A day, a song

(Mi-era dor de up-lifting:D )

Deci faza a fost cam asa:

Eu, vorbind la telefon  tampenii fara rost, fumand o tigara, fara sa ma streseze nimeni la creieras:

-Cum ma, nu stii melodia aia? Hai ca ti-o arat acum. Stai sa imi incarc muzica in playlist.

Si am dat add folder. Cand au aparut melodiile si am vazut numele lor a fost ca un moment de genu’ copil mic vazand o bomboana de ciocolata cu frisca pe deasupra. Mi s-au facut ochii mici, mi s-au adunat buzele in botic  si am inceput sa dau click cand pe una, cand pe alta, scroll in jos si nu stiam pe care sa o ascult ca-mi era pofta de toate.

Omul nu stie nici acum melodia aia, in schimb stie cum fac eu dupa ce redescopar o chestie pe care o adoram si care mi-a lipsit extrem de mult. 😀

P.s: cred ca stiti ca nu mai e nevoie sa explic, daca n-ati mai ascultat genul asta pana acum sau nu i-ati vazut rostul, ca numai si numai dupa un anumit moment o sa ii intelegeti farmecul…Nu? Oricum, functioneaza in proportie de 20% sa stati intinsi pe spate, cu ochii inchisi, foarte relaxati, atunci cand il ascultati. Poate, poate va prinde si pe voi cum m-a prins pe mine:-s

0 Responses to “A day, a song”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


