It`s me bitchez!

Song.

Baaaai, asa i-as mai capaci pe unii care ma faceau in trecut sa ma indoiesc de instinctul meu psihologic si imi aduceau n-spe mii de contra-argumente la teoriile pe care mi le debita mintea, doamne. Unde mi-s toti cavalerii mesei rotunde care sustineau ca sexualitatea semnifica prea putin in viata omului  sau ca romantismul inseamna totul in dragoste sau ca tot felul de reguli morale primeaza in fata instinctelor si nevoilor proprii. Unde sunteti bre sa va trantesc  doua manuale de 600 de pagini peste cap si alte cateva sute de referate si carti? Hmm? Veniti acum sa ma contraziceti ca sa va pot explica si teoretic si cu exemple, nu doar cum simteam eu.

Da, suna de rahat Complexul Electra (in afara cazului cand te duce cu gandul la pictorialul lui Carmen Electra din iarna lui 2000)  sau activarea stadiilor maslowiene sau transformarea instinctelor sexuale in energie care sustine prietenia, casatoria, locul de munca si altele (adica daca s-a dus cu energia sexuala pa-pa si la cheful de altele).   Nu frate, noi suntem toti niste moralisti, n-avem Sine si Eu, iar toti aia incepand cu Freud si terminand cu Adler, Jung si alti filfizoni d-astia au aberat la greu si si-au pierdut viata cu niste prostii. Noi stim mai bine!

Bine, asta iar e un post in care eu debitez niste termeni demagogi si din care lumea nu intelege decat daca se apuca de cautat pe Google. Ca aia care au idee cu ce se mananca astea de mai sus nu s-ar fi apucat sa ma contrazica in veci.

Da-s’ a dreq si va tin in suspans, nespunandu-va decat replica „V-am zis eu!”

Si hai acum sa facem un rollback (jucatorii de L2 inteleg, mai ales zilele astea) si sa revin la ideea de la inceputul textului.

Bai, om sunt. E normal sa fiu nesigura, mai ales cand majoritatea imi spune ca ce gandesc eu e aiurea. News flash! Majoritatea e proasta si ignoranta. Da’ si eu mai breaza ca ei. Nu o data m-am gandit „Ma, si daca au dreptate si nu e cum cred eu?”/ „Daca ma insel?”  Ma bucur totusi ca n-am renuntat la ideile mele ci doar la a mai incerca sa le spun oricui parea dispus sa le asculte. N-au ei nevoie de iluminare. Cui ii pasa se apuca sa citeasca ceva legat de asta, mai ales ca e plin internetul si unele idei sunt arhicunoscute.

Mi se pare doar aiurea sa stiu ca eu trebuie sa traiesc printre toti ignorantii astia, sa  incerc sa ii inteleg si sa-i accept, sa votez si sa lupt cot la cot cu ei. Iar ei nu fac decat sa manance shaworme, sa faca 2 credite ptr LCD hd si ptr bmw „Seria 3, frateee!” si sa treaca prin viata facand copchii la fel de prosti ca ei, pana cand s-o naste unul impotent si li s-o stinge specia. Parca, intr-un fel, ma bucur ca s-au inventat E-urile in mancaruri. Acuma numai de-ar da rezultate.

Si pentru ca tot am ajuns la capitolul „Ce ma enerveaza” ii trec aici si p-aia care toata ziua incearca sa dea vina pe altcineva. Nu, nu bat apropouri, chill. Atributie motivationala extern instabila i se zice si in traducere sunt niste lasi, iresponsabili, fatalisti si ilogici. Le-a suflat mamica in fund cand erau mici si le-a aruncat pe Sfanta Papadie orice urma de rationalism. Sau le-a tras o mama de bataie serioasa tot atunci si au ramas saracii in stadiul anal, dezvoltand personalitate compulsiva. Daca le zici asta zici ca ii jignesti ca-i injuri de mama sau ii faci poponari. Merg mana in mana cu ignorantii de mai sus.  Iar aberez in termeni, scuze, sesiune, intelegeti voi.

Eu de fapt sunt foarte chill, doar imi place sa joc rolul de Porcusorul Agresiv. Mi-am bagat Yuman- Where my glasses ( recomand intotdeauna daca aveti nevoie de un impuls al creativitatii sau un moment de liniste. Toate 6 partile. La asta duce un pic de psihologie aplicata.) Mi-am aprins si betisoarele aromate de grapefruit, am si pozitia Lotus.  Ei, v-am mai zis ca aparentele inseala? Cum naiba sa fii nervos cand totul in jurul tau e menit sa te linisteasca?

Pana cand ma mai gandesc si la blogul asta, un sfat mic:  Sa stiti ca cine-a zis „Mente sana in corpore sano” n-a zis-o doar ca sa nu taca. Cititi o carte despre psihologie generala si renuntati la shaworme ( asta ca tot a venit caldura si am fost asaltata de sunculite si burtici balanganindu-se de sub tricourile mulate). Va garantez eu ca peste ani, cand o sa ma vedeti,  o sa auziti de-acum clasica „V-am zis eu!”

1 Response to “It`s me bitchez!”


  1. 1 how much should i weigh Iunie 16, 2010 la 2:32 am

    hey whats your myspace page.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


