A day, a song

Mrrr, de cand n-am mai auzit melodia asta. Mi-am adus aminte de ea cand am vazut numele lui Thierry Schaffhauser, prin vasta si mai-tarea decat Google, Wikipedia. Asa ca azi fac o exceptie de la regula „textul si melodia” si o dedic iubitilor prostituati vestiti care au nume asemanatoare cu cei care interpreteaza melodii vechi si iubite candva.

Mie, de fapt, imi placea un mix de la ea, da’ nu mai reusesc sa-mi aduc aminte al cui era. Daca stiti, va rog, nu va abtineti. 🙂

0 Responses to “A day, a song”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


