Sa lamurim

Moment de penibilitate in care eu ma justificam in fata unor Neica Nimeni. Ptr cei care l-au citit, imi sustin afirmatiile si acum, ca sa nu ziceti ca le reneg, doar ca nu da bine la „imagine” sa ma cobor la un nivel de genul asta. Nu?:) Cine are de stiut ce sunt eu stie deja, n-are nevoie de posturi pe blog in care sa subliniez asta.

23 Responses to “Sa lamurim”


  1. 1 QuadroQ Aprilie 14, 2009 la 10:44 pm

    Pe mine m-ar deranja sa ma critice unu cu un ziar crestin. In primul rand pentru ca eu am renuntat demult la religie. In al doilea rand pentru ca am prea multe cunostinte ca sa ma critice un oare’s’care. Si chiar daca sunt inca stundent (si da, am restante), cunostintele mele tin atat de zecile de diferite diplome, cat, mai ales, de lucrurile pe care le stiu chiar daca n-am „zapisca” la mana.

    Fugi cu crucea de-aici, nimeni ce esti!

  2. 2 Nefraim Aprilie 14, 2009 la 10:56 pm

    amice, da-mi voie sa-ti spun ca tu impreuna cu toti prietenii aia ai tai si marele fost director de la COTIDIANUL LUMINA (primul ziar crestin, trebuie mentionat) nu sunteti decat o adunatura de prosti facuti gramada… Amin!

  3. 3 noxareban Aprilie 15, 2009 la 12:15 am

    smart people are born not made, stupid people are born and made
    vaya con dios crestine

  4. 4 owiwankenowi Aprilie 15, 2009 la 11:03 am

    Unde dai…si unde crapa? Am revenit mai repede decat te asteptai…doar ca sa spun: „Toata stima pentru Oana Simionescu”
    Pentru d3vil bitch…sorry… babe „toate cele bune”.
    You’re the Winner…pentru simplul motiv ca esti ceea ce esti, iar eu nu pot…

    Cu respect…si mai mult decat atat,

    Owiwan Kenowi

    PS.Acum poti sa te lauzi ca ai mai batut un Sibian…si are legatura tot cu „bilele”.

  5. 5 Alex`andra Aprilie 15, 2009 la 11:33 am

    ma, eu stiam ca prin Sibiu sunt oameni cumsecade, sociabili, fata fite si nu`s deloc cu nasu` pe sus.
    ” BUCALAU ANDREY: yo nu o dau in ” hai sa vedem care p care” atata timp cat nu ai suportul , baza necesara din punct d vedere al “studiilor” ! e ca si cum as vb de eminescu’ cu una care a terminat textilele ”
    dar la faza asta ai cam demonstrat contrariul.

  6. 6 owiwankenowi Aprilie 15, 2009 la 11:45 am

    Mult stimata Alex sau Andra! Atentie! ca la Sibiu pe langa oameni cumsecade sunt si centauri, cumsecade si ei, dar au gura mare si uneori musca, dar nu trebuie decat sa le intorci „sistemul de operare” adica dosu’ si nu au ce face decat sa te muste de el sau sa latre in alta parte. Aviz amatorilor! gen d3vil bitch …sorry babe!

    Si acum o sa ma bata cu propriile mele arme.

  7. 7 pudicitsia Aprilie 15, 2009 la 7:34 pm

    La partea cu meditat copii..ai vre-o lista ceva unde tre’ sa ma trec 😀 ?

  8. 8 Nefraim Aprilie 15, 2009 la 9:01 pm

    ai uitat sa scrii ca sunt idolul tau si ca ma dusmanesti si ma invidiezi ca-s talentat

  9. 9 phoysho Octombrie 5, 2010 la 6:35 pm

    daca „lol” nu face parte din context…asta e…amuzant

  10. 10 oana Decembrie 16, 2011 la 2:11 am

    hai ca-i amuzant , iq de 142 si 4 apartamente haha , stai asa si ce mai aveai ,o familie renumita Doamne fereste,trezeste-te mai femeie

  11. 11 d3vilbabe Decembrie 16, 2011 la 1:28 pm

    asta venind de la cineva care se semneaza cu identitatea mea… si nici nu e in stare sa scrie un email ok. 🙂 Nu stiu cine esti asa ca n-am nimic sa-ti demonstrez tie. O zi buna si tie.

  12. 12 d3vilbabe Decembrie 16, 2011 la 1:40 pm

    dar multumesc ca mi-ai adus aminte de postul asta. Acum, la o varsta mai inaintata, mi se pare penibil sa ma justific in fata unuia ca bucalau sau in fata unuia care nu e in stare sa-si asume propria identitate, criticand-o pe a altora in schimb.

  13. 13 oana Decembrie 16, 2011 la 4:15 pm

    Poate ca nu am aptitudinile tale de scriitor; doar ca mi s-a parut comic ceea ce ai scris; mi se pare incredibil cum poate cineva sa-si creeze o imagine din spatele unui calculator

  14. 14 d3vilbabe Decembrie 16, 2011 la 4:18 pm

    Din moment ce eu am datele aici, blogul meu este citit in proprtie de 80% de oameni care ma cunosc, sunt niste afirmatii care pot fi verificate oricand de catre oricine, prin consultarea unor arhive ale unor secretariate, consider ca nu este „o imagine creata din spatele unui calculator”. Cred ca ma confunzi cu toti pustanii care o freaca la rece pe net. De bine de rau, toate afirmatiile mele sunt palbabile, iar identitatea mea e una reala. Spre deosebire de a altora. 🙂

  15. 15 oana Decembrie 16, 2011 la 4:57 pm

    Eu fac parte din acei 80% , tocmai de asta afirm aceste lucruri . A fost doar un moment comic sa citesc ceva din trecut ; stiu foarte bine cine esti tu acum.

  16. 16 d3vilbabe Decembrie 16, 2011 la 5:56 pm

    pacat atunci, pentru ca se pare ca nu mai stii cine esti tu. 🙂

  17. 17 oana Decembrie 16, 2011 la 6:45 pm

    Cum sa nu stiu cine sunt, doar iti scriu ,nu-i asa . Sunt acea persoana la care te gandesti …

  18. 18 oana Decembrie 16, 2011 la 6:51 pm

    Dar de ce l-ai sters ,cumva ti-e rusine sau ce s-a intamplat , mie chiar imi placea . Te-am pupat scumpa mea prietena , cine stie poate maine chiar o sa fim fata in fata si nu o sa stii ca poate eu am fost cel/cea care a scris .Numai bine draga mea

  19. 19 d3vilbabe Decembrie 16, 2011 la 6:55 pm

    Nu Gabi, dar stii, vine o vreme in viata fiecarui om in care pur si simplu lasa faptele sa vorbeasca pentru el si nu niste posturi pe blog. Am crescut, mi s-au schimbat prioritatile, nu mai am nevoie sa fiu inteleasa de nimeni decat, cel mult de mine. Asa cum am explicat si mai sus si in post, in sine, motivele pentru care l-am sters sunt clare.

  20. 20 oana Decembrie 16, 2011 la 7:02 pm

    rece rece …nu e Gabi mai incearca

  21. 22 Watzap Decembrie 23, 2011 la 7:40 pm

    IMI PASA MIE. OANA, daca ai iq 1420, ai masina persoanala, esti libera, virgina si femeie casnica, te iau de un brat si ne facem clan. S-apoi, una-i sa comentezi anonim, alta-i sa intri cu clanu’ peste ei in dormitor.

    Ah, dar stai, eu deja am fost la tine in casa.


  1. 1 Retarded baby animals, part 2 « d3vilbabe Trackback pe Noiembrie 18, 2009 la 5:10 am

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


