Am draci!

Si am sa pun iar cateva fraze care o sa va lase in ceata, pentru ca n-am sa dau explicatie, da’ poate invata si altii cate ceva din ele.

Nu-mi pasa daca ai tu draci, nu-s aici sa suport tot felul de fite de „copilul mamei drag” si cu atat mai putin sa suport vreun repros sau altceva. Imi fac eu singura destule, pentru chestii mai importante si care chiar conteaza in viata.

Unii oameni si aici vorbesc de mine in special, isi iau motivatia din dorinta de apreciere. Nu o primesc, nu fac. Nu-s nici maica Tereza nici vreun model comportamental sa o fac de buna-voie si sa nu astept ceva in schimb. Vreau apreciere si punct. Nu apreciezi, nu primesti, nu-mi pasa, fac doar de dragul de a face. Pentru mine e important si daca tu nu pricepi asta, chiar daca tie ti se pare ciudat, tot n-o sa se schimbe nimic. Eu tot asa o sa fac  probabil toata viata. Si da, mi-e dor de vremurile cand toti cei din jurul meu ma apreciau, chiar daca ma pupau in fund. Ma gadila si era un sentiment fain. Vroiam sa excelez ca sa primesc gadilitura aia. Fiecare cu chichitele lui.

Eu cand spun ceva, daca imi pasa de persoana de langa, fac. Chiar daca nu-mi pasa tot fac, din motivele de mai sus. E chiar asa mult sa cer si eu sa se tina lumea din jur de cuvant? Frate, daca nu esti in stare sa respecti ce-ai spus, mai bine nu spune. Da-o-n papadia mea de treaba. Da’ nu respecti o data, de doua ori, de trei, de cinci. Pai sa cred ca te caci in capul meu si ma amagesti cu bomboane ca pe copiii mici?

Ma enerveaza teribil si ma transforma-n Gigi Contra sa imi zica cineva ce am de facut de parca eu as fi ultima iresponsabila. Nu ma phute la creier cu „Tre’ sa inveti” de 5 ori pe zi ca stiu si eu ca am de invatat. N-am nici 5 ani si nici nu ma doare-n papadie de asta. Stiu, imi fac eu programul cum vreau, obtin rezultate. Ma freci la cap, mi se face lehamite si nu mai fac nimic. Ca asa-s eu, twisted mind. Lasa-ma dom’le-n treaba mea ca nu m-au mancat cainii pana sa apari tu prin preajma si nici n-au sa ma manance daca nu-ti pui tu masca de matur responsabil.

Nu e nimeni obligat sa ofere chestii, sa fie dragut, sa fie atent. Trebuie tot timpul sa te lupti pentru asta, sa muncesti, sa oferi in schimb ca sa primesti.  Am si eu PMS, care nu e mit ca nu degeaba vorbesc toti despre el, am si eu momente proaste, depresii, ma scol cu fata la cearsaf, momente de lene, momente de „du-te-n papadia mea si lasa-ma”. Om sunt. Esti dragut cu mine, sunt draguta cu tine si-mi controlez PMS-ul. Nu esti, atunci eu de ce sa fiu? Ca asa e idealul? La dracu’,  „nu sunt perfecta, nici nu vreau, nici nu pot”.

Si peste toate, sunt probleme in viata care chiar conteaza. A imi face griji pentru niste banalitati minore si aducatoare de riduri nu e nici stilul meu si nici nu vreau sa devina. Daca acum trebuie sa-mi fac griji pentru un cacat, daca doamne fereste raman fara o mana sau mi se imbolnaveste copilul atunci ce mai fac? Ma arunc in prapastie? Asa sunt eu chill, gandesc la rece, logic, fara sa implic sentimente. Iti place, bine. Nu, aia e. E un stil de viata si e al meu. Intotdeauna cand am facut asa am luat decizia buna si n-am sa renunt la el decat in momentul in care am sa dau 100% fail. Incearca sa nu ma tragi si pe mine in prapastia ta ca unul dintre noi tre’ sa gaseasca solutia si de acolo nu se poate vedea.

Dude, stiu ca nu mai am ocazia sa arat, pentru ca e dificil sa o faci atunci cand ai persoane care sunt certate cu comunicarea sau anti-sociale in jur dar sunt o femeie inteligenta, senzuala, cu un acut simt practic si cu o minte deschisa. Greseala mea e ca stiu asta si ca astept sa te comporti ca atare. Daca tu ma privesti ca pe orice femeie banala atunci tu pierzi pentru ca niciodata n-ai sa reusesti sa te adaptezi in jurul meu. Ce e al meu e al meu si astept sa fiu tratata din punctul asta de vedere. Daca tu consideri ca femei ca mine mai sunt si ca e plina lumea de ele atunci go for them. Da’ sa nu faci si tu dupa ca fostii prieteni sau amici care incercau chiar si dupa ani sa ma aduca in preajma lor. Mda, toti au spus ca n-au s-o faca inainte.

Faptul ca ti-am permis sa intri in lumea mea, sa o vezi, sa ma cunosti si sa faci parte din ea e un privilegiu si nu un drept. Retine asta si totul o sa fie bine.

8 Responses to “Am draci!”


  1. 1 nazguul Iunie 19, 2010 la 3:04 pm

    gusfrabba 🙂

  2. 2 Nefraim Iunie 20, 2010 la 8:33 am

    De la o vreme esti ursuletul neprietenos :))

  3. 3 Bogdan Epureanu Iunie 20, 2010 la 11:25 am

    Aproape tot ce ai spus suna foarte logic si iti respect toate punctele de vedere. Vreau totusi sa-ti atrag atentia asupra unui aspect – este posibil ca si cel din fata ta sa gandeasca la fel (ex: daca esti draguta cu mine o sa fiu si eu dragut cu tine) si atunci pentru ca totul sa fie bine cineva trebuie sa faca primul pas; nu te astepta intotdeauna sa il faca celalalt. 😛

    Si poate gresesc… si daca e asa te rog sa ma scuzi… dar cred ca nu ti-ar strica un pic mai multa modestie; se vede clar ca esti o persoana inteligenta, dar nu uita ca si cei mai inteligenti oameni isi pot rupe gatul daca se supraestimeaza.

  4. 4 NeThUs Iunie 20, 2010 la 6:01 pm

    😀 , felicitari , pct-ul pe I 😀 ….

  5. 5 d3v Iunie 20, 2010 la 9:31 pm

    Face parte din farmecul meu. :))

  6. 6 d3vilbabe Iunie 20, 2010 la 9:46 pm

    @Bogdan : intotdeauna il las pe celalalt sa faca primul pas. Daca el initial e prietenos, atunci sunt si eu. Restul e doar reactie in lant. 🙂

  7. 7 Bogdan Epureanu Iunie 20, 2010 la 10:37 pm

    Si ti se pare corect ca tu sa nu il faci niciodata? Daca si ceilalti ar astepta acelasi lucru din partea ta? 😛

  8. 8 d3v Iunie 21, 2010 la 7:00 am

    Prima oara zambesc de el depinde in ce se transforma zambetul ala sau nu. Si da, mi se pare corect 😛 Fiind anti-sociala din fire, de obicei, majoritatea persoannelor care ajung in jurul meu o fac abuziv si ptr ca au nevoie de mine:P Deci ei tre’ sa ma pupe primii :)) Iar daca nu-s d-astia, da…mi se pare normal… in plus, de aia s-a inventat comunicarea. ca sa spui ce te doare, nu sa astepti de la ceilalti. 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


