Absorbante, taximetristi de dimineata si o vanzatoare antipatica

Viata e frumoasa. Care-s motivele reale sa nu fie? Adica nu stiu de voi, da’ eu sigur nu-mi invoc vreun motiv care e banal si care face parte din farmecul ei doar ca sa imi planga lumea de mila. Ba, viata mea e frumoasa. Daca a ta e de cacat inseamna ca tu esti singurul cacat din ea, pen’ ca tu ti-o faci si o privesti cum e.

Si totusi, uneori mai apare cate un cacat din asta prin viata mea si-si lasa dara de miros prin ea.  Iar eu il consemnez in biti pentru posteritate.

Ca de exemplu, ieri, am ajuns prin Bamboo-magazinul. V-am mai povestit eu de fetisul meu cu betisoare, conuri parfumate si Shiva, denumit din cunostinta altui cacat, Buddha in magazinul respectiv. Da’ toate-s bune. De la tras de alte fumuri, si de la fumurile personale, in final, acasa, raman cu fumul betisorului parfumat si statuia lui Shiva privindu-ma cu un aer sictirit din colt.

Eram cu prietenul proprietate personala, obositi, incalziti, pe tocuri – eu, de la munci direct -el, cu zen-ul spre maxim…zero. Si totusi in fata noastra trona firma de la Bamboo, lucru care actioneaza ca o sirena asupra-mi. M-as duce si in Zimbabwe pentru betisorul meu parfumat… si nu numai pentru el.

De la intrare ne-a agatat o duduie blonda, ( cum altfel? ), exact dupa primii doi pasi facuti in magazin. „Daca doriti, puteti lasa rucsacul la casa”. Cum ar veni, „eliminati orice chestie in care ati putea fura ceva”. Acum no, pe naiba, da’ chiar intra cineva acolo sa-i fure  fetele de perna, canile si buretii de baie?! Sub demnitatea lui, al meu mi-a zis sa plecam de tot, dar cum  atractia betisoarelor parfumate era prea puternica, m-a asteptat la intrare.  Stiam exact unde era ce cautam. Facusera ei ceva modificari de ultima oara cand am fost da’ nu atat de mari incat sa-mi schimbe traseul. In dreapta, apoi in fata un pic, iar in dreapta, pac, raftul cu mirodenii si chimicale afumatoare. Mi-am gasit repede ce vroiam ( mir, d-alea galbene de la Goloka, vanilie) si m-am indreptat spre casa de marcat cu un mic ocol pe la statuiete si cani.

La un moment dat am simtit o respiratie fierbinte pe ceafa. M-am intors si am vazut piticania blonda in spatele meu. „Doriti un cos pentru produse?” „Nu, multumesc” „Sigur?! Va pot aduce unul”. Nu i-am mai raspuns, am tasnit direct spre casa, in drum trecand prin dreptul prietenului care, dupa privirea de „futu-i crucea, biserica, familia si animalele de companie” m-a ghicit si mi-a spus „Chill!”

Si ieri, si azi, am avut bafta de fosti caratori de cartofi drept soferi. Asta de azi ma facea sa serpuiesc de-a binelea, acolo, in spate  de-mi venea sa-i spun un „Ssssssugi p*la!”. M-am abtinut ca na, eu sunt o doamna.  Ala de ieri, dupa ce ma rasturnase cand pe stanga, cand pe dreapta, cu vreo mult la ora pe niste ulite pline de gropi, ne-a spus „Au bagat o gramada de bani in spitalul asta, in Arcadia.” M-am uitat la fata lui, mi-am pregatit replica in minte: „Pai cand omul da un ban tre’ sa-i oferi conditii”, m-am mai uitat o data la fata lui, mi-am dat seama ca-i taran si n-am cu cine sa practic subtilitati d-astea si am tacut.

Iar de absorbante, treaba e simpla. Toti va simtiti jenati, da’  fiecare barbat cumpara pentru prietena lui. I le aduce cu o mina grava, se uita prin departari cand le cere vanzatoarei, o tine secret in fata tuturor, da’ e un lucru atat de normal si banal incat nu pricep deloc de ce e tabu.  Cand ii intrebi iti zic „Cum,eu?! N-am cumparat niciodata!”

14 Responses to “Absorbante, taximetristi de dimineata si o vanzatoare antipatica”


  1. 1 Bogdan Epureanu Iunie 22, 2010 la 12:53 pm

    Sincer nu inteleg atitudinea asta a unora de a se feri atunci cand cumpara absorbante sau (adaug eu) prezervative… pana la urma fratilor sunt chestii absolut normale pe care orice om normal le foloseste (prezervativele zic, ca absorbantele le folosesc numai femeile normale :P), chiar nu vad nici un motiv sa reactioneze asa.

    P.S.: Si asta inca nu e nimic; am vazut oameni care se feresc sa cumpere si hartie igienica. :))

  2. 2 mephala Iunie 22, 2010 la 1:09 pm

    nu as vrea sa ies din tipar sau sa par nush ce vedeta, dar sa stii ca mai gasesti din cand in cand baieti care nu au cumparat niciodata tampoane, io fiind unu dintre ei. Am acceptat multe si am suportat multe pentru ca am acceptat multe dar asta e ultimul bastion necucerit de nici o fata (inca)

  3. 3 d3v Iunie 22, 2010 la 4:46 pm

    pana cand o sa apara „doamna” :))

  4. 4 Beginner Iunie 22, 2010 la 4:50 pm

    mmmm ….dai tot din „bufet” ce vorbim?:)

  5. 5 Bogdan Epureanu Iunie 22, 2010 la 5:17 pm

    Nu tot… aproape. 😛

  6. 6 Bogdan Epureanu Iunie 22, 2010 la 5:18 pm

    P.S.: @Mephala: presupun ca nu ai sora, nu? 😛

  7. 7 mephala Iunie 22, 2010 la 6:18 pm

    Nu am sora si chiar daca va aparea “doamna”, nu cred ca voi merge special pentru a cumpara absorbante.
    Consider ca e o chestie de igiena personala si ca macar de atata lucru trebuie sa fii capabila: sa calculezi din timp cand iti vine ca sa ai prin sertare/ poseta/ buzunar etc. un amarat de absorbant (daca nu esti in stare sa iti cumperi un pachet intreg si sa il ai pe mai multe luni) .

    Modul asta de gandire sa incadreaza in o maxima dupa care ma ghidez: daca esti dobitoc, sufera!

    Deci daca esti suficient de dobitoaca incat sa nu ai un absorbant la tine in perioada in care stii ca trebuie sa iti vina atunci nu ai decat sa te tavalesti in chinuri pana la magazin sa iti cumperi si pe drum sa faca toata lumea misto de tine pentru ca ti-ai patat pantalonii.

    Am zis! 🙂

    P.S. cat am suferit din convingerea asta, dobitocul de mine

  8. 8 Bogdan Epureanu Iunie 22, 2010 la 7:22 pm

    @Mephala: Nah… cum zici tu, fiecare cu convingerile lui… eu nu judec ca si tine; sincer mi s-a intamplat sa raman in casa fara pasta de dinti, fara sapun, fara hartie igienica sau alte asemenea iteme de igiena personala si daca as fi fost fata in mod sigur mi s-ar fi intamplat macar o data sa raman si fara absorbante. Si asa cum am mai spus nu mi se pare nimic josnic sa merg sa cumpar; si chiar daca mi s-ar parea, faptul ca tin la fata respectiva, m-ar face sa trec peste aceasta retinere. 😛

  9. 9 d3v Iunie 22, 2010 la 7:41 pm

    ba chiar te-ai duce cu placere…nu?:))
    @beginner. n-am dat nimic din casa ce-am vorbit cu tine:P ideea cu jena de absorbante a fost a mea:)))
    @ mephala: eu nu reusesc sa calculez niciodata data. si nu-s dobitoaca, doar ca am un corp razvratit:)))

  10. 10 mephala Iunie 22, 2010 la 10:03 pm

    @Bogdan Epureanu: nu am zis ca e josnic sau nu. am zis ca pana acum, nu am facut asta. inca. am zis si de ce. am vrut sa fiu un contra exemplu la spusele oanei.

    @d3v: cand am zis data, nu am zis zz-MM-yyyy hh:mm:ss. dar da’o’n ma’sa cu un plus minus o saptamana se poate estima. mai mult, am zis, daca nu esti in stare sa tii minte, cumpara’ti mai multe odata. nu cred ca se altereaza de la o luna la alta (parere de baiat).

  11. 11 WaTzaP Iunie 22, 2010 la 11:12 pm

    Eu am cumparat absorbante si nici nu mi-e rusine sa cer vanzatoarei. Pula mea, demonstreaza ca am ce fute.

  12. 12 Bogdan Epureanu Iunie 23, 2010 la 12:59 am

    @Watzap: asta chiar ca e o perspectiva interesanta; doar ca in perioada aia nu prea cred ca ai ce… eventual demonstreaza ca ai avut ce si o sa ai ce :))

  13. 13 mephala Iunie 24, 2010 la 9:28 am

    oana observi ca s-a dus dracu tot articolul tau si mai mult nimeni nu isi pune intrebare ce te-a facut sa il scrii. toti discuta de tampoane 🙂

  14. 14 d3v Iunie 24, 2010 la 12:36 pm

    lasa ca e mai bine asa decat sa incerce fiecare sa gaseasca sensurile si motivele ascunse. :)))) For me it’s fun 😛


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


