Dume

Nu ca as vrea eu sa ma iau de omul respectiv…Da’ ce-i al lui e a lui si trebuie pus la panoul de onoare asa ca:

De mentionat ca omul de vreo ceva vreme incoace face tot timpul pe desteptul. Eu stiu motivul, da’ daca vi-l explic si voua sigur nu intelegeti ca e dintr-ale gamingului.

1.  Ba, nevasta-mea a zis ca vrea sa mearga in luna de miere prin Africa, vise d-astea. Eu i-am zis ca ce rost are sa mergem in Africa, n-avem ce vedea acolo. Mai bine mergem in Egipt.

2.  eu: pai orice om tre’ sa aiba un viciu. tu n-ai nici unul?

el: ba da, am…tatuajele.

eu: tatuajele nu-s viciu mama.

el: ba cum sa nu fie. sunt viciu clar.

mda…ete cu de-alde cine ma joc eu…:-s

6 Responses to “Dume”


  1. 1 Bogdan Epureanu Iulie 31, 2010 la 7:43 pm

    Eu i-as da gkick fara sa ma gandesc… :))

  2. 2 WaTzaP Iulie 31, 2010 la 8:39 pm

    Asta se intampla deobicei, dupa ce ti-l faci pe primu. Da’s copilareli :-j
    Daaaah, sunt un viciu =))

  3. 3 Nox August 1, 2010 la 3:48 am

    hmmm, da Egipt nu-i in Africa?:))

  4. 5 Învăţăcelul August 1, 2010 la 8:49 pm

    nu ti`e frica de contaminare :)) ?!
    indivizii ca asta pot fi periculosi :-s

  5. 6 d3vilbabe August 4, 2010 la 8:24 am

    de aia am si dat /leave clan:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


