La plictiseala

Uite ce face d3v cand e in pauza de tigara. Mi-a adus aminte Mat de desenatori.ro si mi-am pierdut timpul. Pacat ca fix azi ni s-a stricat mouse-ul bun asa ca acuratetea liniilor lasa mult de dorit. :<

Sa nu fiti rai cu mine:))) O pun aci sa fie 😛

Acum, ca tot mi l-am adus aminte, am sa mai fac. Oricum au sa iasa mai bune decat prima incercare, asta-i clar. Si nu vreau sa va las senzatia ca nu ma pricep la desen:))

Si a doua ca am luat 2 pauze de tigara de la invatat:))

1 Response to “La plictiseala”


  1. 1 4artymyk4 Iunie 30, 2010 la 8:05 pm

    Nice, chiar imi place, mai mult prima.A doua…umm…vad in ea necesitatea multor detalii . Good work!


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


