Cum sa-ti provoci chinuri cu mana ta…

Va spuneam intr-un post precedent ca am temperatura.Nu sunt pe moarte dar cred ca da sa-mi creasca a 3-a ureche.Si la fel ca si copilasii cu dintii patesc si eu.Ma transform incet incet intr-un dark elf.De fapt am o amarata de otita care imi face zile (si nopti) fripte de ceva vreme incoace.Mircea, saracul, stie ce vreau sa zic prin asta.

In fine,nu despre chinurile mele supreme vroiam sa va povestesc ci despre cum stiu unii sa-si bata joc de altii.

Ieri seara,prinsa in febra unui meci de td (tower defence-d’ale gamerilor,nevermind) primesc un telefon.Mai cu jumatate de vointa si semi-atentie raspund.La capatul celalalt nimeni altul decat Mircea:
„-Puiu,hai imbraca-te ca mergem la urgente!”
De zis nu nu puteam ca omului ii pasa si ar fi fost nesimtire totala din partea mea.In alt post poate am sa va povestesc de ce urasc eu medicii,spitalele,ministerul si Romania.
Ies din joc,ma imbrac si ma intalnesc cu Mircea in centru.Dupa cateva incercari esuate de a-l convinge ca subit ma simt mai bine ajungem si la Urgente ORL.
Intram.Pustiu.Intr-un fund de birou o asistenta (destul de amabila) nota ceva intr-un carnetel.Ii spunem problema,de fapt Mircea ii spune problema ca eu nu mai aveam nici glas cand am vazut halat alb si se duce tipa sa cheme un doctor.Dupa 10 minute apare un tinerel,abia iesit de pe holurile facultatii si se apuca sa ma intrebe ce-i cu mine.Ii explic si lui si incepe sa ma consulte.
Si aici incepe problema.Ii explicasem copilului ca nici nu pot vorbi de durere,ca orice miscare ma face sa ma cred in focurile iadului.La care el isi ia in mana instrumentul de tortura si il infinge cu toata ciuda in urechea mea.
Printre lacrimi ma gandesc ca poate seman cu vre-o fosta prietena de-a lui care ii daduse papucii si ca o sa se termine repede.Doamne cat am putut sa gresesc.
Se duce tinerelul sa cheme alt doctor (probabil chiulise de la seminarul in care se preda otita).
Timp de 20 de minute cat am asteptat pe respectivul doctor asistenta mai sus pomenita se apuca sa „dezinfecteze” instrumentele.Metoda?Luat una bucata fier de bagat in ureche,trantit in chiuveta si spalat cu apa rece-calduta.Si atat.

In timp ce ma gandeam ingrozita la virusii pe care ii lasase pe ele nenea cu viermi in ureche despre care citisem de curand intr-un ziar apare EA.Cum care EA?Sigur o stiti.Doctorita care a vazut o mie de cazuri pana acum,care stie tot si pentru care munca nu e decat o corvoada zilnica pe care o face din monotonie.Si bine inteles isi infinge si ea instrumentul de tortura in urechea mea.Si cand zic infinge nu exagerez deloc.

Se duce madam la masa si ii transmite tinerelului ca trebuie sa ma panseze.Respirand usurata imi zic ca n-are ce sa fie rau la un pansament.Pana cand…Daca n-ati avut ocazia sa incercati asa ceva cu un doctor tanar,va recomand sa va feriti.Sincer.
Se apuca tinerelul sa imi indese in ureche o fasie de tifon cu unul din instrumentele de langa chiuveta.Din impuls corpul meu tragea stanga si el ma tragea de ureche dreapta.Nu va doresc sa treceti prin asta nici in cele mai urate cosmaruri.Cand m-am ridicat de pe scaun imi venea sa lesin de durere.N-am fost om pana azi.

Drept concluzie : daca vreti sa va doara mai tare decat va durea folositi cu incredere Spitalul de Urgente.Succes garantat.

0 Responses to “Cum sa-ti provoci chinuri cu mana ta…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


