A day, a song

Ca sa aveti idee cam cat de mult imi place remix-ul asta, hai sa va spun cum l-am descoperit. Pe vremea tineretii mele nebune, eram la un amic in masina, undeva pe dealul Copoului. Prin vara trecuta. Bine toti, cu John Diggweed- Transitions din 2007 si 2008 in difuzoare. Din totate melodiile alea,  pe asta mi-am luat un trip de mi s-a ridicat parul pe maini si nu mai stiam pe unde sunt. Asa ca, logic, miscarea urmatoare a fost sa-i cer stick-ul omului ca sa o caut. Cand am ajuns acasa m-am apucat sa caut prin mix-uri de cate o ora, vreo 15 cred, la numar, melodia. Dupa vreo 2 saptamani de rasfoit m-am lasat batuta. Chiar n-aveam nici o sansa decat sa le ascult cap coada pe toate. Da’ pe mine ma cam plictiseste muzica asta daca nu-s…in dealul Copoului.

Aseara, prinsa fiind in ce faceam, nu mi-am dat seama ca intrase Transition 8/31/2008 in winamp. Si cum canta asa acolo si eu eram cu ale mele, mi-am dat seama ca nu mai pot sa ma concentrez deloc. Eram pierduta si vedeam in ceata si mainile imi stateau grele deasupra tastaturii, fara sa se miste. Iar cand am realizat de ce mi-a stat inima in loc de bucurie.

Deci remixul asta la Unkle -Twilight e prea tare ca sa il ratati. In mix are si mai mare efect ca sti JD ce face. Ca sa va faceti o idee de cat de tare mi se pare: gesticulez in timp ce scriu. Cunoscatorii stiu ce spun eu aici. :))

1 Response to “A day, a song”


  1. 1 execcc Octombrie 2, 2010 la 9:04 pm

    amazing ..i can’t stop listening to this song


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


