It’s a sad, sad world

In ciuda starii euforice de ieri, azi sunt mai…trista. Sau nu, hai sa incep altfel: „Draga jurnale, azi e o zi de tot cacatul si nu-mi dau seama de ce”.

Aha, v-am pacalit. Nu o dau pe siroposenii, chill.  Vroiam sa  va povestesc despre momentele in care universul adevarat, al altora, devine, pentru un moment, tangential cu al meu.

Ca de exemplu azi, cand am citit ziarul: ” Doi oameni au furat un cal si l-au mancat”. M-a dezgustat ideea si apoi m-a intristat.  In ce stare de disperare trebuiau sa fie oamenii aia ca sa ajunga sa manance un cal?  Foame? Nebunie? Trist…

Apoi, politistii vor sa faca greva. Nu, ei n-au voie, prin contract, sa faca greva. Asa ca au numit-o „incetarea activitatilor”. Pe langa sutele de demisii care se depun zilnic. Adevarul e ca nu stiu daca se mai merita sa lucrezi in Politie in ziua de azi.

Caut gazda in Copou pentru cateva luni. Asa ca rasfoiesc anunturile imobiliare. Preturi de 150-200 de euro. Ieftin. Cata nevoie de bani sa ai sa vrei sa dai un apartament in zona aia pe doar 200 de euro? Asta nu vreau sa o gandesc prea mult. Din punctul de vedere al chiriasului, nu poate decat sa ma bucure toata ieftinirea asta.

Insa toate astea imi spune ca tara urla de saracie. Clocoteste. Si ma intreb, acum, ce are sa fie in 10 ani? La anul? Maine? Asa cum citeam, prin niste comentarii, zilele trecute, e prost cel care ramane aici sa vada ce are sa fie. Eu mi-s proasta ca vreau sa raman, sincer. Am avut ocazia sa vad cum arata civilizatia, mi-a placut, mi-a fost ciuda ca in tara mea nu exista asa ceva. Si totusi raman, nici eu nu stiu de ce.  Pe bune, si un salar de maturator, in afara, te ajuta sa traiesti de 3 ori mai civilizat decat un salar de profesor/inginer aici.

Nu stiu, nu-mi pasa de Boc, de Basescu, de Guvern. Mie imi pasa doar de oameni. Si in fiecare zi vad disperarea pe fetele oamenilor, deceptia, neputinta.  Si mi-e frica de ce-are sa vina.

Da’ ma intorc inapoi la Universul meu, diseara e destrabalare, iar. Acum ma duc sa beau o cafea intr-o plimbare. Sunt iubita, iubesc, am prieteni, am oameni dragi, am oameni carora le pasa si asta e mare lucru. Am un plan de viitor, mai mult sau mai putin conturat, desi in ceata, el exista.  Am problemele amoroase ale amicilor de rezolvat, din spirit de bagacioasa.  Am un tip sexy care tocmai a iesit din dus, in pielea goala, in spatele meu. Mrrr! Ignorance is bliss.  In universul meu, aici, norisorii roz ma asalteaza. De Universul altora, sa aiba grija ei…

0 Responses to “It’s a sad, sad world”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


