Newsflash

Sa fiu in ton cu moda va prezint stiri din viata mea:

Mi s-a busit filtrul de cafea.

That’s sad, mofo, don’t laugh!

Drept urmareeee…. Mi-s buimaca, am ce scrie da’ nu ma incumet fara macar o gura de cafea la bord. Revin la prima gura (de oxigen). Stiu ca au sa va lipseasca ideile mele nemaintalnite si total iluminatoare da’ asta este, ganditi-le pe-ale voastre pana atunci :))))

Va pupa d3v.

P.s. Pe saptamana viitoare cica ajung in Sinaia, cred. Eram trezita din somn proaspat cand am aflat vestea. Ar putea la fel de bine sa fie si Scanteia. Da’ va mai tin eu la curent cu treaba asta.

5 Responses to “Newsflash”


  1. 1 kOoDoO August 20, 2010 la 2:59 pm

    Stii si tu ca iese mai buna la ibric 🙂

  2. 2 WaTzaP August 20, 2010 la 8:34 pm

    @ kOoDoO – exact asta vroiam si eu sa zic. Te-ai ajuns bre..nu mai stii de ibric.

    M-am saturat de cacaturile alea italienesti. Acum beau doar ness.

  3. 3 d3vilbabe August 20, 2010 la 8:41 pm

    nu era rahat d-ala italienesc. p-alea nu le suport.
    da…da’ eu abia trezita+aragaz aprins= boom. if you know what i mean 🙂

  4. 4 WaTzaP August 20, 2010 la 10:33 pm

    Stiu cum e sa se usuce cafeaua in ibric, timp de 45 de minute..daca asta vroiai sa spui :”>


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


