Treaba de tot rahatul

Haha, stiu ca nu se spune asa ceva pe blog da’ stiti ca eu am eliminat de mult restrictiile la capitolul asta si ca imi place sa fac haz de necaz. Apoi, ma vad confruntata cu un rahat cat toate zilele, la propriu. S-a infundat W.C.-ul!:)))

Ca romanul, eu ma pricep la toate si nu vreau sa apelez la instalator. Ca ce submarinu’ meu din buda, mi-s un mic pui de geniu si n-o fi asa greu sa impingi un odorizant d-ala de WC de a cazut pe teava un pic mai incolo pana la teava principala. Nu?

Asa ca ieri i-am dat ultimatum prietenului sa nu vina acasa fara sarpe si pompa. Aseara am purces la operatiunea numarul 1. Pompa era prea mica, sarpele degeaba, ca nu trece de cotul facut de vas pana la teava.

Ma pregatesc sa demarez operatiunea numarul 2, da’ nu trebuie sa afle prietenul de asta asa ca mergeti inchis: scos tubul ala de la spatele WC-ului si bagat sarpele pe partea cealalta. El mi-a spus hotarat aseara „Chemam maine instalator, bag piciorul! %%&^&**&(*($#” da’ eu nu vreau sa zic ca m-a batut un rahat si vreau sa mai incerc o data. Pana acum, scorul e de 1-0 pentru rahat. Se acorda 3 puncte pentru invingatorul final.

Scriu despre asta in caz ca o sa scot vreo grozavie de acolo si o sa mor inecata in propria baie. Ca sa stiti ca daca nu revin repede cu update, e necesara chemarea salvarii. :))

Termin tigara si ma duc sa ma bag pana la coate in rahat. It’s a shitty business. Au revoir, in caz ca nu ne mai auzim pentru ca am ramas socata de imagine sau m-a inghitit bau-baul de pe teava.

Later Edit:  Mission accomplished. Scor final 3-2 pentru Echipa Fantastica! Nici un rahat nu e prea greu pentru mine! :))))))

0 Responses to “Treaba de tot rahatul”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


