Multi, Doamne si toti prosti!

Eu m-am saturat sa vad prosti, sincer.

N-am cum sa ii ratez, ma jur.  Adica, naibii, sunt sociopata de-a dreptu’ de felul meu din cauza asta. Nu mai am toleranta aia pe care o aveam, deloc. Daca ma mai intalnesc cu cineva nou, ala tre’ sa raga de prostie. Daca  nu intelegeti ce vorbesc aici, sunteti niste norocosi. Sau sunteti din categoria despre care vorbesc.

Ca de exemplu, o mai stiti pe aia cu tesutul membrano-cartilaginos? Si-a gasit prieten. Omul androgin a existat, serios.  Se potrivesc maxim. Ieri am vrut sa-i frec un pumn in ochi aluia da’ m-am uitat la al meu, m-am uitat pe cer, m-am uitat in jur, am respirat adanc si m-am facut ca ploua si in capul meu.

Sau am asistat stupefiata, la modul ca logica si bunul-meu simt au facut ochii a dracu’ de mari, la o discutie in care unu’ isi afisa complexele de superioritate in cel mai idiot mod cu putinta:

-In ziua de azi ca sa futi o femeie tre’ sa ii arati ca ai bani. Nu sa ii dai bani, doar sa o aburesti ca ai bani.

-Pai nu ai cap sa o aburesti fara ideea de bani?

[…]<– multe minute de contraziceri in care omul era batut in cap.

-Adica de ce diferi tu de Ghita, cocalarul de la 5, care iese cu lantul peste tricou la agatat in discoteca?

-Pai asta ziceam si eu, ca poti sa o aburesti fara bani, doar sa dai impresia de bani. Aici e diferenta.

P-asta l-am facut prost pe fata da’ am fost prea subtila si nu s-a prins: ” Ma scuzi, cu tine tre’ sa merg din idee in idee ca sa intelegi sau pot sa jonglez de la una la alta?” …Un fel de „tre’ sa-ti desenez sau esti capabil sa gandesti si in afara cuvintelor pe care le auzi pe moment?” .

Adica pe-a papadiei de treaba, pana si aia cu tesutul percutase ce vorbeam noi acolo.

Si cum isi dadea el cu parerea despre noi, asa, ca un mare cunoscator ce era…

Flacaul freaky despre care va spuneam il prostise ca-i virgin. Lui ii place sa construiasca castele de nisip cu de-alde astia…Eu ma plictisesc dupa maxim 1 ora. Si ala deja se simtea barbat adevarat: „Sa iei o femeie de 16 ani si sa o f*ti in c*r”…. Esti prea prost sa intelegi ce-i gresit aici.

Imi daduse prostul maxim 21 de ani si cand i-am zis ca am 25 mi-a zis ca-s nehotarata. Cand l-am intrebat de ce s-a pierdut in raspunsuri de genul ” am mai multe argumente da’ n-are rost sa ti le spun” cu acelasi aer tamp de superioritate. Ba, esti… Nici nu mai zic…

Am fost maxim de scarba aseara. Ca aveam cu cine. Nu e vina mea ca-s ei prosti. Vina mea e ca ii accept, chiar si pentru cateva minute, in jurul meu.

„Aaaa, uite, in sfarsit imi place ceva la tine” i-am spus altuia in timp ce ma uitam la bratarile lui. Moment de indulgenta ca erau africane.

„Aaaa?! (nu inteleg)”

„A, nimic, imi plac bratarile tale….”

Si azi m-am luat de la comentariile de pe bloguri. Dintr-un calup de 10, noua’s prosti, ma jur.

Ca de exemplu barbatii, cu padurea ecuatoriala pe maini, care zic ca li se face scarba cand vad femeile cu par pe maini. Ba, sa mori in chinuri, da’ inseamna ca tu versi zilnic cand te uiti in oglinda, nu? Sau prostii de pe CanCan, acolo e maximul de low iq adunat. Pana la urma rahatul ala de „ziar” are cel mai mare tiraj, nu? Deci aia reprezinta majoritatea in tara asta. Prosti, doamne, prea prosti. Tarani, ghiolbani, neciopliti, barfitori, inculti, inadaptati, neanderthalieni. Si noi, astia cu un pic de bun-simt fata de noi traim printre ei si ii acceptam ca na, sunt de-ai casei. Nu frate, un sut in fund la toti si banati pe vecie din orice inseamna civilizatie. Cum dumnezeul vietii mele sa accept sa aiba unul care ar f*te fericit copile naive in fund aceleasi drepturi ca mine? Unul care nu intelege cand il faci prost? Unul care daca i-a dat tati BMW crede ca iti este mult superior? Unul care gandeste ca „indiferent ce ti-ar fi facut parintii nu trebuie sa-i renegi ca e pacat”? Unul care ragaie in public si zice ca „De aia au luptat romanii la revolutie”?! Cum sa indraznesc eu sa  fac  un copil in lumea asta atat de bolnava, scarboasa si retardata?

Si altii au prostii lor da’ parca la noi sunt mult, mult, mult prea multi. Vreau o manusa chirurgicala uriasa pe care sa mi-o pun pe mine si care sa incerce sa mai dilueze toate dovezile astea de idiotenie crunta din jurul meu. Cat de multe imbunatatiri ar avea ego-ul meu dupa astfel de intalniri de gradul 3, tare mi-ar placea ca, macar o singura zi pe an, atunci cand comunic si sunt deschisa la cunostinte noi, toti cei cu care vorbesc sa ma impresioneze placut, nu atat prin sclipiri de inteligenta ci, macar, prin bunul simt fata de ei si fata de ceilalti. Vise, fata mamii, vise…

1 Response to “Multi, Doamne si toti prosti!”


  1. 1 carbonaru Septembrie 10, 2010 la 2:58 pm

    Lant gros peste tricou ? Dar lant gros peste bluza pe gat ai vazut ? :)) Eu da.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


