Argumente pro si contra “iubirii”

d3viIbabe : atunci cand iubesti nu esti egoist
Andrei: ba da

Andrei : esti mai egoist decat crezi tu … iubesti in puii mei cum sa nu fii egoist, gelos si mai ales prost

d3viIbabe : nu…intelegi tu termenul de iubire gresit

 

****

 

Andrei : o spui de parca a iubi inseamna sa bagi 2 fise in aparat si iubirea asta nu vine si ea cu 100 kg de ceata 10 kg de greutati si 1 tona de confuzie
Andrei : cand ai sa iubesti si ai sa fii calculat …. inseamna ca ai facut o tranzactie de nota 10
d3viIbabe: aia sunt initial, hormonii. apoi e posesivitatea, normele morale dupa care ai crescut, de aici gelozia, dependenta, obisnuinta, sentimentul de completare. iubirea e cu totul altceva si majoritatea fac confuzia intre purele instincte omenesti si ea
d3viIbabe : mno…citeste un tratat de psihologie despre treaba asta si vorbim atunci. n-am cum sa-ti explic daca tu privesti lucrurile prin prisma best-sellurilor si filmelor siropoase
Andrei : privesc din prisma experientelor si trairilor mele
Andrei: n-are nici o legatura siropul cu asta
Andrei : si nici psihologia
d3viIbabe : ai inteles perfect ce-am zis
Andrei : am inteles stai linistita dar chiar nu am nevoie sa-mi fie explicate fiecare gand, fiecare actiune, de unii oameni care toata viata n-au facut altceva decat sa studieze viata si in nici un caz sa o traiasca
Andrei : cateodata poate e mai bine sa te lasi dus de val sau de turma daca vrei ..
d3viIbabe : pai eu explic din ce-am invatat traind si experimentand
Andrei : pai si ce treaba are tratatul de psihologie ?
d3viIbabe : pentru ca e o explicatie logica pentru fiecare chestie d-asta, explicatie la care eu am ajuns experimentand si confirmandu-se, mai apoi de o carte de genul asta
Andrei : ok… si daca tu ai expermentat si ai tras concluziile singura apoi ti s-a confirmat pe mine de ce ma trimiti la carte fara sa-mi explic singur
d3viIbabe : pentru ca ma contrazici
Andrei : nu te contrazic imi spun parerea
Andrei : si o carte nu o poti accepta ca argument intr-o discutie contradictorie
d3viIbabe : nu?
Andrei : nu
d3viIbabe : E nu-i egal cu mc patrat
d3viIbabe : cu ce ma contrazici?
Andrei : e o contradictie gen: iarba e daunatoare sau nu
Andrei : sunt sute si mii de scrieri care sustin ambele variante
d3viIbabe : nu, e o contradictie intre 2 concepte diferite asupra iubirii
Andrei : true
d3viIbabe : da’ cand o carte de teorie vine si iti traduce fiecare gest pe care-l face un om, bazandu-se pe alte mii de experimente de dinainte, parca ai crede-o
Andrei : nu sunt reguli fixe in dragoste ca in matematica, ca indiferent de abordare atata timp cat se respecta regulile rezultatul e acelasi gen 1+1=2
Andrei : pff.. neahh…
Andrei : as fi tentat poate sa o cred dar neah
d3viIbabe: da, dar gelozia are la baza nesiguranta de sine. si asta e o regula fixa
d3viIbabe : nu e cauzata de iubire ci de mintea ta twisted
Andrei : gelozie nu e neaparat cauzata de siguranta poate fi cauza si te egoism
Andrei: nu vorbim de gelozia care duce la verificat arhiva de pe messs
d3viIbabe : egoismul cauzeaza posesivitate nu gelozie
Andrei : vorbim de sentimentul care te incearca cand persoana la care tii nu-ti oferta toata atentia tie
d3viIbabe : asta e egocentrism
Andrei : nu si daca astepti atentia asta doar de la persoana la care tii si nu de la toti cu care esti
d3viIbabe : ei. iubirea e aia in care ii oferi tu atentie, neconditionat
d3viIbabe : ca sa vezi.da’ ce s-ar fi intamplat daca in momentul in care ii acordai atentie ea nu ar fi bagat de seama si ar fi fost ocupata de cu totul altceva, nesemnificativ?
Andrei : as fi insistat ?
d3viIbabe: ca sa ce?
Andrei : ca sa observe atentia ?
d3viIbabe : si sa te recompenseze cu atentia ei?
Andrei : da
d3viIbabe : aham…deci neconditionat spuneam…nu?
Andrei : pai neconditionat , puii mei nu o obliga nimeni sa-mi acorde si ea atentie era suficient sa o bage in seama pe a mea
d3viIbabe : pai poate o observa da’ nu vroia sa o bage in seama
d3viIbabe : poate i se parea mai interesant ce facea
Andrei : de asta exista comunicarea intre oameni stii ?
Andrei : sa spui ce te doare cand te doare si mai ales cum te doare
d3viIbabe: iubirea n-are nevoie de comunicare.iubire=adorare. dai totul ca sa fie celalalt fericit iar daca a te lasa sa te zbati degeaba fara sa se uite la tine il fericeste atunci, o faci cu draga inima
Andrei: pai si de unde stii ca il fericeste ?
Andrei : daca nici nu se uita la tine nici nu-ti spune nimic
Andrei : nu face nimic pur si simplu sta ca o gasca
d3viIbabe : pai presupunem ca studiezi asta in timp
Andrei: de unde-ti dai seama
d3viIbabe : banuiesc ca , daca nu te baga in seama, chiar n-are de gand sa te bage in seama sau chef sa faca asta
Andrei : mda.. iti trimite un sms … “e ok insista” de ce trebuie complicate lucrurile ?

Andrei : de ce nu poate fi simplu ?

d3viIbabe  pai voi, astia, bolnavii de siroposenii le complicati
Andrei : as prefara eu asta bolnava dar na…
***
d3viIbabe : mai…sunt chestii demonstrate stiintific astea cu hormonii de la inceputul unei relatii care-ti dau senzatia de implinire. n-am cum sa te fac sa intelegi daca tu nu vrei asta…
Andrei : stiuuu
Andrei : stiu substatele si toate alea care te fac sa plm… stiu despre ce vorbesti dar te fac sa te simti bine in nici un caz sa spui “te iubesc”
d3viIbabe : daca-s mai puternice si daca mai au pe fundal si vreo 2 treburi psihologice te fac
Andrei : mda.. hai sa ne injectam cu feniletilamina asta e substanta care te face sa te simti indragostit… bagam 2 cuie si plm
d3viIbabe : sunt oameni care fac si asta
Andrei : ce tare
Andrei : nu ?
d3viIbabe : nu vreau sa-ti distrug acum imaginea romantica da’ in principiu, cad te apuci sa diseci ceva, vezi ca e format doar din parti urate. asa ca mai bine ramai in naivitate acolo, ca aci printre maruntaie e urat.
Andrei: da dar partile alea urate, uite ca fac ceva frumos
d3viIbabe : fac pentru unii, care nu vor sa priveasca lucrurile in profunzime
d3viIbabe : am preferat termenul asta ca sa nu zici ca iar am aere de superioara
Andrei : si daca era cu superioritate cum suna ?
d3viIbabe : banal
d3viIbabe : si superficial
d3viIbabe : „A incerca sa intelegi este o sinucidere sociala, inseamna sa nu mai gusti viata fara sa te simti, in pofida vointei tale ca o pasare de prada si totodata devoratoare de cadravre, care isi sfarteca obiectele de studiu. De multe ori, ucizi ceea ce vrei sa intelegi, caci, asemeni medicului ucenic, nu exista cunoastere adevarata fara disectie: descoperi venele si circulatia sangelui, organizarea scheletului, nervii, functionarea intima a corpului.”

***

Disclaimer:

Andrei: stai sa citesti toata chestia asta acum ?
d3viIbabe: nu…puneam ceva pe blog
Andrei: ahh
Andrei: ce puneai ?
d3viIbabe: discutia noastra despre iubire & shit
Andrei: why ?
d3viIbabe: pen’ ca are destule argumente si contra-argumente asupra subiectului

6 Răspunsuri to “Argumente pro si contra “iubirii””


  1. 1 Nefraim noiembrie 4, 2009 la 2:51 am

    clar nu ati dormit suficient in ultima perioada…

  2. 2 p@trice noiembrie 4, 2009 la 4:57 am

    hey…in primul rand:P
    …eu as spune ca iubirea e un sentimnet egoist ….si spun asta gandindu-ma ce ma leaga cel mai tare de fosta (actuala,poate) mea iubire : faptul ca ma iubea,indiferent de faptul ca plangeam ca un copil din orice prostie, ca ma ingrasasem prea mult(stiu ca pare o prostie mare ce spun,dar e vb ca nu ma vedea cu ochii cu care ma vedeau ceilalti), faptul ca stateam bolnava in ultimul hal pe patul lui si imi aduce scarbosul ceai de ceapa sa-l beau,de fapt band si el ca sa ma convinga pe mine, ma leaga dorul de a ma sti iubita, chiar si atunci cand stiu mai bine ca oricine altcineva ca nu m-am ridicat din pat de trei zile si arat ca o epava…ma iubea chiar si atunci cand eu ma uram din tot sufletul ….
    Cum as putea spune ca nu e egoista?! E adevarat….nu asta a fost ce m-a facut sa il iubesc ,au fost mai multe, au fost si sunt lucruri pe care le iubeam si le iubesc la el …dar cred ca felul in care ma facea sa ma simt ( centrul universului lui) este ceea ce nu gasesc la altcineva…si ,totusi, cand sti ca faci fericit pe cineva si ca reusesti sa faci pe cineva sa iubeasca tot la tine , esti si tu fericit ….cum sa nu iubesti (egoist,nu ?!) ?!

  3. 3 d3vilbabe noiembrie 4, 2009 la 5:06 am

    deci stai sa inteleg : tie ti-e dor de el sau de faptul ca te stiai iubita si acceptata? ti-e dor sa fii acolo, in speranta ca ar putea avea nevoie de tine si i-ai fi folositoare sau ti-e dor sa fii centrul universului cuiva? Eu asta inteleg din ce-ai spus, s-ar putea sa ma insel, nu zic nu. Si in cazul asta, tre’ sa-mi aduc aminte o vorba veche: “intr-o relatie unul iubeste si celalalt se lasa iubit.”, ceea ce mi se pare ca s-a intamplat cu tine. Or, in cazul asta,nu, nu se cheama ca iubesti ci ca doar ai anumite deficiente pe undeva si duci lipsa cuiva care sa le repare.
    p.s. poate am folosit un ton mai ciudat sau am gresit pe undeva. imi cer scuze anticipat . am asa o vaga senzatie ca n-am reusit sa exprim ce vroiam. da’ poate doar o fi pen’ ca n-am baut cafeaua inca.

  4. 4 baiatucuberea octombrie 28, 2010 la 3:16 pm

    De acord nefraim :))

  5. 5 ioana noiembrie 1, 2010 la 11:48 am

    daca iubesti pe cineva asta nu inseamna ca acel cineva trebuie sa te iubeasca la randul lui.daca iubesti, vrei sa il vezi fericit, iar daca fericirea lui e sa fie cu o alta persoana atunci te impaci cu gandul.
    iubirea Nu ar trebui sa fie egoista

  6. 6 Wraith mai 10, 2011 la 8:30 pm

    Acu ca m-am descaltat si eu despre care Andrei e vorba (dupa vreo 20 de min de cautari :D desi ar fi trebuit sa fie destul de logic)… hmmm iubire. Greu de explicat aceasta bomba chimica combinata cu anumite nevoi la nivel individual. Iubim si ne dorim sa fim iubiti… si cum a zis si Oana, nu mi-as dori sa umblu printre cadavre desi de multe ori cred ca doar atat pot. Cred ca iubesti doar atunci cand vrei ca cel de langa tine sa fie fericit fara sa ceri nimic in schimb. Pentru mine e cam imposibil, binenteles ca sunt o impulsiva si o egoista si vreau totul pentru mine…mda


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 36 other followers

