Despre importanta si altele…

Unii oameni chiar nu pot intelege termenul de”nu-mi pasa”. De fapt, unii oameni, sunt atat de orbiti de ego-ul lor incat poti fi cat de sincer vrei cu ei, ca oricum  au sa vada doar ce vor.

Ce spun eu…Aberez. Majoritatea oamenilor sunt asa. Pentru ca sinceritatea ma precede,  tot timpul cand imi vine cate o idee in cap, legata de alta persoana, o spun. „Am de gand sa ma joc cu tine, in felul asta. Poate o sa te doara, poate nu, da’ te anunt ca nu-mi pasa”. Si ei imi zambesc pervers din coltul gurii, spunand „Ok”.  Sau le spun ca pot sa-mi controlez extraordinar de bine sentimentele si ca sistemul meu de aparare e cu vreo 50 de levele peste al oamenilor normali. Si  apoi se mira ca de ce nu ma vad suparata sau macar deprimata vreo ora. Unii se simt atat de importanti si sunt atat de inecati de propriul ego incat nu pot intelege sensul a trei cuvinte simple: nu imi pasa.

Stiu ca au mai auzit femei care le-au spus ca nu le pasa sau ca au sa se joace cu ei. Dar in cazul meu interpretarea mot-a-mot da roade . Jucandu-ma cu tine, te fac jucaria mea. Tu ai sa fii acolo doar cand vreau eu, cand am eu chef, ai sa faci ceea ce vreau eu, am sa iti frec psihicul si am sa-l fac bucatele de douazeci de mii de ori. Nu, n-am sa ma joc cu tine, pervers si desuet, in pat. Ma joc cu tine, nu ne jucam impreuna.

Cu „nu imi pasa” e si mai simplu. Nu vreau sa simt, nu vad rostul simtitului, nu vad de ce sa ma complic si sa-mi pierd timpul cu lucruri care chiar nu isi au locul, deci nu simt. Nimic. Daca nu ma crezi si ti se pare ca ar trebui sa sufar in tacere sau sa ma gandesc la ce simti tu si alte d-astea, atunci gandeste-te putin din afara, la cei doi necunoscuti de pe o banca din parc care se cearta. De ce sa-ti pese tie, de ei? Cam asa sta treaba si cu mine.  Eu sentimentele mi le creez. Prefer sa ma duc sa fac ceva care sa ma detaseze de lume si sa ma bucure, decat sa stau in casa sa mananc ciocolata. As pierde timp pretios, pe care nu mi-l da nimeni inapoi, pentru a ajunge la aceeasi concluzie. In final, nimanui nu ii mai pasa si toate trec.

Incerc sa ma gandesc acum daca, incercand sa ajunga in profunzime, oamenii nu sunt cumva superficiali. Incercand sa imi gasesti sensuri ascunse, cuvintelor, atunci cand ele nu-si au rostul, nu cumva ratezi tu, insusi intelesul lor? Sunt cateva cuvinte simple aici, pe care le spun, ca datorie morala, celorlalti, atunci cand am un plan. Iar mai apoi, ei mi se plang si reactioneaza ciudat, cand realizeaza ce se intampla intr-adevar. Au ignorat avertismentele, clasificandu-le drept glume si acum dau vina tot pe mine.

Nu, eu nu simt pentru ca nu vreau sa simt, nu pentru ca nu as avea de ce sa simt. Mie nu-mi pasa si nu ma consum pentru ca sunt in stare sa sar un pas din drumul pe care o sa il facem amandoi, spre aceeasi tinta clara: nepasarea. Ma joc cu tine pentru ca imi dai voie si pentru ca imi merge. Sunt egoista, oricum si tu esti, dar tu imi permiti sa fac asta. Ca orice jucator, sunt mai atenta la semnalele astea si nu prea ai cum sa o faci si tu cu mine. Poate de aceea eu sunt clasificata fara inima, iar tu nu. Eu doar ma adaptez din mers si sunt deja pregatita, la sosire, de ce va fi. Nu sunt speciala pentru ca pot sa sar anumiti pasi. Sunt doar un om care si-a dat ego-ul la o parte si a vazut practicul. Rimmelul scurs pe obraji si cateva kilograme in plus, compasiunea fata de cei care au pretentia ca sunt egali si mila fata de cei care lasa garda jos in fata mea, pur si simplu nu sunt stilul meu. Asta se intampla, atunci cand, carnea cruda, fara piele, e calcata in picioare. Pielea ce va creste la loc va fi mai dura si mult, mult mai rezistenta.

3 Responses to “Despre importanta si altele…”


  1. 1 Nefraim August 6, 2010 la 5:37 pm

    Ia joaca-te si cu mine, sa vedem daca iti iese 😉

  2. 3 Nefraim August 6, 2010 la 11:22 pm

    dar nu toti pot sa termine treaba :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


