Femeia nu e proasta

…doar are un anturaj gresit.

El imi spunea „Da-o-n colo ca nu-mi pasa de ea, e proasta” . Acum eu nu stiu, am incercat-o, nu mi s-a parut decat ca e naiva si fara experienta adevarata a vietii. Mai copil, nu mai imi adu din astea pe cap. Ma depasesc.

Ei s-au dus sa se masturbeze in fata trailerului la Ip man cred, ca nu mai vin. Femeia a ramas pe balcon, cu mine, la o tigara. „Intretine-o tu, Oana.” Din nestiinta am acceptat, ca na, din cand in cand imi mai place sa fac pe gazda.

„Ok, fetita, ia sa te vedem ce-ti poate capul”

Am inceput usor, la fel ca atunci cand faci sex cu ea. Intai, in loc sa o saruti pe mana vorbesti banalitati. ” E frumos aici” . „Si mie imi place foarte mult”. Aberatii.

Apoi, am aruncat pastila care sa o apropie „Ia stai putin, ma plictiseste muzica asta. ” Da, observasem ca nici pe ea nu o atrage. In general, oamenii care au o atitudine mai teribilista pun mare pret pe muzica. Ar fi fost culmea ca ea sa nu corespunda tiparului majoritatii. ” Ce fel de muzica iti place?” Ii placea dubstepul, dnb-ul, chestii d-astea mai nonconformiste. Aha, e bine, m-ai nimerit aici. Ia sa vedem acum daca intr-adevar iti place sau zici asta doar pentru ca e diferit. O plictisea melodia care stiu ca place oricui cu oarecare gusturi in muzica. Ok, deci esti in cautare de atentie, femeie.

Trecem la alt nivel. Femeia nu e proasta, asta e sigur. Sa tatonam partea cu sexul opus. Ii bag povestea cu barbatii prosti, femeile si mai proaste. E de acord. E funny cum, atunci cand ii spui unei femei ca „femeile sunt proaste”, fara a mai baga si „majoritatea” pe acolo, ea e de acord cu tine. Se simte exclusa din categoria femeilor. Si mai ales din a alora proaste. Of, ce ti-e si cu complexul asta de superioritate la unii. Oricat ar incerca sa il ascunda, isi scoate capul in cele mai banale discutii.

Deja a capatat incredere in mine. Suntem la fel, zice ea. Dar tot simt o oarecare detasare superioara. E un instinct de soacra asta de-mi spune mie cum sunt oamenii. Nu-i scapa nimic. De ce se simte superioara? M-am mulat perfect pe personalitatea ei pana acum, a fost de acord cu mine… Mai putin… Sa fie asta?!

Revin la discutia cu barbatii. Si femeile. Si hai sa le zicem… Cheile de la BMW. „Ah, da, daca ei sunt prosti, ma duc in discoteca singura, si vin acasa distrata, cu bani in buzunar si taxi-ul platit.” Aha, aici era buba de n-o prindeam. Femeia e pradator. O vad cum ii sclipesc ochii in timp ce-mi povesteste despre prietena ei, mai pradator ca ea. Nu are mila de barbati. Asta e ceva ce nu am incercat. Unul din defectele personalitatii mele e mila fata de oameni. Nu stiu cum sa maschez asta asa ca prefer sa tac si sa o las sa povesteasca.  E mandra de ce-mi spune.

Femeia nu e proasta, deloc. Ea doar percepe viata asa cum a invatat de la anturajul ei. Asa cum a vazut la ceilalti. Acea tipologie clasica de femeie dintr-un sat de langa un orasel, putin mai rasarita decat celelalte femei de acolo, venita sa studieze la o facultate de cacat dintr-un oras mare, care nu reuseste sa se adapteze deloc si care face ce crede ea mai bine ca sa supravietuiasca. Nu, femeia asta e desteapta pentru satul ei, aici, pradatorii sunt mult mai rai si cu scopuri mult mai bine conturate. Aici nasii ei sunt peste tot si o considera un nimic, care nu gandeste, o superficiala.

E o simpla diferenta de scari valorice, mentalitati si standarde. Si o totala lipsa de personalitate. Intr-un fel mi-e mila si de ea, in altul, stiu ca ea se simte cea mai tare acolo, in universul ei, asa ca ma retrag timid inainte sa-i tulbur, cumva, fericirea.

4 Responses to “Femeia nu e proasta”


  1. 1 WaTzaP August 17, 2010 la 6:01 pm

    Nu de astea se fereste toata lumea?

  2. 2 d3vilbabe August 17, 2010 la 6:41 pm

    unii nu sunt in stare sa se fereasca:)

  3. 3 T August 19, 2010 la 10:56 am

    Damn, misto scris, misto gandit. Daca incheierea este aceeasi cu cea din viata reala, atunci respect. Sa lasi omul in universul lui fara sa incerci sa-i arati sau impui parerea ta, asta da atitudine relaxata 🙂

  4. 4 d3vilbabe August 19, 2010 la 1:06 pm

    daca n-ar fi, nu s-ar povesti :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


