Romanisme 12

(De data asta le-am numarat…)

Pe la 4 azi aveam programare la dentist. Pe modul eco, pen’ ca e sfarsit de luna si pen’ ca am binevoit dimineata sa fumez un intreg pachet de tigari, si mai ales pentru ca incercam sa pierd timpul aiurea si sa nu ma intorc acasa unde ma astepta minunata materie despre care v-am vorbit mai devreme, am hotarat sa folosesc pe post de taxi linia lu’ 43. Tudor-Pacurari. In Tudor e Mall-ul, in Pacurari e centrul lumii, pen’ ca stau eu. Stiati asta deja.

In autobuz o caldura de te scurgeai de pe scaun ca o clatita umeda de pe perete. Prin bunavointa unor pusti care au coborat la o statie dupa ce m-am urcat eu si a unei bine-plasata impunsatura de cot aplicata unei doamne care, de frica sa nu se dezechilibreze la 20 la ora cat avea autobuzul ala, ocupa tot culoarul fara vreun gand divin de a se misca mai la stanga sau mai la dreapta, am prins un loc pe scaun.

La cealalta statie s-a urcat o familie de rromi all-inclusive, cu lanturi, tatuaje, miros si plod. Pe plod l-au asezat frumos langa mine si i-au spus sa stea cuminte si sa nu dea din picioare „ca o deranjeaza pe tanti”. Aka eu. M-a impresionat gestul asta atat de tare incat mi-am intors privirea de la geam spre pamantenii din jurul meu si am inceput sa-i studiez cu atentie. Cand l-am vazut…

El, mirobolantul de 30 de kille’ cu hainele ude, imbracat in tricou mulat, frezat cu gel care statea de la caldura oriunde numa’ pe par nu, ocupand doua locuri, in timp ce oamenii stateau pe langa el in picioare. Deja v-ati imaginat ca de la marime n-avea cum sta pe amandoua, nu? Alaturi de Ireal, pe scaunul 2, tronau 2 pungi de la Zara, pe care le intorcea cand pe o parte, cand pe alta, asigurandu-se ca nimeni n-a ratat eticheta. In autobuz, in conditii triste si demne de filmele cu zombie…

Maine o sa luam si noi patustreiu’ pana-n Tudor, la Mall, sa ne cumparam toale de la Zara. Nu de alta, da’ n-as vrea sa fim uncool pe viitor. :-s

(No shit, ce rahat gasesc toti la hainele de la Zara? O singura data am vazut ceva frumos si de bun gust acolo, in rest, raportul calitate-pret imi dadea cu balanta in cap de-mi facea cucuie. Pe langa ca arata ca p*la hainele alea, mai esti imbracat si ca jumatate de autobuz cand iesi. Da’ si mai trist e cand vezi pe cate unul ca se lauda cu hainele lui de la Zara. Dude! (Palma peste cap) Sunt zeci de alte firme (daca neaparat conteaza ce scrie pe eticheta atat de mult) mult mai bune, mai ieftine si mai rare. Google e prietenul vostru. E timpul sa va imbogatiti vocabularul si cu alte cuvinte decat D & G, Nike, Ck si mai stiu eu ce alte kitchuri d-astea… Serios acum… )

0 Responses to “Romanisme 12”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


