La furat

Ca o mica hoata ce sunt, umblu clandestin pe compul lui Nox. El e prin alte camere si nu ma poate opri. Ha Ha!

Si tot ca un mic hot, am descoperit ca el are niste back-up-uri de-ale mele pe undeva aci, ascunse de ochii privitorilor. Back-up-uri pe care, logic, eu nu le mai am. Asa ca am gasit raspunsurile la un interviu facut de… spre rusinea mea am uitat numele radio-ului.

Va impartasesc si voua, gandurile mele de acum cateva luni bune.

1. De când ai hotarât sa scrii pe blog?

Pe blog scriu din august 2008. Cel putin asa arata arhivele. Inainte am avut o tentativa de a scrie pe yahoo 360 si, inainte sa descopar on-line-ul, scriam pe unde apucam: pe banci la scoala ( da, eram genul ala de copil), pe la sfarsitul caietelor, pe posterele din camera, prin revista clasei. Ca rezumat, cred ca m-am hotarat sa scriu pe blog, inconstient, de cand am invatat a scrie.

2. Ce parere aveti despre bloggerii din România?

In tabietul meu de dimineata, cititul blogurilor are un rol aparte si destul de important. Incep cu Zoso, Arhi, Rimel, blogurile cunoscutilor,sar din link in link si caut alte bloguri interesante. Imi plac oamenii care emit pareri proprii si nu le e frica sa si le sustina. Nu-mi plac, insa, cei care scriu „pentru a fi ca Zoso”, „pentru ca ies bani din ads si reclame”, ” pentru ca blogerii sunt mai destepti”. Nu-mi plac cei care se apuca sa scrie si nu stiu nici macar cati de i se pun la finalul unor cuvinte. Din pacate, majoritatea fac parte din una din categoriile astea. Cand te apuci sa-ti comercializezi blogul inseamna ca ai pierdut ceva pe drum din dorinta de a scrie. Si asta se simte printre randuri. De aceea, umila mea parere despre blogurile din Romania e destul de proasta. 🙂

3. Care parte crezi ca sunt mai multi bloggeri masculini sau feminin?

In mod sigur femeile scriu mai mult pe bloguri. Sau, nu stiu, cumva se face ca in fiecare zi dau mai mult peste bloguri de femei decat peste bloguri masculine. Probabil ca ele simt o nevoie mai acuta de exprimare a sentimentelor si gandurilor decat ei.

4. Despre ce iti place sa scrii mai mult?

Eu trec prin faze. Acum nu-mi place sa scriu despre nimic. Probabil mi-ar placea sa scriu despre ce descopar nou prin cursurile pe care le am de invatat pentru sesiunea asta dar nu cred sa intereseze pe cineva. Pana nu demult imi placea sa scriu despre ce visam noaptea sau cu ochii deschisi. Nu, nu glumesc. Visam o idee, ceva, pe care o dezvoltam in povesti si le scriam pe blog. Inainte de asta am trecut printr-o faza de povesti erotice. Cand am inceput, imi placea sa scriu despre sentimentele si emotiile mele in legatura cu anumite intamplari si persoane din viata mea.

5. Crezi ca ar fi un lucru bun pentru bloggeri daca ar fi un club dedicat lor si aici ma refer un club care sa fie si în offline si online?

Nu, din motivul pe care il spuneam mai sus. Perceptia mea asupra bloggingului e putin diferita decat a multora. Blogul trebuie sa reflecte o parte din tine, pasiunea de a scrie. Ca un fel de literatura facuta, de data asta, pe biti. Un club nu ar face decat sa taie din farmecul asta. Ar comercializa, ar depersonaliza unele lucruri, ar imbolnavi bloggerul de „vreau sa fiu ca celalalt”. Dar, poate, intr-un fel ar fi bine. Pana la urma, si in trecut, existau cluburi ale scriitorilor.

6. Ai avut o intalnire oficiala cu cu o parte din bloggeri?

Oficial nu. Mai putin oficial, in schimb, m-am intalnit cu o parte din bloggerii ieseni. La fel, am intalnit si cativa bucuresteni. Nu am discutat despre bloguri, in schimb, am discutat despre noi, ca oameni. Stiti voi, un fel de „first date”: ce iti place, ce zodie esti, ce mai invarti.

7. Crezi ca sunt multi bloggeri care le place sa se faca multa cearta în blogosfera?

Ca fiecare padure, trebuie sa existe si uscaturi. Exista ideea conform careia daca ataci un blogger vestit, iti atragi multi cititori. Apoi, mai e si aia care spune ca scandalul se cauta. Si, daca nu sunt astea, in mod sigur sunt unii care, pur si simplu, au un dinte contra tot ce misca, simtindu-se cu o secunda mai destepti daca ii ataca pe altii. Scandalul e o caracteristica a oamenilor. Blogerii doar se conformeaza legii naturale.

8. Ce blogger iti place cel mai mult?

Stau si ma gandesc ce sa raspund aici. Imi plac, desigur, cativa dintre cei mari, insa, scrierile lor nu mi se mai par personale. De aceea am sa ma abtin sa ii trec pe lista de „cei mai placuti”. Imi place Watzap pentru ca nu isi ascunde defectele de frica parerii celorlalti. Imi place Raperboy pentru ca are un fel inedit de a te face sa zambesti. Imi place Ale’xandra, de pe safimcopii.wordpress.com pentru ca are un fel inocent si in acelasi timp matur de a privi viata. Dupa cum se vede, imi plac blogerii care lasa sa li se vada o parte din caracter printre randuri.

9. Pentru tine care blogger  scrie cel mai bine din România?

Mi-ar fi placut sa fiu critic, recunosc. Dar, eticheta „a scrie bine” nu exista, dupa parerea mea. Nu poti sa clasifici gandurile si ideile unui om in bune sau rele, desi multi fac asta, pentru ca nu poti sti exact ce intamplari, caracteristici sau tipuri de persoane au dus la concluzionarea lor. Atat timp cat si le exprima fara sa imi zgaraie ochii cu greseli, pentru mine, orice om scrie bine, blogger sau nu. Singura diferenta e ca pe unii pot sa-i citesc, pe altii nu. Unii sunt interesanti, altii mai putin.

10. Pui mult sentiment, dragoste, suflet când scrii un articol?

Imi place sa cred ca da. Chiar si atunci cand spuneam ca scriu doar de dragul de a scrie sau a trece timpul, imi puneam o bucatica de suflet printre randuri. Fiecare virgula de pe blogurile mele vine din pasiune si fiecare idee a rascolit, la un moment dat, ceva in interiorul meu. Nu am scris niciodata pe blogurile personale pentru faima, bani sau altceva. Singurul meu motiv este dorinta de a imi pune ordine printre idei. Scriu din dragoste pentru mine.

––

Mi-a aparut putin rosu in obraji cand am recitit, tre’ sa recunosc. Unde am pierdut exaltarea aia?

5 Responses to “La furat”


  1. 1 WaTzaP Octombrie 7, 2010 la 2:58 am

    :)) ma bucur ca n-ai dat link.

    Credeam ca ai si tu gusturi mai fastacite, oameni muult mai ciudati.

  2. 2 mephala Octombrie 7, 2010 la 10:46 am

    „Unde am pierdut exaltarea aia?”

    imi permit sa spun printre randuri 🙂

  3. 3 Nox Octombrie 7, 2010 la 5:19 pm

    pune bre in context… compu’ lu’ nox, care defapt e laptop si era pe birou la sediu vis-a-vis de nethus in timp ce nox era ocupat cu angajatu amicului tau.

  4. 4 d3vilbabe Octombrie 7, 2010 la 9:12 pm

    de ce, iar se crizeaza femeia?:)))

  5. 5 Maya Octombrie 11, 2010 la 11:30 pm

    femeia nu se crizeaza iar


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


