De la barbati adunate

Ca tot ma apostrofa Cupy ca scriu mai mult despre femei, luati d-aci inca una. De amorul artei… Le multumesc muzilor mei din ultima saptamana care mi-au povestit, ca de la „barbat la barbat” problemele lor la capitolul „relatii”. Priviti partea buna, cu ajutorul vostru poate vor invata si alte cateva femei ceva si le vom face un bine altor barbati.

In prima instanta, vreau sa va povestesc despre femeile care-si trag repede patura pe ele dupa ce fac sex. Sau alea care-o fac cu patura pe cap, de isi dau amandoi duhul din lipsa de oxigen. Ei, asta nu o pot intelege. Adica da, inteleg sa-ti fie nu stiu cum sa arati anumite defecte, fictive sau nu, asa, in public. Da’ in situatia aia nici eu, nici partenerul meu de conversatie, n-am reusit sa vedem rostul. Adica, femeie! Tocmai mi-am bagat capul in interiorul tau, chiar crezi ca mai are rost sa-ti ascunzi exteriorul?

Nu radeti. Daca n-ati avut voi ocazia ca imediat dupa ce v-ati dat jos de pe situatie, ea-situatia- sa fuga repede cu cearsaful infasurat pe corp la baie, nu va speriati, mai este timp. Un fel de „Stiu ca ai fost orb atunci cand m-ai cunoscut prima oara si n-ai vazut ca am fundul mare din cauza pantalonilor mulati sau a bluzei care il acoperea. Nici cand imi puneai mana pe el in timp ce ne-o trageam nu ti-ai dat seama” . Femei, nu se face asa! Omul ala a facut sex cu voi, si viceversa, pentru ca i-a placut cum aratati sau alte varii motive. Faptul ca aveti fundul mare n-a fost un impediment. Daca va e rusine cu corpul vostru s-ar putea sa fie, totusi, o piedica  pentru o viitoare partida.

Si-apoi, din barfe adunate, am intalnit, statistic vorbind, mai multi barbati carora le placea un fund mai mare decat unul de fotomodel. Daca nu ma credeti pe cuvant, ii pun sa comenteze aici. Si iar, barbatii adora femeile care se simt ok in pielea lor. Pe bune. Nonsalanta aia de „te las sa ma admiri” face furori.

A doua problema e „Dupa nu stiu cate luni de relatie, te mai plictisesti de aceleasi forme”. Nu exista asa ceva. E trist momentul in care el ajunge sa gandeasca asta. Cum Dumnezeul Papadiei mele sa ajunga sa se plictiseasca unul de altul? Asta apare doar daca il sufocati prea mult cu prezenta, aveti o acuta lipsa de imaginatie si sexualitate si sunteti atat de inhibati ca si Fecioara Maria ar parea vulgara pe langa voi. Asta e valabil si pentru femei si pentru barbati.

Nu e mare teorie sa incerci chestii noi, nu? Adica, what the fuck, incerc. N-am de unde sa stiu daca-mi place sau nu pana n-am experimentat. Nu? Azi il iau eu la tavalit, maine ma ia el, poimaine suntem romantici si ne luam reciproc. Peste 2 zile il trimit la o cafea cu prietenii lui si il astept acasa costumata de carnaval. Intr-o saptamana il agat prin discoteca si ajungem acasa si ne facem de cap de pe hol. Si uite asa iti faci un arsenal de situatii pentru vreo 20 de partide si gata. Azi sunt neglijenta cu mine, ciufulita, nemachiata si lenesa. Maine sunt felina prin bucatarie. Da’ situatii nu sunt? Nu se plictiseste nimeni de forme, gauri – cum am mai auzit formulat prin alte parti, se plictiseste de persoana, se plictiseste de el insusi. Monotonia se instaleaza pentru ca o lasi tu, nu pentru ca n-aveti cum. Parerea mea, care se pare ca a dat roade pana acum.

A treia problema, adunata de la cineva cu un impresionant „C.V”, din ce-mi povesteste el, e urmatoarea: prima impresie in pat. Fata vrea sa para cuminte si excitata, el macho. Hai ma, dati-o naibii de treaba. Pai la faza asta singura impresie pe care o dati e ca s-au intalnit doua maturi si fiecare vrea sa para ca e aspirator. Bai, aici nu stiu cum sa va explic ideea. Din ce aud eu, barbatilor nu le prea pasa daca esti fata cuminte sau nu, atunci cand sunteti in pat. Adica, ce rost mai are sa faci pe mironosita exact atunci? Fa-ti fata de cap. Daca e genul care sa puna eticheta oricum o s-o puna, indiferent de cum (nu) te-ai miscat tu acolo. Macar sa merite si sa te simti bine, nu?

In conceptia mea sexul e cea mai apropiata forma de puritate. Omul, asa cum e el construit, fara limitele impuse de societate. Restul normelor, etichetelor, kama-sutrelor, siretlicurilor nu sunt decat masacrari ale instinctelor normale si ar trebui banate din viata noastra macar in acea jumatate de ora in care nu ne vede nimeni. 30 de minute de intoarcere la natura noastra adevarata.  Fac ceea ce simt ca vreau sa fac. Nu-mi pasa de altceva. Ma simt eu bine, cumva, o sa se simta si celalalt bine, ori vazandu-ma pe mine ok, ori pentru ca il voi impresiona prin naturalete. Restul e Can-Can.

Ultima problema pe ziua de azi e…cum altfel, sufocarea. Da, da, sufocarea. Aici, firea mea e foarte masculina. Toate ca toate pana cand incepi sa-mi iei aerul. Poate altele or fi altfel da’ mie-mi place sa acord si sa mi se acorde spatiu. Sfatul asta mi l-a dat si o mama-soacra. E altceva atunci cand fiecare vine cu noi si noi idei de prin alte parti. Ca e o barfa, ca e o alta allura, ca e o doza de relaxare, toate astea se cheama forte proaspete si noi energii pentru mai incolo. Baietii mi se plang ca femeile ii controleaza, ca nu ii lasa sa stea singuri deloc, ca stau lipca pe ei. Nu e corect. Libertatea e cea mai de pret avere pe care o are un om si s-ar numi egoism sa incerci sa-i iei asta. Nu iubire, nu dorinta. Egoism. Crezi ca daca ii e sa te insele chiar nu te-ar insela? Crezi ca daca tu nu ai deloc incredere in el si in tine, si-l controlezi non-stop, o sa fie mai bine decat daca i-ai zice „Uite, te las sa faci ce vrei, incearca sa nu ma dezamagesti” ? Nu e asa. Rusinea pe care o simti atunci cand inseli asteptari e mai mare si mai grea decat tentatia pe care o simti atunci cand vezi fructul oprit.  Credeti-ma, pana sa invat asta, am fost si eu ca voi. Si s-a terminat nasol pentru ca eu vad semnele si-mi dau seama.

Nu sunt un guru in domeniul asta, nici pe departe.  Eu doar va spun teoriile care au functionat la mine. La voi, s-ar putea sa dea chix dar nu aveti de unde sti pana nu le incercati. Lasati-i in pace sa umble liberi, fugariti-i voi daca nu vor sa se duca ei insa, acel timp de respiro, este un „must have” intotdeauna pentru ca ceva, orice, sa functioneze.

Cat despre „Un pic de gelozie nu arata decat ca il/o iubesti” e un mare bullshit. E o idee atat de stupida de ma si mir ca un om a gandit-o si altii atatia au muscat-o. Cine stabileste limita aia de „un pic”? De unde stii tu ca picul ala nu e un bolovan intreg pentru celalalt? Nu cumva ala de-a gandit-o s-a referit la „hai ca mai merge o gluma, doua din cand in cand” si doar atat? Stiti voi… „Unde-ai fost, ce-ai facut sunt intrebari care ma seaca…”  Daca omul are ceva de ascuns, oricum n-o sa-ti arate, nu? Il stresezi si pe el, te stresezi si tu si tot nu rezolvi nimic. Neuroni consumati degeaba… Gelozia asta e doar o forma mai frumos adaptata si mai placuta auzului decat „Asta-i teritoriul meu, ia laba!”, aplicata fix cui nu trebuie. Si nu e mare diferenta intre posesivitate si gelozie. Doar tinta difera. Fie ca e ea un pic sau mai mult. Un pic de prostie, tot prostie se numeste. My 2 cents…

2 Responses to “De la barbati adunate”


  1. 1 Alex Urs Septembrie 2, 2010 la 11:28 am

    Sa stii ca sunt fete care apreciaza putina gelozie. Adica vor sa vada cateodata asa, o urma. Altfel ele cred ca nu iti pasa.

  2. 2 d3vilbabe Septembrie 2, 2010 la 11:28 am

    femei..ce sa le ceri…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


