Aaaa, help?:-S

Ca romanul, ca doar n-am sa dau bani pe software (ce tricoul meu mulat, las’ pe altii sa faca fapte bune fata de copiii sarmani ca mine ca doar n-or muri de la un download moka)  am nevoie, da’ urgent asa, pana maxim vineri noaptea de kit-ul de SPSS (cu serial  ofc:P ).

Raman datoare pana peste urechi daca il gasiti fara virusi.

Dap, alea de pe isohunt au virusi. Pe incercate :))

Bonus: femei bune si versuri funny. Click pe link. :))

Da, traiesc 😀

3 Responses to “Aaaa, help?:-S”


  1. 1 nume(necesar) Iunie 9, 2010 la 10:47 am

    intamplarea facu ca am citit commentul tau pe rimel legat de videoclipul alejandro. mi-a si placut ce am citit, deci am intrat pe al tau blog. mi-a placut si aici ce am citit ..si pentru ca mi-a placut ce am citit iti trimit si un spss :)..so, presupun ca acum ar trebui sa iei tu legatura cu mine ca doar ai adresa mea de mail..

  2. 3 Dan Iunie 12, 2010 la 1:21 am

    Uhm cum sa incep?,mai lasat paf , sau pif, cum preferi, nu ma asteptam sa o mai patesc si sa incerc sentimente cliche de genul asta stie fix ce am in cap.existi?:P


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


