Hush

Vorbesti prea mult. Mult, mult prea mult. Fii misterios, fii un nimic, fii o companie fara personalitate. Hush baby. Fii ceea ce vreau eu sa fii. Maine eu oricum nu voi mai fi, nimic nu a fost. Maine e inca o zi in care ploaia are sa-mi spele pacatul de a te hipnotiza. Hush baby, priveste-ma in ochi si prefa-te ca esti interesant. Prefa-te ca esti cea ce vrei tu, doar nu-mi vorbi.

Nu vreau sa-ti ascult viata, nu vreau sa ma strangi in brate, nu vreau nimic, nimic, nimic. Urmareste-mi fumul care imi iese printre buze si numara de la 5 in jos. Maine ai sa te mai gandesti ca ai stiut o fata care avea ceva de spus dar nu vroia. Poimaine imi vei uita numele si culoarea ochilor. Acusi nu am sa mai fiu nimic si totul are sa dispara, odata cu norul gros de fum ce ti-a intunecat privirea.

Hush baby, nu spune nimic din ce nu vreau sa aud. Doar taci si priveste-mi sclipirea, agonia si fuga. Nu critica, nu incerca sa prinzi. Eu nu exist. Sunt doar o mica parte din imaginatia ta, dorintele tale. Sunt exprimarea a ceea ce ai fi vrut sa ai, o plasmuire nisipoasa cu ochi sticlosi si visatori, pierduti in lumina lunii. La rasarit dispar, incet, purificandu-ma cu ultimele raze de intuneric. Doar taci, copile si lasa-ma sa-mi port melancolia in umbra unor idealuri, mergi mai departe si uita ca am existat…

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


