Ia, toate ca toate pana la mine!

Daca tot sunt ciufuta azi de la nesomn, caldura si alte natii de ma fac sa devin Porcusorul Agresiv chiar si cu aia care n-au nici o vina, ia sa zic vreo 2.

Considerati-l un mass mai modern sau un copy/paste care sa ajunga la toti care-mi canta zdranganeli pe la urechi.

Deci ma, pe primul om care mai vine si imi spune ca n-am luat decizia corecta mi-l pocnesc, ma jur. Sau ca nu-s in starea corecta. Sau ca de ce am momente emo, aggro, bitchie style sau ce plm momente mai am eu. Mai, voua va e greu a dracu’ sa folositi capul ala hmm?  Da’ tre’ sa va cer voie voua sa fiu emo sau care-i ideea? Auzi bai, nimeni, imi dai voie sa ies dintr-o relatie care-mi face rau? Te rog? Te rog?! Te rooooog?!  Da’ te freaca atat de tare grija de cum imi traiesc eu viata ca sa ai tupeul asta murdar sa vii sa-mi spui ce vreau eu sa traiesc? Sau suferi de vreo importanta nebanuita si crezi ca imi pasa de parerea ta si ca daca eu vreau sa-mi bat papadia de unul am sa ma opresc pentru ca tu consideri ca-i gresit?!

Mai batu-v-ar caca. Ma jur daca am vazut oameni mai incuiati ca in momentul asta. Cum ma sa vii sa-mi zici tu mie ca gresesc? TU –mie!? Pai cu ce drept, mai? Nu-mi zice mama care ar avea un drept acolo si vii tu asa, un totally nobody, si-mi zici ca „Stii, Oana, de fapt tu esti proasta si nu stii ce vrei sa faci. Uite, ia si zambeste sau stai si plangi, ia-l sau lasa-l. Eu stiu mai bine.” Pai du-te ma tare. Daca tu esti atat de ratat si stai si plangi in fiecare zi ptr prima iubire de la gradinita, nu inseamna ca tre’ sa fac si eu la fel sau ca tre’ sa traiesc cu ceva ce-mi face rau.

Nu ma invata tu sa ma protejez de rau ca nu stiu cum sa-ti spun da’ esti mai trist decat un caine plouat in mijlocul strazii in fata unui TIR.  Daca tu vii si imi zici ca ceva nu-mi face bine, te anunt ca esti atat de dobitoc incat iti dai cu parerea fara macar sa ma cunosti.

Frustrarile tale nu ma intereseaza, ma jur. Zi-le posterului cu Angelina caruia ii povestesti in fiecare zi cate ceva ca poate la ala ai vreo sansa. Da’ la mine sa nu mai vad unul care sa-mi spuna sa nu mai fiu asa, sau invers, sau x, sau z, sau cum papadia mea bate vantul atunci sa mi-o scoale. Ca pe oamenii ai caror pareri ma intereseaza intr-adevar, ii intreb singura, merci. Bai, ce oameni de cacat.

Argggggh!

4 Responses to “Ia, toate ca toate pana la mine!”


  1. 1 nimeni August 8, 2010 la 10:08 pm

    hahaha exact „reactia” pe care o asteptam :)), i missed this things so much

  2. 2 d3vilbabe August 9, 2010 la 5:59 am

    cum le stii tu pe toate…

  3. 3 nimeni August 9, 2010 la 7:24 am

    normal doar am invatat de la tine 😀


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


