Retarded baby animals, part 2

Remember this?

Ei, de la discutia aia am mai dat-o noi cumva la pace si am lasat-o mai moale cu intepatul, rezumandu-ne la „hai facem schimb de melodii” din cand in cand ca doar atat putem fara sa ne tragem de par si sa ne scoatem ochii unul altuia.

Pana azi.. Recunosc, incep sa devin nesimtita ca tot pun discutiile mele cu altii pe blog, insa promit sa ma abtin de maine incolo, asta e prea idioata ca sa nu fie aici, plus ca mi-ar placea sa aud si alte pareri ca nah, v-am zis ca mi s-a reprosat ca-s fixista.

d3viIbabe : diversitatea gusturilor si ideilor e un atu al omenirii
BUCALAU ANDREY : pai , e f simplu , apreciem pareri doar de la profesionisti , suntem ingamfati , avem un statut care ne permite sa folosim vulgaritatea ca element artistic ,atat verbal cat i plastic , e f variata treaba ata cu critica
BUCALAU ANDREY : critica e una , gusturile sunt cu totul altele
d3viIbabe : …”voi”. care voi?
BUCALAU ANDREY : „artistii”
d3viIbabe : uh, adica tu esti un artist sa inteleg.
d3viIbabe : bazandu-te pe ce ai ajuns la concluzia asta?
BUCALAU ANDREY : multi imi spun Dumnezeu
BUCALAU ANDREY : bazandu-ma pe 10 ani de studiu ,olimpiade,concursuri, premii nationale si internationale
BUCALAU ANDREY (: mai am , dar cred ca u e cazul

d3viIbabe : pai asta nu inseamna ca ai talent ci doar ca ai instruire si experienta
BUCALAU ANDREY : dar nu-mi place acest subiect pt ca deja sunt deasupra ) hai sa vb de …ce facultate ziceai ca ai terminat ?
d3viIbabe : i-auzi…esti deasupra? prin ce?
d3viIbabe ): mai ramanem putin la el si dupa trecem la celalalt
BUCALAU ANDREY : valeu …vale , daca am avea discutia asta fata in fata acum plangeai
d3viIbabe : zici tu? de ce as fi plans?
BUCALAU ANDREY : pt ca te simteai prost ,
d3viIbabe : pai n-am de ce…cel mult as fi devenit ironica, cum e si cazul de fata

BUCALAU ANDREY : nu , nu …crede-ma , … yo nu prea sunt genul ala dragutz
d3viIbabe : n-am in fata mea decat un auto-declarat artist, cu pretentii de a i se accepta comportamentul tipic pentru ca una-doua-trei hartii ii atesta chestia asta
BUCALAU ANDREY : u nu ai avut niciodata momente in care iti permiteai sa vorbesti orice cu oricine , sa injuri sa ofensezi fara sa iti pese ?
d3viIbabe : ba da, da’ am trecut repede atunci cand am iesit din teribilism
d3viIbabe : si aveam o scuza mai buna
d3viIbabe : uite, par example, si eu am concursuri de pictura si literatura castigate, expozitii, atestate si ce dumnezeu mai vrei, scriu si un roman chiar, da’ n-am avut niciodata pretentia de artist
d3viIbabe : si cu atat mai putin n-am folosit asta pentru a imi scuza inadaptabilitatea la societate si normele ei
BUCALAU ANDREY : hai sa iti scriu 2 ranuri , pt a face clar un aspect , intre timp ia o pauza , ok ?
d3viIbabe: take ur time

BUCALAU ANDREY : de cand ma stiu , yo asta fac ,in asta bag bani , in asta bag timp , in asta bag compomisuri , in asta bag relatii, mod de a i , mod de viata etc,blabla bla , daca nu imi pasa de acest aspect si daca nu mi-ar fi placut ceea ce fac , probabil acum puteai sa ma strigi „mai mecanicule” .TU daca ai facut atatea si in continuare nu iti poti defini un statut e strict problema ta , poti dormi in continuare , singura chestie materiala care te poate trezi dintr-un somn profund ,nu e cosmarul , ci Foamea ! nu-mi pasa si nici nu prea pot da importanta oamenilor care traiesc si fac anumite chestii din rutina , mediocri . am un tel , vreau sa fac ceva in viata , am un statut profesional care ma motiveaza si un master in curs unde iau bursa .
BUCALAU ANDREY : asta era referitor la conditia mea , p care ai spus ca m-am autointitulat
BUCALAU ANDREY : si de aceea nu-mi plac genul asta de subiecte , pt ca vreau sa cunosc i altceva , nu vreau sa vb despre ceva ce stiu de o viata , caut pur i simplu ceva nou , si nu minti ca si u fac asata , d fapt majoritatea
BUCALAU ANDREY : ma refer la subiecte , ma refer la lucruri noi , nu la relatii i futaiuri pt ca aceste chestii ma fac sa rad

d3viIbabe : cat de superficial esti!:)))
d3viIbabe : crezi ca daca bagi bani si timp si mai stiu eu ce te face sa fii artist?
d3viIbabe : sa produci ARTA?!
BUCALAU ANDREY : u nu prea ai treaba asa cu viata observ
BUCALAU ANDREY : ce facultate ziceai ca ai terminat ?
d3viIbabe : si eu scriu de cand ma stiu ba chiar am si o meserie care imi cere asta si un statut..da’ de la a scrie bine si frumos pana la a creea arta e drum lung si n-are nici cea mai mica treaba cu faptul ca vreau si investesc timp, bani etc in asta

BUCALAU ANDREY : nu mai , yo sunt mecanic , ma gasesti la vulcanizare , daca vii pana in 12 iti dau o pompa , ! batem palma ?
d3viIbabe : bine ma, esti artist : ))
d3viIbabe : ma scuzi da’ nu-mi place sa stau la cioace cu oameni care nu-si inteleg nici macar propriul hobby:))
d3viIbabe : dupa mine ignorantii si superficialii ar trebui inchisi in stana pe undeva
BUCALAU ANDREY : pai , din cate observ , nu aduci nimic nou si nimic convingator
d3viIbabe : asa ca am sa ma intorc cuminte la cs-ul meu ca mai am putin si pic de ras
d3viIbabe : adi ca tu te consideri un nou da vinci sa inteleg, nu?
d3viIbabe : na ca asta-i nou
BUCALAU ANDREY : normal
BUCALAU ANDREY: yo sunt cel mai bun
d3viIbabe : continua asa si in mod sigur ai sa ajungi sa creezi arta

De aici a mai incercat el sa ma convinga da’ nu i-am mai acordat nici o atentie. Ca el e retard si nu stie ca artist – ARTÍST, -Ă, artişti, -ste, s.m. şi f. Persoană de talent care lucrează în mod creator într-un domeniu al artei; p. restr. actor; p. ext. persoană care dă dovadă de talent în profesiunea pe care o exercită. ♢ Artist al poporului = titlu de supremă distincţie acordat unuiArtist emerit v. emerit. – Din fr. artiste, lat. artista. , am stabilit-o deja.

Ce ma macina pe mine e daca majoritatea celor care se pricep la ceva din domeniul artelor, desen, muzica, sculptura, fotografie, cred la fel despre persoana lor. Treaba asta se induce la scoala de arte? Oare isi dau seama ca atunci cand se cred artisti nu mai sunt in stare sa-si vada propriile greseli si sa le corecteze? E molipsitoare?!

I mean, what the fuck?! Ce s-a intamplat cu imaginea pictorului neinteles care traia retras de societate pentru ca ea il gonea si nu-l aprecia? De cand o hartie si niste atestate ne da dreptul sa ne supra-numim maestri in domeniul in care activam? Cu ce e diferit pictorul bun de psihologul bun sau mecanicul bun? Oare s-ar putea numi si constructia unei masini arta, in cazul asta? Uh… ce-am pierdut din evolutia omenirii?

Bonus, cateva „opere de arta” ale respectivului de mai sus:

asta e singura care mi-a placut din tot ce mi-a trimis, exceptand ochii aia stralucitori, pen’ ca-mi distruge ideea de om care ucide tot si se auto-distruge. Poza despre care sus numitul a spus urmatoarele: „BUCALAU ANDREY :  stiam yo ,e singura poza care a ost criticata si era sa fiu dat afara din concurs / e o poza de consum care nu are un mesaj , un contur , si nici contraste gandite”

In afara de prima, restul nu mi-au transmis nimic altceva decat ideea ca „dupa atatia ani de studiu, premii, etc, bla-bla ma asteptam la ceva mai bun”. Da cine-s eu sa ma pun in gura cu criticii adevarati din arta..?

86 Responses to “Retarded baby animals, part 2”


  1. 1 Ahab Noiembrie 18, 2009 la 9:50 am

    Nu intaleg de ce iti pierzi vremea discutand cu astfel de oameni.Nu am reusist sa citesc toata discutia pentru ca n-am vurt :).Genu asta de personaj merita biciuit de-o haita de manelisti

  2. 2 Nox Noiembrie 19, 2009 la 2:27 am

    si arta ridicolului este o arta

  3. 3 tutankamon Noiembrie 25, 2009 la 4:05 pm

    Daca discutia noastra era de cacat ,automat aceasta postare nu era necesara. Discutia nu este postata in integralitate , un alt aspect care NORMAL ca te pune intr-o lumina buna .E tipica persoanelor care nu au un fundament bine conturat, nici nu se stie cu certitudine daca ai absolvit o facultate. Pozele postate ,la fel , ar trebui sa se faca o referire la scopul lor. un concurs in memoria lui Andrei Arsenievici Tarkovski ,regizor, actor şi scriitor rus. Unul dintre cei mai influenti cineaşti ai erei sovietice şi al întregii istorii a cinematografiei. Acestea fiind spuse , cred ca am fost cat se poate de „corect” si ma asteptam sa fiu tratat in aceeasi masura!
    Daca prin absurd , puteai ajunge la un rezultat favorabil , acum nu mai erai nevoita sa faci aceasta postare .ne puteam confrunta pe mes , cu ideile, cuvintele si principiile noastre. Ai ales sa postezi conversatia , e ok, nu sunt atat de limitat si fixist , dar totusi ,inclina mult aceasta actiune p care u ai abordat-o , inspre amatoricism. Trecand peste toate aceste aspecte , iti doresc mult succes , si sunt convins ca vei ajunge acolo unde eu nu iti dau nici o sansa ! pace

  4. 4 d3vilbabe Noiembrie 25, 2009 la 7:47 pm

    daca postam mai mult riscam sa-mi plictisesc de tot cititorii pentru ca, la final, sa ajunga la aceeasi concluzie. dupa cum ti-am spus, nu ai reusi sa vezi mai incolo de persoana ta nici daca viata ta ar depinde de asta. postul asta nu facea referire la tine ci la cu totul altceva. tu doar ai fost exemplul negativ folosit.

  5. 5 tutankamon Noiembrie 25, 2009 la 11:12 pm

    =)) c sa mai zic ? am incercat sa nu par prost crescut , insa mi-am dat seama ca mai rau fac si iti dau satisfactie. vorbind de teribilism … cine o face pe „teribilul acum” ? SINCER nu ma deranjeaza aceasta postare , ma deranjeaza modul la care s-a ajuns. atata tot . incerc sa rezolv toata aceasta „poveste” prin vorba buna, daca nu voi reusi …,insist sa cred ca e incomod ca cineva sa mearga speriat pe strada. O Zi cat mai placuta !

  6. 6 d3v Noiembrie 26, 2009 la 11:52 am

    say what?!=)))))) si tu esti rau, hmm? pai ma, nu tu ai spus ce-ai spus? nu esti responsabil ptr ideile pe care le afirmi? nu tu esti superior celorlalti doar ptr ca esti la arte si nu la mecanica? desi cei de la mecanica ne fac viata de 30 de ori mai buna prin lucrurile pe care le creeaza? nu tu esti artistul, dumnezeul, alpha si omega? nu poti face fata unei situatii in care cineva face misto de tine?:)))))))) de fapt, gresit…faci singur. natura te-a ajutat.
    deja e o zi mai placuta , ai reusit sa ma faci sa rad in hohote.

  7. 7 tutankamon Noiembrie 26, 2009 la 3:06 pm

    TU , daca nu faci fata unei discutii sau „disensiuni” pe mess , ai acest blog prin care te revansezi . [pana aici am inteles ? ] TU daca nu iti poti rezolva singura problemele cu o anumita persoana ,folosesti acest blog, [nu doar pentru a-ti afisa concret si foarte copilaresc starea ta de banalitate] pentru ca nimic pana acum din tot ceea ce faci si ce spui nu se reflecta realitatea! [m-am dus prea departe sau sunt pe aproape? ] Hai sa fi sinceri cu noi macar ! Cine crezi ca si-ar bate capul cu genul asta de „activitati” daca EU „AS FI” atat de RETADRDAT SI INGAMFAT ? Nu contest nimic , nu am nici o pretentie ca cele postate sa fie sterse .vreau doar sa ajung/ajungem la o solutie si la un rezultat cat mai „pasnic”, atat fizic cat si moral. cum spuneam si in omentul anterior , cred ca s-a ajuns prea departe cu postarea numelui meu , fapt ce este evident ,atunci cand anumite persoane [NECUNOSCUTE] imi fac conturi pe diferite site-uri,folosind fraze si idei in cele postate de tine . De la tine a inceput toata aceasta povestioara ….iar daca se va ajunge mai departe ,fara un fundament logic,esti singura invinuita.Nu cred ca este CORECT sa se faca abuz de identitatea mea. pozele si cele postate de tine sunt publice , nu e nici o problema, insa atunci cand imi este folosit numele intreg si corect,alaturi de poza ,locatie,nationalitate,varsta ,etc,etc , cred ca s-a ajuns prea departe . Este foarte posibil sa gresesc sau sa ma insel , la fel cum este foarte posibil sa fiu foarte plauzibil in ceea ce am afirmat mai sus.

  8. 8 una doua Noiembrie 26, 2009 la 6:17 pm

    Pozele postate ,la fel , ar trebui sa se faca o referire la scopul lor.
    Nu inteleg decat ce a fost dat copy paste from uichipedia. e scii tu ioto. Lasa-te,lasa-te a noi te-am lasat obositule

  9. 9 Ahau Noiembrie 26, 2009 la 6:32 pm

    Nu intaleg de ce discuti cu astfel de oameni. sa te ataci, sa AMENINTI fizic?!pentru o convorbire pe care TU ai avut-o,fie ea si privata? iti asumi riscul Cine esti tu mai baiete sa ameninti? te visezi mafiot sau vre’un raket? Mergi la olimpiade si bate campii..
    PS: imi cer scuze,poate e bine facut si imi revin la idei pasnice ::==))

  10. 10 Speed Noiembrie 26, 2009 la 6:32 pm

    Personajul mai sus mentionat, si anume

    aka

    , care se agita, incercand sa demonstreze ca este ceea ce nici pe departe nu este. Incearca sa ne faca sa deschidem ochii si sa ne dam seama de adevarata sa valoare si de faptul ca noi (muritorii de rand) nu avem nici cea mai mica sansa sa ajungem la nivelul dumnealui. Cu toate acestea, acelasi personaj mai sus mentionat, avand aceste marete idealuri si ţeluri, a fost ispitit intr-o seara de Satan, Necuratul, Lucifer, dupa ce a consumat substante halucinogene (ceea ce pare a fi o scuza) si a deposedat o anumita persoana de un anumit bun (fapta cunoscuta si sub numele de furt). Nu as dori sa intru in prea multe detalii, avand in vedere gravitatea faptei comise. Pentru mai multe detalii, persoanele interesate pot merge la sectia de politie numarul 43.

  11. 11 Speed Noiembrie 26, 2009 la 6:34 pm

    Personajul mai sus mentionat, si anume „BUCALAU ANDREY” aka „tutankamon”, care se agita, incercand sa demonstreze ca este ceea ce nici pe departe nu este. Incearca sa ne faca sa deschidem ochii si sa ne dam seama de adevarata sa valoare si de faptul ca noi (muritorii de rand) nu avem nici cea mai mica sansa sa ajungem la nivelul dumnealui. Cu toate acestea, acelasi personaj mai sus mentionat, avand aceste marete idealuri si ţeluri, a fost ispitit intr-o seara de Satan, Necuratul, Lucifer, dupa ce a consumat substante halucinogene (ceea ce pare a fi o scuza) si a deposedat o anumita persoana de un anumit bun (fapta cunoscuta si sub numele de furt). Nu as dori sa intru in prea multe detalii, avand in vedere gravitatea faptei comise. Pentru mai multe detalii, persoanele interesate pot merge la sectia de politie numarul 43.

  12. 12 d3v Noiembrie 26, 2009 la 7:26 pm

    hai sa facem o simpla problema de logica, flacau( stiu, e greu, da’ fa efortul asta pentru mine) ..aici ai puse doar pozele si numele, nume care la o simpla cautare pe google nu se gaseste decat aici si pe vreo 2 site-uri fantoma de pseudo-arte. nimic despre localitate, varsta, zodie, poze personale. logica ta simpla ce-ti spune? ca persoanele care ti-au facut contul ala te cunosc si chiar mai bine decat mine, nu?
    de ce ma chinui sa-ti explic ce ar intelege si marioara de spala scarile?
    cat despre banalitate, rezolvarea conflictelor si ce-ai mai bolborosit tu acolo, iti recomand un medic fain pen’ ca suferi putin de grandomanie si mania persecutiei…ti-am mai spus: ca tine am mai vazut la facultate si se cheama maniaco-depresivi.
    have fun, deja ma simt mai proasta cu 2 minute de cand stau sa-ti explic ce si cum.

  13. 13 Hrubster Noiembrie 26, 2009 la 7:39 pm

    Amicee…esti un ciudat al naturii! un amestec bolnav de putina cultura putina arta si mult snobism impletit cu totala prostie si lipsa de realitate si respect fatza de tot ce e omenesc si firesc! toate creatiile tale sunt niste idiotzenii virtuale teribile! mai bine faceai o femeie goala intr-o ipostaza tare…dar esti prea gay :))

    Gay rau de tot===> dovada: „BUCALAU ANDREY : ma refer la subiecte , ma refer la lucruri noi , nu la relatii i futaiuri pt ca aceste chestii ma fac sa rad”

  14. 14 tutankamon Noiembrie 26, 2009 la 9:26 pm

    te consideri, te desconsideri :)) nici tu nu stii ce vrei sa scrii, incepi ceva , scrii altceva . incerc sa fiu rational ,tu o dai ca la coada vacii, e frumos pe camp ..hai sa il batem cu totii copii !

  15. 15 Ahau Noiembrie 26, 2009 la 10:12 pm

    Asa ceva? am gasit asta pe net..tot legat de tine, tutanchenseta-Sailor-Moon_*100#
    http://messenjer.blogspot.com/
    si asta:
    http://tutankamon-amon.blogspot.com/2009/11/traista-minunata-ea-valoare.html#comments

  16. 16 d3vilbabe Noiembrie 27, 2009 la 3:25 am

    ok. degenereaza. nu e frumos si se indeparteaza de la scopul postului. amenintari? amintiri din copilarie? jigniri? imi pare rau dar mi se pare ca a devenit mahalageala tot ce e aici. continuati, am sa continui si eu, dar rezumati-va, plix, doar la ce a fost initial : o intrebare a mea asupra conditiei de artist din romania si exemplul dat, insa fara a calca prea mult pe langa. e valabil si ptr tine, dumnezeule.
    desi ma jignesti,la fel cum faci cu toata lumea asa cum am observat din link-urile de mai sus, n-am sa raspund la fel si am sa-ti subliniez doar ridicolul din ceea ce spui.
    2 chestii am de spus pentru a-ti demonstra ca esti mult sub nivelul piedestalului pe care crezi ca esti : 1. http://patratosu.wordpress.com/2007/08/24/regulile-unei-polemici-civilizate/ si 2. un om inteligent nu o sa jigneasca niciodata intr-o disputa, doar pentru ca asa i se pare lui, fara argumente concrete si bine infipte in realitate, si in nici un caz nu o sa-si submineze adversarul.
    in caz ca te mai gandesti sa ma ameninti, te rog frumos sa-ti aduci aminte ca eu am crescut in iasi iar tu esti de la mama naibii de la botosani, veneticul intr-un oras mare cu fitze tipice „provincialilor”, la fel ca si restul blondelor platinate de inunda copoul cand ies de la facultate si sar in masina burtosului pentru a-si lua portia de inteligenta cuvenita. si ele se simt niste artiste cand le spun 30 ca-s cele mai bune.( n-am crezut niciodata ca am sa dau dreptate bucurestenilor la faza cu provincialii dar mi se pare atat de cocalaresc si marlanesc sa vii tu, pe teritoriul meu, si sa ma ameninti doar pentru ca ti se pare ca daca-s femeie deja ma dau in spate cand deschizi gura. un soi de taran care s-a trezit in mijlocul capitalei si nu stie in care sa dea cu bata prima oara.)

  17. 17 tutankamon Noiembrie 27, 2009 la 4:55 am

    dar cine a vorbit de amenintari ? faceam referire prin „e frumos pe camp ..hai sa il batem cu totii copii !” la „batem campii” .atata tot. daca imi era sa te amenint ,te sunam cum te-am mai sunat o data si nu cred ca am dat dovada de lipsa de educatie .corect ? e o persoana , nu stiu daca tu sau o cu totul alta persoana care mi-a facut conturi pe anumite siteuri .Nu sunt din Botosani,si nu are nici o relevanta de unde sunt .nu vreau sa se ajunga mai departe.nu am aceste placeri obsesive de a ma crede vreun rege al iasului avand in vedere ca tu esti „bastinas” de’a locului.imi vad de treaba mea , mi-am facut si eo o „tentativa” de blog in care nu ti-am foloit numele si nici nu am facut referire la persoana ta http://tutankamon-amon.blogspot.com/ .
    Acestea fiind zise , cred ca am dat dovada de intelegere si bun simt. o zi placuta

  18. 18 tutankamon Noiembrie 27, 2009 la 5:06 am

    Iar referitor la cele spuse de „speed” [daca nu ma insel] , eu te-as ruga sa nu faci anumite acuzatii daca nu cunosti.Avand in vedere ca nu am comis in viata mea nici o infractionlaitate, nu comit si insist sa cred ca nu voi face , te rog ,chiar insist sa dai detalii despre acea afirmatie . „si a deposedat o anumita persoana de un anumit bun (fapta cunoscuta si sub numele de furt). Nu as dori sa intru in prea multe detalii, avand in vedere gravitatea faptei comise.” . iti multumesc !

  19. 19 kOoDoO Noiembrie 27, 2009 la 8:14 am

    Ha. Same crap, different day.
    Outside the box mean anything? Guess it doesn’t.

  20. 20 d3vilbabe Noiembrie 27, 2009 la 8:16 am

    ma plictisesc. n-are rost.

  21. 21 Speed Noiembrie 27, 2009 la 10:03 am

    Toate aceste posturi sunt rezultatul plictiselii. Sincer, in mod normal, nici nu m-as fi obosit sa citesc niste aberatii precum cele scrise de „BUCALAU ANDREY”, pentru ca in primul rand, nu imi aduc absolut nici o cunostinta in plus si cu atat mai putin vre-un avantaj sau vre-o cale spre a castiga ceva pe plan spiritual sau material. Dar avand in vedere ca in timpul liber cautam surse de amuzament. Dar sincer, astfel de „amuzament” este intrigant, pentru ca te face sa iti dai seama ca exista printre noi si oameni, atat de prinsi de materialism si atat de interesati de:
    – Bani: „BUCALAU ANDREY : nu-mi pasa si nici nu prea pot da importanta oamenilor care traiesc si fac anumite chestii din rutina , mediocri . am un tel , vreau sa fac ceva in viata , am un statut profesional care ma motiveaza si un master in curs unde iau bursa .”
    – Faima: „BUCALAU ANDREY : multi imi spun Dumnezeu”
    – Recunoastere: „BUCALAU ANDREY : bazandu-ma pe 10 ani de studiu ,olimpiade,concursuri, premii nationale si internationale”
    – Superioritate: „BUCALAU ANDREY : dar nu-mi place acest subiect pt ca deja sunt deasupra ) hai sa vb de …ce facultate ziceai ca ai terminat?”

    Toate aceste „calitati” pe care le observam la oamenii din jurul nostru ne dau de gandit. Oare ei vor ajunge mai departe decat noi? Oare ei vor reusi vreodata sa avanseze pe vre-un plan, fie el material sau spiritual? Pana in momentul de fata mi-am dat seama ca, nu conteaza, atat timp cat ei sunt centrul universului, ce rost ar avea sa incerc sa inteleg ceva ce nu mi-as dori niciodata sa ajung?

  22. 22 d3vilbabe Noiembrie 27, 2009 la 11:22 am

    +10 pentru mentalitate:)

  23. 23 tutankamon Noiembrie 27, 2009 la 3:00 pm

    „Toate aceste posturi sunt rezultatul plictiselii. Sincer, in mod normal, nici nu m-as fi obosit sa citesc niste aberatii precum cele scrise de “BUCALAU ANDREY”, pentru ca in primul rand, nu imi aduc absolut nici o cunostinta ” …O TU LUCEAFARUL ASCUNS …! Mai „speed”, eu te rugam sa imi explici daca vrei/poti/ai onoarea desprea acele acuzatii. nimic mai mult . Dar avand in vedere ca esti „Luceafarul” ,cred ca cer prea mult.iti multumesc oricum.

  24. 24 infinitequantum Noiembrie 27, 2009 la 3:41 pm

    tutankamon, te plictisesti? Daca tot esti un Guru in domeniul artelor fine, cum de mai ai timp sa postezi pe acest blog? Probabil talentul inascut pe care il ai si il tot ridici in slavi este de fapt fictiune.

  25. 25 tutankamon Noiembrie 28, 2009 la 2:17 pm

    Esti prea obosit infinitequantum*. postez si pe blogul meu cat ma tine.

  26. 26 Artist@ Noiembrie 28, 2009 la 4:07 pm

    Va pierdeti timpul cu oameni infecti..
    cine este baiatul asta se poate vedea in postul urmator http://messenjer.blogspot.com/

    ii facem prea multa publicitate

  27. 27 laura Februarie 2, 2010 la 8:28 pm

    :)) eu il cunosc pe bucalau asta. e dintr-un sat din piatra,acum pierde vreme prin iasi,toata ziua high..normal de la prostii ..caffe shop..

    un pierde timpul aiurea. cum sa-l bagati in seama pe asta? :)))ce retard

  28. 28 tutankamon Februarie 9, 2010 la 3:21 pm

    mi-am facut si eo o “tentativa” de site in care nu ti-am foloit numele si nici nu am facut referire la persoana ta.. http://bucalauandrei.weebly.com

    Daca discutia noastra era de cacat ,automat aceasta postare nu era necesara. Discutia nu este postata in integralitate , un alt aspect care NORMAL ca te pune intr-o lumina buna …

    Va multumesc.

  29. 29 d3vilbabe Februarie 9, 2010 la 3:35 pm

    hahahhahhaha, ai ramas marcat de postul asta:))))))

  30. 30 tutankamon Februarie 19, 2010 la 2:33 am

    Sunt curios cum poti dovedi autenticitatea comentariilor facute de „tutankamon”. P.S. Era doar o ironie. Nu-mi sta in caracter sa cer imposibilul !

  31. 31 Alexandra Martie 12, 2010 la 8:33 pm

    In dorinta lui de a face „ceva”, neinteles, dar mai ales frustrat, s-a lasat dus de moda, de trend, ca un mic servitor al globalizarii, umil si gata sa sara de gatul primului concept care sa-l scoata din anonimat, arata ca o aratare scoasa pentru intiia oara la lumina, cu poze care si le face singur, care vor sa-l infatiseze fie sexy, fie intelectual, baiatul nu este altceva decat o rama care a iesit la suprafata fara sa aiba ceva de spus, gata sa inunde spatiul cu banalitati si originalitati stiute si vehiculate de toata lumea, un fel de masturbare comuna..

    Dar are si realizari uriase. Sta cu chirie. Poate da pana la o suta/luna pe resedinta imperiala si asta il umple pana la refuz de glorie legitima. E un far calauzitor, o statuie a reusitei, un bust al potentei. Vede cohortele de apostoli adunati sa-l slaveasca si pe care el, invatatorul, este dator, in marinimia lui, sa-i conduca pe calea reusitei maiastre.

    Spera ca intr-o buna zi o sa rasara soarele si pe strada lui fara sa stie ca ce e Kitsch ca Kitsch-ul trece, iar soarele rasare doar sa aduca lumina si niciodata glorie…

  32. 32 Anonima Martie 13, 2010 la 3:31 am

    Asta o spune cine ? In calitate de ..CE ? „Baiatul” ala are expozitie de grup la World Trade Center [Hotel Europa ].Ca sa ajungi sa iti expui lucrarile acolo trebuie sa treci de o preselectie , apoi daca e buna lucrarea/lucrarile meriti un premiu. Si l-a luat ! [Expozitia dureaza 2 luni apropo] Colaboreaza cu o revista de arta contemporana si se ocupa in paralel de un scurt metraj. Vorbim aici de rezultate sau de statistici ? Vorbim pentru ca avem ceva de spus sau folosim orice mijloc ridicol de a blama pe cineva ? E frumos ce a scris „Alexanda” mai sus.A legat totul relativ excelent,INSA a omis un lucru. REALITATEA

  33. 33 Martina Martie 13, 2010 la 4:11 am

    Delicat subiectul.Il cunosc personal,imi este coleg .bine punctat ANONIMA , andrei chiar e talentat.are o viziunE asupra vietiii foarte pozitiva si deseori ne surprine cu idei sau lucrari FORMIDABILE.e printre cei mai buni excluzand cei doi colegi de la TVR1.cat despre viata lui personala nush’ …intr-adevar ,e incapatanat ,ignorant ,flegmatic,misogin etc. cred ca are motivele lui

  34. 34 Alexandra Martie 13, 2010 la 1:45 pm

    Daca „ARTISTUL” a postat si sub pseudonim sa laude expozitiile si premiile geniale ale carmaciului(deci tot ale lui) atunci disperarea de a avea impresia ca are apostoli e paroxistică. Poate ai noroc sa iei premiul pentru Împărăţia Planetei Maimuţelor!
    Cu ce mana te iubesti mai mult? MARTINA sau ANONIMA?

    Notify me of new posts via email.

  35. 36 Alexandra Martie 13, 2010 la 9:33 pm

    Amuzant este insa avantul manelist al „Artistilor” la legatura, al amendatilor de catre nash prin trenuri. Plini de tupeu in zona buricului, arunca masura succesului lor imaginar, fara numar, fara numar. Poate ca neamurile, fostii colegi de scoala, mai ales cei care n-au terminat-o, citind aricolule despre el vor exclama plini de veneratie: “uite ma, al nostru, s-a ajuns, e de succes.”

    Cand isi va vizita, cu personalul, desigur, matusa din Potroacele, va lua cu el, in rucsacul peticit, un exemplar din revista de arta contemporana, adeverinta pentru saracii cu duhul ca ala micu’ nu e nici pe departe atat de prost pe cat parea in copilarie.

    Probabil ca acum vor considera ca au ceva de sarbatorit,s-a ajuns al nostru, si se vor aduna gloriosi in jurul unor aripioare picante la fast food, sau, intr-o efervescenta a bunastarii, vor imparti chiar o saorma.
    La masa se vor aseza cu spatele unii la altii, ca masura corecta de precautie, pentru a nu le veni sa borasca vazandu-se.

  36. 37 Infinite Quantum Martie 13, 2010 la 9:42 pm

    Alexandra, nu stiu de ce iti pierzi timpul criticand, facand observatii sau incercand sa deschizi ochii unor oameni care, pur si simplu sunt atat de mandri de ceea ce au devenit pana in momentul de fata incat, tot ceea ce le spui este perceput ca un atac la adresa lor (avand la radacini invidia).

    Sunt in aceeasi tabara ca si tine, deci stiu ca nu exista nici o invidie sau dorinta de a deveni ca si ei (asa cum probabil „se gandesc” ei in momentul in care iti citesc posturile).

    P.S Ma indoiesc de faptul ca acesti minunati artisti percep 100% corect mesajele pe care le transmiti (avand in vedere faptul ca folosesti multi termeni pe care nu-i intalnesti in limbajul uzitat de oamenii de rand ci mai degraba in limbajul formal)

  37. 38 tutankamon Martie 14, 2010 la 4:40 am

    Doar prin prisma celor scrise acesti „genii Hipo-Fecundati” traseaza linii sbtiri si reusesc sa descrie intreaga personalitate a „Artistului”.Ei prin puterea covarsitoare a activitatii cerebrale dau un diacnostic concret .INCREDIBIL !!! „Text” la prima vedere si acesti mici genii dornici de „mai altfel”reusesc fara probleme. Rezolvarea complexului caz „Tutankamon” a fost floare la urechea porcului pentru acestia. Si toate acestea doar prin citirea si dezbaterea unui text la prima vedere. Micii genii ne-au promis ca imediat ce vor aparea noi semne ,sau daca ii vor iesi fire albe la calcai ,vor fi prompti si vor anunta autoritatile.Cei de la Serviciile secrete impreuna cu organizatia C.G.P.R [Cumpar Geniu Preferabil Ratacit] deja au venit cu ofere „Fabuloase” pentru a colabora cu acesti „GURU” ai cunoasterii absolute. Pastrandu-se in anonimat precum Zorro fara papuci ,acestia au declarat ca se vor gandi si vor da un raspuns concret imediat ce rezolva cazul Elodia.Va multumim pentru naivitatea de care dati dovada pierzand timpul aici cu noi . La revedere [Aplauze , aplauze …]

  38. 39 d3v Martie 14, 2010 la 12:15 pm

    Stii cum e? Daca mai multi iti spun ca esti beat, te duci si te culci. Astea sunt strict raspunsurile la atitudinea si comportamentul pe care tu le afisezi in fata celorlalti. Cu ocazia asta poti invata ceva folositor in viata. Doar daca vrei.. 🙂

  39. 40 tutankamon Martie 14, 2010 la 3:40 pm

    Ooo vai multumesc, multumesc ! Esti ca o Zana , ca o stea cazatoare fara parasuta , esti luceafaru care straluceste pe cerul altora . De multe ori cadeam in delir si nu stiam daca deciziile luate sunt corecte ,ma „vaitam” si ma invarteam ca un burghiu noaptea in pat cautand adevarul absolut.Am mers la multi medici si psihologi in speranta ca ma voi trata si voi avea o viata normala.Nimeni nu m-a putut ajuta ,deceptiile curgand ca un cacat din fundul unei femei obeze ,pana cand am fost observat pe „NET” de aceasta fiinta supranaturala D3VILBABE. S-a oferit sa imi faca un test in urma caruia vindecarea mea era posibila. Testul consta intr-o conversatie care mai apoi postata va avea un impact fenomenal asupra „Artistului”.Ghicindu-i fiecare miscare , fiecare gand , fiecare perceptie. Ghidandu-l in viata ,dandu-i sfaturi clare despre noile pasiuni care ar trebui sa le adopte , despre noile tendinte in materie de „Vorbe din popor”,asigurandu-l ca va fi langa el pana la scurgerea ultimului cacat din fundul acestuia.Cacatul „Artistului” este analizat cu grija si supune o munca foarte migaloasa de aceea ii vin in ajutor alti mici Doctori cu care reusesc sa ajunga la noi teorii referitoare la conditia umana. Este absolut sigura ca tot ceea ce a scris si a perceput este corect.Pentru un asemenea „Geniu” aceste discutii,conluzii,idei/vrajeli/aberatii sunt floare la ghiveci.Odata se spune ca a ghicit intreaga personalitate a unei Batranici doar din citirea unei simple facturi la gaze.Nu se cunosc cu preciziie studiile si nici domeniul in care aceasta activeaza ,dar ce mai conteaza atunci cand rezultatele pe atatia „pacienti” isi spun cuvantul.Datorita studiilor ce au durat multi ani ,aceasta are un handicap la „sezut” .Toate acestea fiind posibile prin stationarea excesiva in fata monitorului si frica de aer proaspat.Pentru ea aceasta nu este o problema deoarece ea stie ca „la inceput a fost CUVANTUL” restul celorlalte creatii fiind pur subiective si de un interes sau impact minim.Sunt atat de sigure si de stabile incat isi permit sa tina predici si sa dea sfaturi cu toate ca realitatea dezvolta alte puncte de vedere.Dinamica fenomenului ia amploare atunci cand micii genii ii sar in ajutor ca paduchele pe parul pubian ,reusind sa isi formeze reciproc o fantezie a imaginii de sine.

  40. 41 d3vilbabe Martie 14, 2010 la 4:41 pm

    Si ia zi, de fapt tu esti artist la plecat pe campii, departe,in pasi penibili, hmm?

  41. 42 kOoDoO Martie 14, 2010 la 8:12 pm

    @tutankamon – cea mai tare descriere.

  42. 43 Alexandra Martie 14, 2010 la 9:21 pm

    Iata o noua mostra de rationament rudimentar si intelect rugos.
    Cat de complexat trebuie sa fii ca sa ai cel mai mare numar de commenturi in care spui ca nu esti complexat? Ce resorturi intime pot impinge pe nimeni sa anunte populatia ca nu este el ci doar un text.
    Esti un ghiolban parvenit cu niste scoala amestecata cu muzica de petrecere. Orice branduri pui pe tine, tot iti cade tarana din buletin. Te-ai nascut sa sari linia de tramvai care nu curenteaza.
    Iti recomand sa folosesti talentul la desen ca sa-ti remodelezi mufa aia cu care opresti copiii din crestere.

    Si cat de tolomac sa fii incat sa-ti inchipui ca poti prosti la nesfarsit lumea cu poze sau texte in care spui nimic,sunt inepte, pline de stereotipuri golite de miez in care vrei sa pari destept.

  43. 44 d3vilbabe Martie 14, 2010 la 9:21 pm

    @ kudu si bucalau: pai,uite ca v-ati gasit. eu propun sa va luati de mana si sa va plangeti de asupririle lui d3v si sa ganditi impreuna noi fraze pline de umor adanc si mistocareala de mana a-3a prin care sa incercati sa fiti niste ironici fini si docti pro-funzi. Daca aveti nevoie de lubrifiant sa-mi ziceti. Doar stiti ca-s fata buna si am sa rog baietii de la party-urile gay sa va pastreze si voua vreo 3 pliculete.
    Au revoir.:)

  44. 45 Comentariu prin Martie 14, 2010 la 9:43 pm

    @tutankamon: „DIACONOSTIC” :)))

  45. 46 Anonima Martie 16, 2010 la 4:12 pm

    Sex pe masa de bucatarie, langa strachina de pilaf? Hai ma, ce dracu’ fiti si voi mai inventivi, folositi masina de spalat, e mai interesant si are si furtun..Cu fatza asta?
    Asta e CuDu

  46. 47 Martina Martie 16, 2010 la 4:14 pm

    Da,sunt coleg cu el. il cunosc personal

  47. 48 Vele Martie 16, 2010 la 11:23 pm

    De cand i-am citit spumoasele aventuri plezirist-sexuale l-am suspectat pe Bucalau de probleme la cap. cica s’au bagat in grila noi bancuri: cu Bucalau.
    „La o expozitie de pictura, un tablou complet negru, cu un singur punct alb in mijloc.
    – Ce reprezinta acest tablou?
    Bucalau: Aaaaa, acesta-i punctul meu de vedere!

  48. 49 ciubab Martie 16, 2010 la 11:29 pm

    – Bucalau, ai poze cu prietena-ta dezbracata?
    – Ce, ai innebunit, cum sa am asa ceva?
    – Vrei ?!

  49. 50 ciubab Martie 16, 2010 la 11:39 pm

    Intr-o zi se trezeste tatal lui Bucalau sa-si ia plodu’ de la scoala de arte. Merge la scola si vede pe prima usa scris: „copii foarte destepti”

    Intra. Bucalau nicaieri!

    A doua usa: „copii destepti” – Bucalau nicaieri!

    A treia usa : „copii prosti”-

    Bucalau nicaieri!

    A patra usa: „copii foarte prosti”

    Bucalau nicaieri!

    A cincea usa: „BUCALAU” !!!

  50. 51 Ahab Martie 17, 2010 la 12:25 pm

    – Bucalau, cat costa nudul asta in care ai pictat-o pe prietena ta?
    – Un milion.
    – Fii serios. Cu o 10 lei pot sa am modelul.

  51. 52 Ahab Martie 17, 2010 la 12:30 pm

    – Spune-mi, iubito, cati barbati ai avut inaintea mea?
    Bucalina tace. Dupa cateva momente de liniste, speriat, Bucalau insista:
    – Te-ai suparat?
    – Nu iubitule, tocmai ii numaram.

  52. 53 Razvan Pricop Martie 17, 2010 la 2:34 pm

    Buna. sunt doar amuzat de impresia unora cu rang de geniu.
    Prost sa fii, noroc ca esti (senin). Nu faceti acuze fara probe.
    Eram curios de atat: care sunt IP-urile de unde s-au postat comm lui ANONIMA-MARTINA sa stim si noi daca e aceeasi persoana? Par cusute..
    D3vilbabe te rugam sa scoti banda ca tutankamon cu „Nu-mi sta in caracter sa cer imposibilul !” e prea prost in domeniu (si nu numai).Nu sar de subiect ci observam cam unde ajunge geniul.
    Deci D3V scoate banda!
    hack by RaZ\/an

  53. 54 Martina-Omagiu Iubitului Meu Coleg Martie 17, 2010 la 2:38 pm

    andrey ne surprine cu idei SENZATIONALE sau lucrari FORMIDABILE,SUPERBE.e printre cei mai EXTRAORDINARI DE buni. chiar daca scriu cu MAJUSCULE ca el sa stii ca nu sunt el ci NE ASEMANAM..
    Eu il propun membru onorific al Academiei Oamenilor de Ştiinţă si ARTA!

  54. 55 d3vilbabe Martie 17, 2010 la 9:32 pm

    sa te dau de gol flacau sau sa tac si sa-ti alimentez fantezia cu doua admiratoare?:)))

  55. 56 Razvan Pricop Martie 17, 2010 la 10:47 pm

    D3V scoate banda! 🙂

  56. 58 d3vilbabe Martie 18, 2010 la 9:10 pm

    asta-i arta…nu?:))))))))))

  57. 60 Ziaristul Martie 23, 2010 la 5:26 pm

    Îmi pare rău să o spun, deşi nu ştiu cât contează asta, dar eu sincer nu cred că se mai poate schimba ceva în bine în ţara asta. Degeaba se fac aceste încercări izolate de asanare ideologică a culturii oamenilor atâta vreme cât copiii noştri nu învaţă istoria naţiei înainte de a şti cine e Nicolae Guţă sau să folosească mobilul. Uitaţi-vă sau întrebaţi în jurul dvs. cine ar mai vrea să locuiască la ţară, locul unde s-a născut veşnicia.

    Această societate în care trăim este intrată pe un culoar fără ieşire.
    Suntem spectatori la un show vulgar şi bolnav.
    Bucalau,este cel mai prost exemplu bun. Regret.

  58. 62 Razvan Pricop Martie 24, 2010 la 1:41 pm

    @Ziaristul,@D3vilbabe:
    bucalau este de la sat,nu din botosani. desi pe contul de hi5 si altele de pseudo arte el afirma ca ar fi de la oras, el este din Pangarati. dar asta nu conteaza..dar sa recunoasca si el 🙂

  59. 63 d3vilbabe Martie 24, 2010 la 1:47 pm

    bre..locul de nastere nu avem cum sa ni-l alegem. da’ putem alege atitudinea in fata celorlalti. aici e buba. 🙂

  60. 64 Razvan Pricop Martie 24, 2010 la 1:51 pm

    De oriunde afirma taranu’ ca este, tot ii cade tarana din buletin. S-a nascut sa saria linia de tramvai care nu curenteaza. bine mai spunea cineva

  61. 65 Alexandra Martie 24, 2010 la 2:02 pm

    „Artistul” tine mereu sa para cu mult mai important decat e sau ar putea fi vreodata. E un fanfaron care va vorbi mereu cat e el de bun, despre cum ii are el la degetul mic pe mecanici, cum ii sparge el pe toti daca vrea, numai sa-si puna mintea cu ei. E exact personajul din maneaua de larga respiratie ” Pumnii mei minte nu are” doar ca nu canta ci suiera printre dinti. Dar el e neaparat si generos si, cum sa nu, crede si in Dumnezeu, desi trece cu cea mai mare
    usurinta si in cel mai scurt timp de la „Eu sunt”,”D-zeii ma-tii” la „Sa ma bata D-zeu, daca te mint” si la cuviinciosul „Doamne ajuta”.
    Intre el si un gainar sau un şuţ e doar o diferenta de cantitate.

    Dar nu e cu nimic mai bun sau mai rau, mai inteligent sau mai prost si, in esenta, mai civilizat sau mai putin civilizat, decat majoritatea covarsitoare a celor ce alcătuiesc sistemul cocalarilor din orice domeniu.. Amin

  62. 67 d3vilbabe Martie 25, 2010 la 5:22 pm

    lol?:))) livejasmin?:))) oricum, nu se vede clar deci nu tragem concluzii pripite:)

  63. 68 Anonima :)) Martie 26, 2010 la 3:41 pm

    Da la popor ip-urile. „Delicat subiectul.Il cunosc personal,imi este coleg .bine punctat ANONIMA”..iti dai seama ca daca au acelasi ip cu tutan am incheiat cazul?
    eu zic,dupa fiecare comment fiecare sa isi bage locatia:
    netname: RO-RCS-RDS-FIBERLINK
    descr: RCS & RDS S.A.
    descr: FiberLink Customers
    descr: Iasi
    country: RO
    ole: Romania Data Systems NOC
    address: 71-75 Dr. Staicovici
    address: Bucharest / ROMANIA
    phone: +40 21 30 10 888
    fax-no: +40 21 30 10 892
    abuse-mailbox: abuse@rcs-rds.ro

    @Nebjeperura: StateProv: CA (e calarasi?:))

  64. 69 Hrubster Martie 28, 2010 la 6:52 pm

    Am mai spus-o. esti GAY rau de tot! dovada: “BUCALAU ANDREY : ma refer la subiecte , ma refer la lucruri noi , nu la relatii i futaiuri pt ca aceste chestii ma fac sa rad”

  65. 70 Elodia Martie 29, 2010 la 11:25 pm

    Domnu’ Dan, dacă tot am făcut efortul de a vă găsi vedetă, sunteţi drăguţ şi dumneavoastră să-mi daţi liber?

  66. 71 warsongu Martie 29, 2010 la 11:39 pm

    Ai sange-n tine si vrei sa te masori cu altii? Musteste un talent ravasitor prin vintrele tale si te simti pus sub capacul de oala Kukta? Manifesta-te coae, scoate ceva destept din tine, uimeste-ne si vei produce o invitatie la conferinta omonima. Nu o da’n sloboz ca esti tu tatal nostru, p mess, cu o gagicutza.

    BUCALAU ANDREY : bazandu-ma pe 10 ani de studiu ,olimpiade,concursuri, premii nationale si internationale

    Tu la 10 ani cand erai rupt de laba si full de cosuri pe fata stiai ce-i aia arta? iar concurs international inseamna ce e 10 km distanta de satul tau?

  67. 72 Hrubster Martie 30, 2010 la 3:02 pm

    BUCALAU ANDREY, stiai ca 8 din 10 femei presteaza sex oral?? De ce nu 10 din 10??
    – Nu sta deoparte!! Implică-te şi tu!! – Campanie de responsabilizare socială !!

  68. 73 Hrubster Martie 30, 2010 la 3:15 pm

    @ warsongu: bucalau la concursurile internationale pe judetz: in prima zi a luat o medalie…
    In a doua zi a mai luat o medalie………..
    In a treia zi….l-au prins!

  69. 74 bucurenci Aprilie 5, 2010 la 3:43 pm

    Aseara l-am vazut, vroia sa futa Lupoaica din Piata Romana, dar ea nu-i umana, e de stana, de asta n-are habar! .. tot ii dadea tarcoale cu paine si mustar.
    BUCALAU ANDREY : asta era referitor la conditia mea ..de prostu’ scolii:))
    ba tarane!

  70. 75 bucurenci Aprilie 5, 2010 la 3:50 pm

    asta va invata acolo la facaultatea aia?

  71. 76 Hulpoi Neculai Aprilie 8, 2010 la 4:40 pm

    Imi pare nespus de rau ca v-ati folosit de mine in niste discutii si pe niste bloguri cu care nu am nici o legatura. Nu as dori sa fiu amestecat in cele discutate de domniile voastre.
    Cine a utilizat numele meu minte cu nerusinare. Nu m-am amuzat si nici nu a fost tema mea de discutie tot ceea ce este postat aici. V-as ruga din suflet sa va rezumati la persoanele dumnevoastra si sa nu mai fiu folosit doar de dragul discutiilor si fantasmelor. Daca ne cunoastem din vedere nu inseamna ca suntem prieteni sau suntem de acelasi rang.
    Numai bine. Doamne ajuta!

  72. 78 soacra Aprilie 17, 2010 la 10:16 am

    astia-s nebuni. bucalau retarded senior
    http://www.trilulilu.ro/Olaru12/a9d9ef8ec58f48

  73. 79 Hrubster Aprilie 22, 2010 la 1:17 pm

    ..esti praf

  74. 80 bizbazar Aprilie 24, 2010 la 2:47 am

    – Bucalina,te-ai uitat vreodata in ochii lui Bucalau in timp ce faceai sex?
    – Da.
    – Si ce mutra avea?
    – Statea in usa ca prostul…

  75. 81 DanN Aprilie 27, 2010 la 11:02 am

    14 minute de agonie (oarecum placuta) sa citesc toata pagina .
    Concluzia : „ce face plictiseala din om…nu face omu’ la plictiseala”

    ca si pana acum:

    (citeste pintre randuri…chiar daca e spatiul ‘alb’ )”>

  76. 84 buretica Noiembrie 3, 2010 la 4:33 pm

    (2) Nu au drept de vot debilii sau alienaţii mintal, puşi sub interdicţie, şi nici persoanele condamnate, prin hotărâre judecătorească definitivă, la pierderea drepturilor electorale.

    Există-n viata o specie urâtă de târâtoare. Animalele cu pricina n-au idei, n-au subiecte, n-au talent, n-au trecut şi n-au nici viitor. Aşa că trăiesc prezentul cu voluptate. Stau toată ziua de-am pururea apasand pe butoane de camere, sau pe Net, cu o baterie de ferestre deschise, omoară tasta F5 şi se roagă la Marele Manitu sa le pice Pullitzer-ul in traistă.

    Limacşii ăştia, care se recomandă artisti, nu pot purta un dialog, fiindcă vocabularul lor nu depăşeşte o pagină de cuvinte.

    Se udă sau, după caz, juisează de plăcere când la o cafea scurta vecina de la trei nu vorbeste de Piticul Porno, Dârţă, madam Clarence, Simona Sensual sau nu ştiu cum Iguana,ci vorbeste despre ei: „AI VAZUT MARITZO,CE TI-AM SPUS, O S-AJUNGA DEPARTE CA DOAR E om mare, LA FACULTATI”

  77. 85 Ailenei Mihai Noiembrie 18, 2010 la 6:55 pm

    ti mai iei si de sperante din tara asta. D3v, romania iti da mUE


  1. 1 Anunt, intr-ajutorarea napastuitilor :)))) « d3vilbabe Trackback pe Martie 26, 2010 la 1:11 am

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


