Am facut-o si pe asta

Ieri eram in cautare de serial nou, ca omul in zi ploioasa de duminica. Am luat la rasfoit site-urile de profil: „P-asta l-am vazut, asta nu e genul meu, asta e trist, asta e de copii tembeli. Mhhh, Dexter?”

Despre dexter am auzit numai de bine pana acum. Adica toata lumea ii ridica o statuie. Cineva mi-l recomandase ca cica am personalitatea asemanatoare cu a lui. Din varii motive, am preferat sa nu-l vad. Si totusi, un serial care prezinta viata din perspectiva unui criminal in serie, ma cam atrage. Mno, doar eu eram fan Saw, Cube si alte minunatii d-astea. Sa nu mai spun ca mi-as lipi un poster cu Hannibal Lecter in baie. Asa ca am cautat pe filelist primul sezon.

In timp ce asteptam sa se traga, citeam comentarii, gen asta:

Salut all un simplu sfat Nu ascultatii la toti copii de 11 ani parerile lor al adresa acestui serial sincer ,credeti-ma ii depaseste. Din punctul meu de vedere este fantastic in primu si primu rand prestatia actorilor 10 +, ideea serialului la fel , intriga, desfasurarea actiunii sunt la un nivel foarte mare. Daca nu-ti pui si tu umpic neuronu la treaba dupa ce te uiti la 2-3 episoade iti dai seama ca te-ai uitat degeaba. Parerea mea personala este : Unul dintre cele mai interesante, gandite, si pline de mister seriale. E foarte greu sa-ti dai cu parerea nu ai cum sa prevezi finalul fiecarui episod si chiar daca ai o parere personala la sf o sa-ti dai seama ca nu ai avut dreptate. E umpic dificil de scontat finalul. Any way gusturile nu se discuta si judec pe nimeni daca v-am trezit curiozitatea cu comm-ul zic sa-l incercati nu strica GJ up TY

Tre’ sa recunosc ca in ciuda gradului de analfabetism a celui care cerea de la privitori sa-si foloseasca neuronii ca sa inteleaga filmul, curiozitatea mi s-a dublat.

Primul episod: Mhh, interesant… Putin cam emo da’ poate asa e la inceput. Doar tre’ sa-i faca o introducere.

Al doilea episod: Bai cat de proaste-s femeile in serialul asta. Interesant ca asta se pretinde „fara sentimente”. Dragut. Next, please…

Al 3-lea episod: femeile incep sa se destepte, Dexter devine gay…

Al x-lea episod, ala in care apare Rudy: clar, Rudy e criminalul al’ mai rau.

Ultimul episod din sezonul 1: Frate, Rudy e o pisi proasta si psihopata, fara urma de logica si care face numai tampenii si greseli. Dexter e mai gay decat sor-sa, ma jur.

Al 2-lea sezon: Dexter atinge culmile homosexualitatii si ale ideii de „fara sentimente” si da numai cu batul in balta, isi plange de mila cate 3 sferturi de episod si vrea sa faca in continuare pe durul.

Intr-un cuvant cred ca mi-ar placea serialul asta doar daca as fi vreo gospodina lacrimogena, cu bigudiuri pe cap, care sa-l urmareasca exact dupa ce se termina stirile de la ora 5. Bunica-mea cred ca l-ar iubi. I-ar cere un autograf pe sani si si-ar lipi un poster cu el deasupra cotetului gainilor, ca sa suspine cand le da de mancare.

Dudes, de creat un personaj „heartless”, criminal in serie, gay si cu mari lacune in firul povestirii, nu e deloc greu. Da, pot face si eu asta. Doar ca dracului, aia sunt o echipa intreaga, platiti regeste sa faca asta, ovationati pe unde se duc si laudati de o generatie intreaga. Daca-mi dati mie echipa,a ctorii si banii aia, moara Gigel ca fac o treaba mai buna. Macar n-are sa fie un film pentru pisi proaste care stau sa-i planga de mila criminalului in serie „heartless” cu grave mustrari de constiinta si afinitati pentru copii. De curiozitate. O fi citit macar macheuza filmului aluia un singur profil de criminal in serie? Ca tare ma tem ca e inspirat din povestile de groaza gen „Barba-Albastra” sau „Ileana Cosanzeana si Balaurul”. La naiba, pana si aia erau mai reusiti.

Eu stiu ca un serial devine penibil de la al 2-lea, al 3-lea sezon. Da’ asta a fost nerabdator si a inceput de pe la al 5-lea episod. Na, toti tre’ sa manance un colt de paine. Si da, trebuia sa pun un „spoil alert” la inceputul postului, da’ believe me, nu v-am facut decat un bine salvandu-va timp pretios. Si plix, cand va mai rog sa-mi recomandati seriale sau filme, spuneti-mi-le pe alea care incearca, cat de cat, sa se mentina pe linia de plutire de deasupra penibilitatii. Multam’ fain.

P.s: Daca nu ma credeti, folositi-va „umpic” neuronii sa vedeti maxim 4 episoade. Dar doar si doar daca nu aveti altceva de facut. N-as vrea sa ma injurati dupa ca v-am pus sa pierdeti timpul cu filme gay.

P.s 2: Daca va plac filmele gay, totusi, incercati Queer as Folk. E de 10 ori mai putin gay decat Dexter, pe bune.

12 Responses to “Am facut-o si pe asta”


  1. 1 WaTzaP Septembrie 20, 2010 la 10:07 pm

    The Sopranos
    O.Z. Inchisoarea Ingerilor

  2. 2 Mariuca Septembrie 21, 2010 la 1:22 am

    Personal, mie mi-a placut Dexter (cel putin primul sezon, ca al doilea nu am mai apucat sa il vad din varii motive). Problema aici este ca eu nu sunt „vreo gospodina lacrimogena, cu bigudiuri pe cap” si nici Florin nu este (n.a. Florin = sotul meu). Nu ca m-as simti ofensata sau atacata de cum ai descris persoanele care il urmaresc, ci ca tu tot timpul etichetezi lumea fara sa lasi loc exceptiilor.

    In alta ordine de idei, Dexter mi se pare un serial uneori boring, dar ca fir de actiune (competitia dintre el si acel criminal in serie care „usuca” victimele de sange), mi se pare a fi unic. Eu una nu am mai intalnit aceasta idee nicaieri. Daca este asa de simplu sa faci un caracter complex precum Dexter (daca ai urmari atent de la inceput, ai observa ca nu este chiar atat de banal), scrie o carte, un scenariu, ceva, afirma-te, arata ca poti. De zis e foarte usor.

    Intr-adevar, e un film usurel, dar nu trebuie sa desfiintezi atat de categoric serialul. Si nu e ca si cum nu am avea gusturi asemanatoare, referindu-ma la filmele pe care le-ai enumerat la inceputul postului.

    Anywayz, poate am devenit acea gospodina cu bigudiuri, poate isi pun hormonii amprenta asupra ratiunii mele, dar Dexter l-am vazut inainte de a pune monopol hormonii pe mine :|.

  3. 3 d3vilbabe Septembrie 21, 2010 la 1:38 am

    au, that acid touch. mhhh 🙂
    adica stai sa inteleg. pe tine te-a fascinat cum tot sezonul se chinuie sa-l prinda pe rudy, care e super inteligent, bla-bla, nu face greseli, are totul planificat si apoi, in decurs de 1 episod toata lumea se prinde ca el e criminalul?
    si toata melodrama special creata ca sa zici „vai, saracul dexter, de fapt nu e el de vina, nenii aia rai si frate-su’ au fost” ? mai bagam un indiciu, pe care, oricum il rezolva, pac, inca o scena cu un copil plangacios. iar,inca un indiciu, pac, doua scene lacrimogene…excuse me daca am tras o concluzie gresita din asta

    si-apoi, pe langa discutie, sa revenim la partea acida:
    -nu pun etichete decat pe cine le merita si numai dupa ce le caut circumstante atenuante. tu, dintr toti, ar trebui sa stii cel mai bine asta. or filmul asta nu mi-l pot imagina a fi placut pentru cineva care gandeste cat de cat „outside of the box”
    -apoi, eu am construit un personaj „heartless” si, spre deosebire de altii chiar mi-a iesit, in proportie de 90% . nu e nevoie sa ma afirm facand asta, prefer sa ma afirm prin alte treburi. intelegi tu… sau nu. merci de „indrumare” oricum. e dragut sa vad exaltarile interioare ale altora expuse la adresa mea :*
    – competitia asta e prezenta in toate filmele astea de le-am prezentat mai sus. desigur, mult mai realist. vezi saw, vezi tacerea mieilor, vezi cube.. exact ca si in dexter e vorba de mentori si invatacei, apoi de orgoliul de „hai sa par mai mare decat maestrul”.
    ah, ma mananca degetele sa iti mai iau la puricat textul, as mai avea sa-ti aduc anumite corecturi da’ nu vad rostul aciditatilor gratuite, asa ca ma retrag.
    pentru discutii despre film, eventual fara intepaturi d-astea mai mult sau mai putin subtile, sunt aici. pentru altceva, da-mi un singur motiv si promit ca nu-mi dezmint personajul.
    pupici 🙂

  4. 4 Email Septembrie 21, 2010 la 1:54 am

    Big Bang Theory
    I N C E P T I O N

  5. 5 kOoDoO Septembrie 21, 2010 la 6:59 am

    Watch Twin Peaks (again).

  6. 6 mephala Septembrie 21, 2010 la 9:43 am

    poate o sa ti se para boring, tu fiind la psihologie sau poate il stii deja insa mie mi-a placut lie to me. E vorba de un tip care isi da seama ca o persoana minte sau nu dupa limbajul trupului. Acuma ca stii asta, poti sa imi pui si mie eticheta 🙂

  7. 7 Mariuca Septembrie 21, 2010 la 11:36 am

    Imi cer scuze daca te-am ofensat. Nu asta era scopul meu. Pur si simplu am fost deranjata sa vad cat de rapid, usor si drastic desfiintezi serialul care tie nu iti place.
    In commentul meu mi se pare ca m-am rezumat la ceea ce ai scris tu in post. Daca m-am luat de personalitatea ta, asta a fost doar la adresa unor lucruri enuntate in post.
    Probabil nesocializarea m-a facut mai acida fara sa imi dau seama. Tine cont de faptul ca ideile mele au fost scrise de o femeie insarcinata in luna a saptea care traieste in stres maxim si care inca asteapta sa fie cautata de Mos Ene la 3-4 noaptea sau cat mai era ora.
    Acum ca sper ca am lamurit ce a vrut sa insemne commentul anterior (pacat ca te-ai simtit ofensata), iti urez bloggereala placuta si daca mai este ceva de discutat, ma gasesti pe mess. Nu are rost sa-ti „manjim” blogul cu polemici de genul.

  8. 8 d3vilbabe Septembrie 21, 2010 la 3:11 pm

    @ mariuca: mda, fix la ce am scris eu in post te-ai rezumat.
    @ mephala: foarte fain lie to me, ala da serial.:P sunt la zi cu episoadele 😀 …mental ai vazut?:P
    @ koodoo: bifat si asta de cateva luni…ma gandeam sa reincep cu twilight zone. a da, special pentru tine iti recomand the big bang theory. o sa-ti placa. 🙂

  9. 9 mephala Septembrie 21, 2010 la 5:48 pm

    „mental ai vazut?” nu inca, dar voi incerca, la recomandarea ta

  10. 10 d3vilbabe Septembrie 22, 2010 la 8:21 am

    scuze Emil, te pierdusem prin spam. merci, o sa arunc un ochi pe inception, big bang theory l-am vazut (teh horror!:))) )
    later edit: ah, am vazut si inception -fain, chiar fain 🙂

  11. 11 kOoDoO Septembrie 22, 2010 la 11:35 pm

    @Oana – De ce crezi ca imi va place? No, really.

  12. 12 d3vilbabe Septembrie 23, 2010 la 12:45 am

    e genul de film cu replici memorabile… 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


