Frantura din viata mea veche

-Hai sa iesim la o vorba si un pachet de tigari.

-Aaaa, ma simt obosita, dar why not.

-Si eu, dar cred ca e o varianta mai buna decat cs-ul.

-Si stiu si unde vreau sa merg.:D Vii spre mine, ne vedem jos.

-Zi unde vrei sa mergi.

-Nu zic, mergi cu mine si gata.

-Asta o sa vedem.

-Sa-ti iei adidasi.

Cand l-am vazut l-am luat repede de mana si i-am spus ca trebuie sa cumparam apa minerala si tigari. Aveam multe sa ne spunem, doar nu mai statusem la vorba de multa, multa vreme.

Ne-am dus in Botanica, langa lac. Daca nu ati vazut coltisorul ala de salbaticie vara, si ati fost totusi in Iasi, atunci ati fost degeaba. Am stat cu fundul pe patura, band apa minerala, fumand tigari. „Ti-aduci aminte cand..?” „Da’ tu cand…?”

Noua ore ne-au luat discutiile. Sunt extenuata, era sa adorm cu laptopul in brate, citind bloguri, mai devreme. In cap inca imi suna orchestra broastelor, vrabiilor, ratelor salbatice si diferitelor insecte care mi se urcau pe picioare. Ma bag la somn si poate maine apuc sa prind rasaritul pe vreun deal.

Azi noapte mi-am invins o frica. Am facut baie in Ciric, printre moluste, pesti si alte chestii care clipoceau, in locuri unde nu se vedea nimic. Apoi am aprins o tigara, ne-am uscat, ne-am pus fundurile intr-un taxi si am mers fiecare acasa sa ne continuam somnul.

Sunt libera si imi iubesc viata. Eman bucurie si fericire prin fiecare por si martori imi sunt oamenii care ma intalnesc. As vrea sa inglobez in luna asta de vara, care a mai ramas, toata primavara trecuta si celelalte luni de soare, insa, ma tem, ca nu mai am antrenamentul noptilor si zilelor nedormite.

„-Tu ce-ai facut de Revelion?”

„-Chiar nu mai tin minte…”

” -In rest?”

„-Nimic care sa merite timpul de povestire. Mai spune-mi tu, ce-ai mai facut?”

2 Responses to “Frantura din viata mea veche”


  1. 1 WaTzaP August 4, 2010 la 7:41 pm

    O singura data am facut baie in Ciric, noroc ca abia il curatasera. Nu prea stiam zone fara sticle..sarme..chestii mortale

  2. 2 d3vilbabe August 4, 2010 la 10:03 pm

    am supravietuit:)))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


