum privesc ei. Da’ din partea mea nu mai e nici un fel de interes decat acela de o conversatie placuta, la cafea, langa niste oameni care mi-s dragi, care ma cunosc si cu bune si cu rele si, pe care, la randul meu, ii cunosc.

In momentul in care trec la o alta relatie, consider ca trec la un alt nivel. Actualul, intotdeauna e mai bun decat precedentul, din diferite motive. Functionez pe principiul evolutiei la categoria asta  si consider ca as fi chiar proasta sa ma intorc la ceva care s-a consumat deja, care e mai slab decat ce am si care, la un moment dat, n-a reusit sa ma faca fericita. Sa risc ca sa ce? Sa-mi zboare vrabia din mana si pana ajung acolo si cioara de pe gard? Nu sunt influentabila si, din fericire, instinctele mele in partea asta sunt mult sub ratiune.

Problema mea e cu actualele lor. Ca au senzatia ca au pus mana pe Printul din Povesti si ca eu sunt acolo sa le distrug lor frumoasa poveste de iubire. Ca ma vad pe mine prin prisma nesigurantei lor si se poarta, in prezenta mea, de zici ca le-o trage cineva, permanent, in fund.

Sa fiu un pic mai concreta, din moment ce, in ultima perioada, m-am intalnit de trei ori cu situatia asta.

Am facut double date cu vreo doua actuale ale fostilor mei prieteni, actualii mei amici. Al meu e chill. El stie ca tin la el si ca din punctul asta de vedere n-are de ce sa-si faca griji. Functioneaza pe aceeasi logica ca si mine: am avut niste puncte comune cu ei, odata, le am si acum. El, are puncte comune cu mine. Logica de trei simple spune ca s-ar putea sa aiba si cu ei si, deci, sa petrecem impreuna niste clipe misto, fun. Teoretic, logica asta ar trebui sa functioneze si in cazul actualelor.

Numa’ ca ele sunt de acord sa ne intalnim si cand ajung in prezenta mea le pica fata. Probabil daca as fi vreo una de trei tone, proasta de behai si total nesigura pe mine, altfel ar sta situatia.

Scenariul e cam acelasi: ne intalnim, ea apare cu aere de superioritate pe langa mine, eu imi dau seama ca se simte amenintata, asa ca incerc sa o fac sa se simta cat mai comfortabil. Sunt binevoitoare, draguta, vorbesc cu ea, evit subiectele care ar putea-o deranja. O adevarata lady, ce papadia mea. Da’ ele…

Pai ele, intai, stau si ma masoara. Ok, mi se pare corect. Apoi aplica o privire superioara, faza unde deja raman masca. Stai bre, asa. Da’ prin ce imi esti, tu, mie, superioara? In primul rand, tu esti o mica putza, care bate un taram de care eu sunt plictisita deja. Apoi, nu ma cunosti decat din auzite, cel mai probabil pentru ca ti-a umplut capul cu povesti despre mine sau pentru ca te-a avertizat ca-s mai „dificila” ca om. In fine, as putea sa inteleg si treaba asta.

Apoi, printesele fostilor mei, stau si tac ca momaiele. Isi rumega nesiguranta, in coltul lor. De cele mai multe ori, intrebarea pe care o folosesc atunci cand sunt momente de tacere la o masa e „Ce-ai mai facut?”. Or de aci pana la impartasitul unor momente gen „haha, iti aduci aminte ce fata aveai cand ai mers prima oara la party gay” mai e doar un pas. Al meu vorbeste si el, fostul vorbeste si el, mai o gluma, mai un sarcasm, ne simtitm bine.

Actualele tac. Si se uita urat. Scuza-ma, te rog, ca nu trec prin drama ta, da’ mai multa buna-vointa si pupat in cur decat am facut pana acum, mi-e imposibil sa fac. Pana la urma am iesit sa ma simt bine, nu sa dadacesc copchile cu tulburari de personalitate.

Totul culmineaza cu „Vreau sa merg acasa” sau cu niste exaltari de personalitate, de cele mai multe ori penibile si puerile. Rade ca proasta, incearca sa se agate de fiecare amanunt ca sa para ea desteapta, imi „ignora”  anumite idei sau sta si se uita urat cand restul rad la ce zic eu. E…

Ce ma doare pe mine nu e ca se poarta ele ca niste copile care au atins prima oara inelul si stau acolo si se ofilesc spunand „My precious”. Ca nu le sunt nici mama, nici sora, nici prietena, nici nimic. Daca ele vor sa se simta de cacat, n-au decat, din parte-mi, atat timp cat nu-mi strica mie momentul destinat simtitului bine. Du-te mami, din parte-mi, la baie, si-ti taie venele daca esti prea bleaga sa pricepi ca e natural si matur si ok tot ce se intampla.

Ce ma deranjeaza pe mine e atitudinea de superioara si sictirul din privirile lor, cu referire la mine. Femeie, ai spus trei cuvinte toata seara si doua au fost prostii. Ai crize de personalitate si nesiguranta, live, aci. Nu inteleg de ce, ca eu-s cu al meu de mana. Nu e ca si cum am venit sa i-o trag la al tau, nebun, in baie. Ei na, el ti-a spus, la un moment dat, de mine, ca am fost marea lui iubire sau ca ne intelegem din priviri. Fleosc! Tu dormi cu el diseara, nu eu. Si, cu atat mai putin, ar trebui sa ai mai putine aere de superioritate fata de mine. Ca pana la urma, eu am ajuns la un nivel la care tu nu ai reusit sa ajungi.

Si alta problema. Chiar crezi ca, daca vroiam sa ti-l iau, nu ti-l luam, pana acum? Chiar crezi ca mi-ai fi stat tu, ghemotoc mic, cu crizele tale, in cale, daca m-ar fi interesat catusi de putin sa am ceva cu el? Sau chiar crezi tu ca  isteria o sa-l faca sa ma uite instant si o sa anihileze toate momentele astea in care ne simtim ok? Te crezi mai desteapta, mai buna, mai ce? Newsflash mami. Nu esti. La ce-mi aplici mie sictirul, nu stiu. Poate doar daca vrei sa ma pui la ambitie sa-ti demonstrez ceva. Ce, nu stiu, iar. Dar doar asa. Tu n-ai sa-i intelegi niciodata anumite gesturi, anumite hobby-uri, anumite vorbe, pentru ca pur si simplu habar n-ai despre ce vorbeste el acolo sau nu face parte din domeniile tale de interese. Cu toate ca daca ai fi atat de inteligenta pe cat vrei sa dovedesti, ar trebui sa te intereseze pentru tine si nu ca sa vrajesti nu stiu care flacau.  In fine, treburi de …barbati. Nu vreau sa-ti umplu capul cu prostii. Cam tot ceea ce faci, dovedeste ca esti undeva sub. Si al meu e in aceeasi situatie ca tine, insa nu-l vad facand tampenii de genul asta. Omul e ok, comunicativ, cu bun-simt, se simte bine, profita de timpul liber.

Culmea a fost cand un fost din asta, care mi-e drag prin personalitatea lui si anumite talente, m-a rugat sa ne intalnim pentru ca prietena lui ar vrea sa stie cum e sa traiesti din scris. Deci ea ar fi avut nevoie de mine. Si ea, ghici ce-a facut? Mi-a aplicat aere de superioritate… Mmmm, in ce categorie sa o trec?

Aviz viitoarelor intalniri cu actualele fostilor. Nu inghit sictirul altora vis-a-vis de mine. Mi-or fi ei dragi, amici, prieteni buni, da’ fata de voi nu am nici o obligatie. Lor le permit anumite chestii pentru ca si eu, la randul meu, imi permit cu ei. Din bun-simt si curtoazie, si doar de dragul lor, ca sa nu le fac probleme acasa, sunt draguta cu voi. Pentru mine sunteti cantitate neglijabila si va accept si-s atenta doar pentru ei. Cu voi sau fara voi, la fel ar fi amicitia noastra.  Ca mie, in general, femeile mi se par proaste si nu-s genul care sa dau prea multe sanse sa mi se dovedeasca altceva. Prefer sa nu. Din 100 de experiente cu femei, 98 imi lasa un gust amar, asa ca prefer sa le evit si pe celelalte 2. Da’ nu-mi aplicati superioritate si sictir ca deja devine personala treaba. N-aveti de ce si nici n-am sa va las sa faceti asta. Crizele de personalitate, fitele si aerele, sa le pastrati pentru ei si pentru mamicile voastre ca ei au obligatia sa va suporte.

Nu-s geloasa sau rautacioasa, cum s-ar crede pentru ca, daca ar fi asa, probabil al meu nu mi-ar spune dupa fiecare un „Ce-i cu asta? Avea atata sictir de-mi venea sa-i dau o flegma in fata. El era baiat ok da’ ea…”. Macar de bun-simt si complezanta incercati sa ne scutiti de aere. Daca nu puteti, stati naibii acasa si nu-mi frecati seara, ca pana la urma eu ies sa ma simt bine, nu sa va vad pe voi cum va exteriorizati complexele si ineptiile.

Merci fain de intelegere. Stiu ca ma cititi, asa ca-s convinsa ca mesajul ajunge unde trebuie. Si n-as vrea sa va spun toate astea in fata ca mi-e ca-mi faceti atac de  aplopexie de la atata framantare interioara. Un pic de injoseala in fata lui sa va mai aplic si deja s-a dus pe Sfanta Papadie si cu ultima urma de control si ratiune din micutul vostru creieras.

Iar pentru restul, asta e exemplu de asa nu. Nu va purtati ca scapati de la coada vacii sau de la gradina zoologica atunci cand sunteti in compania fostelor/fostilor. Ca d-aia e cu voi si nu cu ea/el: pentru ca a trecut la un alt nivel si ca nu mai vrea sa se intoarca la ce a fost.

Iar pentru fosti: sa-mi fie cu scuzare, nu vreau sa va fac rau. Da’ stiti prea bine ca la mine mandria e ce am mai de pret si n-am sa mi-o las calcata in picioare de nu stiu care copilite care abia si-au descoperit clitorisul si traiesc dramele primei iubiri. Oricum am sa-mi iau portia de mustruluiala cand ajunge al meu acasa si imi aplica privirea de „Da’ iar n-ai putut sa te abtii sa fii rea, nu?”. Pai nu, ca eu mi-s drac din fire. Ingerasul e doar masca de societate, stiti bine. „Every single one of us, the devil inside”.

12 Responses to “Actualele fostilor”


  1. 1 luvieere Octombrie 11, 2010 la 8:09 pm

    Mă, da’ poate gagicilor astea ale foştilor tăi nu le prea surâde ideea să iasă în oraş cu tine, fac asta numai ca să nu le zică prietenu’ că-s geloase şi absurde.

    Mai e şi faza aia, dacă el vrea să iasă cu tine, îi bagă şi ea un pretext acolo, să poată veni şi ea, să nu-l lase singur în compania ta. În cazul ăsta, cam se explică de ce nu-s duduile tare bucuroase de ieşire ;))

  2. 2 d3vilbabe Octombrie 11, 2010 la 8:12 pm

    ar fi chiar culmea sa le faca placere din prima sau sa vina incantate. da’ un pic de bun-simt se poate…nu?:) zic eu ca nu-i pretentie exagerata sa te porti cat de cat matur daca vezi ca toata lumea face asta…:-s

  3. 3 Tudor Octombrie 13, 2010 la 7:09 pm

    He, asta este un post nice. Dar nu ma indoiesc de un lucru: deep down, pui si tu un ciorapel mai funky pe tine ca sa moara dusmanii tai :))

  4. 4 d3vilbabe Octombrie 13, 2010 la 7:27 pm

    :))) ce sa le fac eu daca asta e kryptonita lor?:)))

  5. 5 Nefraim Octombrie 13, 2010 la 11:24 pm

    Dumnezeule mare, am trait s-o vad si pe asta, o femeie (DE 24 DE ANI CHIAR) admite ca femeile sunt intradevar proaste… Pentru ce ai scris aici te respect mai ceva ca pe mama.

  6. 6 d3vilbabe Octombrie 13, 2010 la 11:26 pm

    :-s N-o faceai deja?:)) Bineinteles, vorbim de femeile cu care EU am tangenta, diferite experiente. Ca e clar ca EU mi-s alta specie…nu?:)))

  7. 7 Nefraim Octombrie 13, 2010 la 11:28 pm

    Eu tind sa fiu un pic mai misogin si sa va bag pe toate in aceeasi oala, dar de obicei ma bucur cand cineva iese de acolo si imi da o palma. In schimb nu am mai luat nici o palma de cativa ani….

  8. 8 d3vilbabe Octombrie 13, 2010 la 11:29 pm

    You want some punishment little nasty boy?:)))

  9. 9 Nefraim Octombrie 13, 2010 la 11:32 pm

    Singurul lucru pe care il vreau este sa ma iei cu tine la un meeting d-asta cu actuale ale fostilor prezenti ai viitorlui. Si sa nu te superi pe mine daca ma umflu de ras 🙂

  10. 10 d3vilbabe Octombrie 13, 2010 la 11:35 pm

    Ne umflam de ras amandoi ca avem de ce. Desi fetitele s-au suparat, si-au luat jucarioarele si au plecat. Nu cred ca vor sa se mai joace cu noi:(
    Da’ nu-i totul pierdut. Oricand e timp pentru noi viitoare actuale de-ai fostilor. :)))Adica, ca sa nu produc atac de aplopexie: oricand e timp de reintalnit cu fosti care au actuale prietene. :)))

  11. 11 Reflectiifeminine Iulie 19, 2014 la 10:27 pm

    Doamne cat am ras! :)) Intr-adevar nu stiu de ce unele femei se arunca in crize si nesigurante. E penal desi amuzant de observat. Daca se voiau mai bune decat tine, puteau foarte bine sa fie si ele amuzante si sexy si sa invete sa vorbeasca. Ar fi fost cel putin interesant. O provocare intelectuala. Dar na. Unele n-au cu ce.


  1. 1 Problemele existenţiale ale femeilor « d3vilbabe Trackback pe Februarie 15, 2011 la 2:50 pm

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


