Simpaticilor atoatecunoscatori
martie 28, 2009 at 4:56 am | In Nemultumiri | 30 CommentsAvem una bucata articol aici + una bucata articol aici de unde rezulta ce-am sa scriu eu mai jos…
Pai bine mai,simpaticilor si inocentilor,de unde stiti voi cu ce se mananca iarba si alte substante d-astea halucinogene,daca nu ati fumat, de va permiteti sa va dati cu parerea?
Cum i-am lasat si minunatului de si-a dat cu ideea in primul articol un comentariu: sa bagi in aceeasi oala fumatul de tigari normale cu fumatul de alte minuni e ca si cum ai spune ca oamenii si scaunele sunt din aceeasi categorie.Ca doar au picioare,nu?
E nociva salvia?Pai cu ce e mai nociva decat uitatul la televizor sau alcoolul?De bine de rau,dupa ce o fumezi esti pasnic si nu te duci sa dai in cap altui om.Omoara neuroni?Nu-i bai.Macar sporeste imaginatia.Afecteaza plamanii?Da’ fumul eliberat de masinile de pe strazi sau de fabricile de caramida ce face?
Hai sa va explice mama ce se intampla atunci cand iti umpli plamanii cu fumul de salvie sau altele d-astea ,poate data viitoare o sa va ganditi de doua ori inainte sa deschideti gura sa ziceti ca-i nociva sau ca ar trebui interzisa:
In primul si in primul rand nu dau dependenta.Nici marijuana,nici salvia,nici damiana,nici nimic.Spre deosebire de nicotina,care stim cu totii cum se manifesta.
Tot ce se intampla e sa simti o stare de relaxare si calm ,care trece dupa cateva ore,in functie de ce ai fumat.Sentimentele iti sunt mult mai accentuate si,in conditii prielnice (muzica,intimitate,lumini) se realizeaza acel “trip” de care stiu toti. Adicatelea iti umbla mintea aiurea si incepi sa-ti imaginezi tot soiul de filme si imagini.Sau faci glume si razi ca prostu’ din nimic.Asta daca vrei sa te “lasi dus de val”.
In conditiile in care trebuie sa revii cu picioarele pe pamant nu e nici o problema.Mi s-a intamplat sa pot da explicatii de legislatie mai mult decat logice sau sa joc counter si sa am un scor destul de mare si pozitiv.Am vazut si oameni conducand sau vorbind cu politia si neavand nici o problema.
Totul tine de starea pe care vrei sa ti-o creezi.
N-am vazut pe nimeni sa devina agresiv,n-am auzit pe nimeni sa faca tampenii,n-am vazut pe nimeni prostindu-se sau fiind aerian dupa ce a consumat o perioada in mod regulat.
Tot ce se scrie sau se aude despre efectele negative e o mare aberatie facuta doar de dragul de a fi facuta.Prefer sa fiu pasnica si sa scriu despre femei imbracate in latex rosu decat sa fiu ametita si sa sar la bataie la fosti.
Nu fac propaganda pentru fumarea lor da’ nici nu stau sa tac daca vad ca se abereaza prea mult pe seama asta.
Si drept concluzie va pun un exemplu de arta creata sub efectul marijuanei:
Asa-i ca nu va asteptati ca tocmai asta sa fie un efect al mult blamatei si huiduitei marijuana?
30 Comentarii »
RSS pentru comentariile din acest post. Urmăreşte URI
Lăsați un comentariu
Bloguieşte pe WordPress.com. | Theme: Pool by Borja Fernandez.
Entries and comments feeds.
you said it girl!
all the junkies in the house say YEAAAAAH!!!
)
Comment de nazguul — martie 28, 2009 #
Nu am consumat niciodata vre-un fel de drog (in afara de alcool pe care il consider tot drog), dar am avut destul de des ocazia sa stau printre consumatori. Un lucru adevarat spui tu: consumatorul de droguri nu e un tip exilat de lume, retras si necomunicativ, cu ganduri de sinucidere. De ce tigari da si marijuana ba? pentru ca tutunul nu te face sa iti pierzi ratiunea (asta nu insemna sa devii neaparat violent, inseamna sa te departezi de comportamentul pe care il ai in mod normal, sa “razi ca prostu’ din nimic”, sa iti imaginezi cai verzi pe pereti, etc). Pentru mine un om fumat sau mort de beat mi se pare la egalitate cu un vierme, indiferent cine este in restul timpului. Si asta pentru ca ii consider niste oameni slabi, care isi produc fericirea prin alterarea realitatii. Dar ai dreptate cand spui ca televizorul este mai daunator decat un joint. La fel despre fumul orasului
Totul tine, la urma urmei, de filozofia fiecarui individ in parte.
Cat despre dependenta, chiar daca drogurile despre care vorbeai nu provoaca dependenta fizica, simti nevoia de a retrai placerile acelui “trip”. Cunosc persoane care nu se pot lasa de droguri nu pentru ca le cere corpul, ci pentru ca au nevoia psihica de a fi fericiti.
Nu sunt o fire conservatoare si nu imi exprim pareri impuse prin educatie, propaganda, “informare”, sau din alte surse. Prefer sa raman un om liber – asta imi ofera un sentiment de putere
Comment de Andrei Cojea — martie 28, 2009 #
Pai nu iti pierzi ratiunea nici daca fumezi,decat daca vrei..Am sa te intreb o chestie…Iti place ciocolata?:)Da? (Cui nu-i place..?) Stiai de ce iti place?Pentru ca organismul elibereaza niste hormoni asemanatori cu un drog si anume serotonina,responsabila de crearea starii de euforie.Da’ senzatia data de adrenalina iti place?E imposibil sa nu.Pai nu tot alterare a realitatii se cheama si asta?:) Atunci,conform ideii tale si copiii de gradinita sunt niste viermi pentru ca-si altereaza realitatea.
Dar cand strangi bani sa-ti cumperi un lucru care-ti place dar de care nu ai neaparata nevoie,nu tot alterare a realitatii se cheama?
Vezi tu,pentru a reusi sa traiesti in lumea moderna,esti nevoit sa-ti alterezi realitatea asta zi de zi.Ai iubit vreodata?Tot asta e si dragostea…O secretie de hormoni.
Persoanele care si-au creat dependenta psihica despre care vorbesti sunt persoanele foarte slabe.Acum depinde si ce intelegi tu prin dependenta asta.Isi cheltuie ultimii bani de paine pentru ca nu mai pot dupa un joint?Fac acte disperate ca sa fumeze?Pentru ca daca fumeaza de cate ori ies in oras nu e cu nimic mai diferit decat cel care bea cate o bere in fiecare sambata seara.Cum nu e nici ultimul alcoolic atunci nici ei nu sunt dependenti.Daca tot ii cunosti si esti o persoana care sustine ca are principii bine infipte in pamant de ce nu descoperi adevarata cauza pentru care se refuleaza intr-un joint si vor sa fuga de realitate?Psihicul unui om e a dracu’ de twisted si uneori un joint iti poate fi mai bun prieten decat un om.
Comment de d3vilbabe — martie 28, 2009 #
Daca dragostea e o secretie de hormoni, atunci ma calugaresc
Revenind:
Tu de cand fumezi (nu stiu nici daca are vreo relevanta)? Pentru ca tu sustii ca iti pierzi mintile doar daca vrei. Cei pe care i-am vazut eu si-o pierd oricum si nu mai sunt aceleasi persoane atunci cand fumeaza. Au o aparenta capacitate sa judece, asa cum judeca un om mort de beat pe care poti sa il mai convingi cu greu sa faca ceva. Dar isi pierd cu totul personalitatea si asta ma intriga pe mine cel mai tare. EU ca om ce sunt? ratiune, sistem de valori, credinta, personalitate, relatii si experienta. In momentul in care esti sub influenta unui drog, cate din cele pe care le-am enumerat mai raman valabile? Eu tind sa imi pastrez integritatea si de asta refuz sa intru in joc. Poate ca tu esti mai rezistenta si poti sa te controlezi, asa cum si eu ma pot controla perfect cand beau alcool. Oricum beau destul de putin, de dragul gustului si al prietenilor, pentru ca nu simt nici un fel de fericire cand sunt ametit.
Mai mult, un drog nu iti aduce neaparat fericirea. El doar amplifica simturile, senzatiile, trairile, altereaza perceptia dar nu iti provoaca neaparat fericire. Cred ca stii ca daca sperii un individ fumat poate sa fca atac de panica. Am vazut oameni care fugeau de frica unei pungi de plastic pe care o lua vantul si fugeau cu groaza. Spune-mi unde e controlul unui om care face asa ceva?
Cat despre ciocolata, aici cred ca gresesti cel mai tare. Nu poti pune ciocolata, adrenalina si alte lucruri care aduc fericirea pe acelasi loc cu marijuana sau canabis. Nu le consider alterare a realitatii, ba din contra, gustul realitatii. Realitatea nu inseamna doar societate, politica, obiectele din jur, postul tv, prostia maselor, etc. Sunt multe alte lucruri reale care aduc fericirea, precum ciocolata, o drumetie pe munte, muzica, iubirea samd. Si ar mai fi arta si imaginatia, tot realitatea alterata (deja ma repet si nu imi place), dar pe care le produce propria persoana, propriul creier si propriul suflet, sunt ale tale si numai ale tale.
O singura alterare a realitatii imi place foarte mult pentru ca este rara si nu o poti obtine cand vrei. Si e vorba de vis.
Comment de Andrei Cojea — martie 28, 2009 #
Nu cred ca dependenta de marijuana sau tutun ar trebui tratate cu atata lejeritate.
Unii sunt predispusi la ea, altii nu, pur si simplu. Eu ma consider predispus, dar si slab, nu mi-ar strica niste kg in plus.
Fumeaza un j pe zi timp de o saptamana si spune-ne ce simti in urmatoarele zile… cand se presupune ca nu mai fumezi. Unii se vor simti very LOW. Daca tu nu faci parte din ei esti norocoasa, nicidecum mai puternica.
Comment de Moca — martie 28, 2009 #
subsemnatul, atotcunosctatorul asa cum m-ai numit. Sa lamurim cateva lucruri…eu spre exemplu de tine ma afisey nu imi ascund identitatea..2…ca tu vrei s fumezi, sa tragi jointuri e treaba ta…3 poate ca e mai periculos mersul printre masini la ora de trafic decat trei fumuri dintr-o tigara dar, in ideea ta….atunci daca nu mori cand mori mai bine mori altfel…4….da ciocolata produce endorfina, orgasmul produce dopamina si endorfina si alte tipuri de hormoni, dar si ciolota si actul sexual sunt lucruri care tin de banal, de actul cotidian si nu forteaza creierul sau organismul….si daca tot ai chef de pareri si filozofii…pot sa iti spun ca drogurile usoare erau folosite de preotii hindusi si mayasi pentru a crea tot felul de iluzii…daca vrei sa fii the cave woman din mitul pesterii e punctul tau de vedere si il respect asa cum imi respect si elevii pe care ii formez si ii apreciez in aceeasi masura si pe cei fumatori si pe cei nefumatori…mai mult, iti fac o marturisire…imi place din cand in cand sa beau arome la narghilea, dar hai s nu amestecam lucrurile, iar ca randurile astea sa nu te mai plictiseasca s-a stabilit din punct de vedere statistic, sociologic, la nivle de ong-uri ca sunt sanse cu pana la 80-90% ca un fumator sa ajungfa s consume droguri decat un nefumator, iar de la droguri usoare sunt sanse e pana la 60% ca cei care folosesc droguri usoare sa treaca la droguri carea creeaza dependenta…deci cam e un sambure de adevar in faza cu de la tigara la joint nu e decat un pas…au si drogurile usoare importanta lor in afectiuni cronice cum e morfina sau alte droguri sintetice dar imi mentin totusi opinia de a nu fi de acord cu legalizarea drogurilor…
Comment de bogdan daradan — martie 28, 2009 #
sa-ti spun o manastire buna?:))
fumez de…stai sa calculez…aproape 8 ani.Da,eu oricum sunt un control freak asa ca ma controlez mult mai usor decat altii.Intotdeauna sunt prima care imi revin
Exista oameni si oameni.Nu se pot baga toti in aceeasi oala.Asa cum nea’ ghita isi bate femeia cand bea un pahar si nea’ Marcel filosofeaza asa exista si doua tipuri de oameni care fumeaza.Cei despre care spui tu sunt cei care tin sa se dea in spectacol.Teribilistii.
ratiune, sistem de valori, credinta, personalitate, relatii si experienta. -astea stau la baza unei personalitati.Indiferent de ce faci sau iei nu se schimba.In momentul in care omul e sub influenta unui oarecare drog isi arata adevarata fata.Daca i-au disparut astea atunci,e clar, ca le avea alterate de la inceput si doar se prefacea ca le are.
Uite,sa incerci faza asta,sa observi un om sub influenta drogurilor sau a alcoolului.Ai sa observi ca e de o sinceritate covarsitoare.Drogul nu face decat sa ii scoata la suprafata caracterul adevarat.
Normal ca nu aduce fericirea.Dar asta depinde iar, de scara de valori a fiecaruia.Pe unii ii fericeste sa isi ia masina noua,pe altii plimbarile pe munte,pe ceilalti sa traga un fum impreuna cu cineva drag si sa viseze impreuna.Daca nu e fericire macar e un substituent.Cate lucruri iti aduc fericirea adevarata pe lumea asta?
Atacurile de panica se pot controla,trust me.Trebuie doar sa vrei si sa nu te dai in spectacol.Am avut unul,tre’ sa ma uit cand am scris postul ca sa zic,saptamana trecuta oricum.Eram singura in casa,nervoasa,a intrat in winamp Nimeni Altu’ si au inceput sa-mi curga imagini din copilarie prin fata ochilor.Si m-am panicat.M-am ridicat,m-am dus si am dat cu apa pe fata,am coborat si mi-am cumparat tigari si cafea,cu scopul sa ma oxigenez putin si mi-am revenit.Nu e nici dracul chiar atat de negru pe cat pare.
Tot ceea ce inseamna modern reprezinta o alterare a realitatii.Pentru ca realitatea se reduce la 3 mari si simple functii biologice :relatie,nutritie si reproductie.Daca nu ar fi alterarile astea,nici cerintele pentru fericire nu ar fi atat de mari.
Comment de d3vilbabe — martie 28, 2009 #
Una bucata problema in ce ai spus tu,Moca.Marijuana,spre deosebire de tutun,nu creeaza dependenta.
Dar,intr-adevar,te simti low dupa o saptamana de fumat.Dar numai si numai daca nu ai un mod de viata sanatos aka sport,alimentatie buna,etc.In rest,toate-s bune..
Comment de d3vilbabe — martie 28, 2009 #
fetito cred ca ai probleme de echilibru mental da nu vreau sa intelegi prin asta ceva jignitor ci, asa cum ai afirmat si tu, atacurile de panica iti para din caua unui management mental deteriorat de tigari si cafea…tie iti lipeste energioa vitala a APEI( cauta pe net adevarul depsre apa un reeprotaj made discovery)…t las in ratacirea ta….si din ce scrii simt c esti mai singura decat vrei s arati…ca ai suferit deziluzii cumplite si te+a lasat deceptionata de persoan in care averai incrededre.. probabnil paritnii tai au probleme cu alcoolul si chiar daca aas avea dreătate prin ceea ce psun orcium nu ai recunoaste…am cunposct pe cinve care avea atracurei de panica si supravietuia prin cafea…tatal ei o batea pe masa o batea si mai rau si o injura iar el era un betiv notoiru…sper din tot inima sa n uai parte de asa ceva pentru c vad c iteligenta structurala ai…
Comment de bogdan daradan — martie 28, 2009 #
@bogdan:

1.exista o pagina de contact si exista multe posturi unde zic cine sunt,ce fac,cu ce ma ocup.Nu ma ascund.
2.Multam’ ca mi se permite…N-as fi stiut ca e treaba mea…Da’ daca tot e treaba mea,de ce te apuci sa o blamezi?
3.Inca n-am vazut om mort de la un joint.Poate doar prin niste circumstante aberante demne de filmele de comedie..Cand o sa mor de la un fum,promit sa te anunt.
4.Pai nici marijuana sau salvia nu forteaza…relaxeaza.:) Si noroc de tine ca mi-ai spus ce-i cu ele si cu istoria lor ca singura n-as fi stiut.Si totusi acei “the cave men” au fost cei care au pus bazele a ceea ce constituie bunurile civilizatiilor moderne:medicina,filosofia,matematica,etc…Or fi fost de la halucinatiile date de salvie.
Faptul ca ai un job nu te face sa te simti un “cave man”?Pana la urma si asta e o lupta pentru supravietuire si dominatie.Exact ca si ei.
“Conform unor statistici, 80% din statistici sunt false”
Si cam asa e.ONG-urile au,in general,scopuri ascunse care servesc anumitor interese.Nu stiu de ce,o fi probabil pentru ca am avut de a face cu ele,dar statisticile astea nu-mi inspira deloc incredere.
Iti respect parerea si nu ma plictiseste,chiar imi face placere atat timp cat mi se aduc contra-argumente,deci simte-te liber sa o exprimi cat vrei si at poti mai bine.
Comment de d3vilbabe — martie 28, 2009 #
Aaaa! Si a spus Bogdan un lucru important: esti predispusa sa incerci droguri mai periculoase. Daca poti sa te tii departe de ele, atunci esti o pers puternica. Dar si o persoana puternica are momente de slabiciune.
E principiul mersului din aproape in aproape. O persoana nefumatoare intr-un moment de slabiciune are sanse mari sa se apuce de fumat, dar foarte mici sa se apuce de injectat vene. O persoana fumatoare de tutun intr-un moment slab are mari sanse sa se apuce de fumat iarba, si ceva sanse sa se injecteze, tot mici. Pe cand un om care a fumat un drog are o tentatie mult mai mare sa se injecteze, pentru ca asta e urmatorul pas.
Comment de goliath18 — martie 28, 2009 #
@ bogdan : acum am vazut al doilea comentariu.. da…sunt fumatoare inraita,beau cate 2 litri de cafea,sunt o persoana solitara si am avut o familie disfunctionala si multe esecuri si probleme DAR…ce-are a face sula cu prefectura?
Eu incerc sa apar aici dreptul omului la crearea iluziilor proprii.Tu incerci sa-mi faci un portret psihologic.Citeste restul articolelor mele si ai sa vezi ca asta incerc si eu sa fac.Sa arat ce e rau in mine si ce vad rau in ceilalti pentru a face 1-2 oameni sa inteleaga ca sunt lucruri normale si sa le accepte.
Hai sa-ti fac si eu portretul psihologic,vrei?:)Pari un om nesigur pe el,indoctrinat de normele familiei in care a crescut si care ia orice aude si pare sa vina dintr-o sursa oarecum sigura pe bune.Adica nu gandeste prea mult de unul singur si prefera sa accepte si sa-si insuseasca parerile celorlalti.Esti relativ ignorant si delasator atunci cand apare ceva care necesita un efort mai intens.Ti-ai creat ,ca orice om,iluzia ca ai fi mai bun si ca ai intelege mult mai bine lucrurile decat majoritatea,insa nu poti privi obiectiv o situatie.Ai sa negi afirmatiile mele dar fara sa-mi aduci argumente solide ca nu ai fi asa.Probabil ai sa zici un “te inseli…dar te las in ratacirea ta” .Mai vrei?:)
Ti-as mai zice dar sunt in contra-timp.Daca vrei mai continuam maine.
Comment de d3vilbabe — martie 28, 2009 #
@goliath …da… si o calugarita are CEVA sanse sa ajunga prostituata pe centura….
Comment de d3vilbabe — martie 28, 2009 #
goliath18 sunt tot eu .. pe alt cont
Acum tu iar faci conexiuni intre lucruri care nu au legatura .. si mai ales cand e vorba de calugarite, care se pare ca mai nou au sanse mari sa practice prostitutia. Nu inseamna ca ce am spus eu nu e valabil.
offtopic: suntem tare caposi
Comment de Andrei Cojea — martie 28, 2009 #
pai sa recapitulam..lucrez in presa de atatia ani cat jumate din varsta ta, asta s presupunem c ai 16 ani, poate ai mai mult, poate ai mai putin, nu sunt nesigur pe mine ci am facut un post c sa fac trafic daca vrei s fiu sincer si mi-am exprtimayt in asa fgel pareea ca s provoc persoane ca tine la discutie..elevii meoi ma cunosc si iti pot cojnfirma c nu sunt nesigur..petnru ca daca era asa fumam si la oras asta, as fi incercasty cate un joinrt in fiecare yi si as fi fost call centerist sau impingator de cutii in ocra nu ca astea ar fi meserii josnice sau subevaluate dar ar reprezentat al gen de viata…nu am fost indosctrijna de ai mei m/am autoeducaty prin lectura si prin viatas adik sunt o persoana autodiadacta…dar, ca s t simti bine c eu te-am citi si ti/am arat c onpiiile tale sunt influentate de factori internmi si externi iti fac o confidenta..n usujnt ingnorat pentru ca atfle n uas mai fi facut prtesa dar in shimb sutn delsator cand vine vorba de efort fizic …nu imi palce s scutur covoare de ex:)nu mi-am creat iluzia si nu ma consider mai bun sunt ceea ce sunt atunci cand sunt cum sunt si chiar atunci cand nu sunt ceea ce par ca sunt in adancul meu raman ceea ce sunt…nu iti neg afirmatile ti le/am demontat doar…macar poti recunoaste ca am ceva mia multi ani in psate c tine…iti respect modu ltau de viata e alegerea ta numai c NU AI DREPTATE chiar si goliath as inteles efectul de domino al horei drogurilor….
Comment de bogdan daradan — martie 28, 2009 #
deci calugaritele au mai multe sanse sa devina prostituate decat un fumator de iarba sa se injecteze,nu?:))
sunt cea mai capoasa persoana cu care ai avut sansa sa discuti,atat timp cat stiu ca am dreptate….citeste pct 1 de la reguli
))
Comment de d3vilbabe — martie 28, 2009 #
Regula 1 este de la sine inteleasa. Nu exista dreptate absoluta sau adevar absolut; fiecare are propriul adevar. Chiar daca ceea ce spui tu este pentru mine si altii total gresit, pentru tine este adevarat si, dupa cum vad, de neschimbat. Batalia noastra a fost una a argumentelor, nu a adevarurilor, iar scopul este sa epuizezi argumentele adversarului. Pentru mine nu conteaza daca ai 16, 20, 40, sau 110 ani (eu estimez 20), atata timp cat mi-ai oferit cea mai apriga dezbatere la care am participat in ultimul timp. Si inca nu te lasi, nici eu nu ma las si cred ca o sa ne apuce anul viitor tot pe aceleasi pozitii
Tu ai dreptate, dar tot atata dreptate am si eu.
Comment de Andrei Cojea — martie 28, 2009 #
Si da, uite aici cum umbla calugaritele pe strazile Romei
) http://www.gandul.info/planeta-nebunilor/prostituate-imbracate-in-calugarite-pentru-a-evita-amenzile-politiei.html?3938;3205202 De fapt eu am auzit alte zvonuri, dar nu am nici un suport, asa ca nu deschid subiectul.
Comment de Andrei Cojea — martie 28, 2009 #
@ andrei …imi place cum gandesti
sincer…so let the spice flow
)
@bogdan : hai sa o luam pe liniute ca sa nu pierdem logica fiindca si asa imi e destul de greu sa descifrez ce scrii tu acolo :
-in primul rand lucrezi in presa cam de cati ani fumez eu deci ti-ai dat cu presupusul gresit.Daca nu ma hotaram subit ca nu vreau sa am un orar fix si un salariu de nimic,acum,probabil,iti eram colega ca si profa de mate.
-pentru cineva care afirma ca lucreaza in presa si ca profesor te exprimi imposibil de prost.Felul asta de a scrie nu l-am vazut nici la cei mai tineri decat noi,aka generatia noua,deci nu,nu e leet…O fi nestiinta.
-nu-i nici o problema ca m-ai provocat…ador sa fiu provocata dar…pentru trafic nu era mai bine sa faci un post despre pozitiile sexuale?poate erai mai in cunostinta de cauza…sau poate nu.Prin afirmatia asta,sincer,ai mai coborat o treapta in ochii mei.Genul de oameni care isi exprima parerile proprii si le sustin cu atata ardoare doar pentru a atrage trafic nu mi se par decat niste,hai sa nu fiu rea si sa le zic “curve in ale blogging-ului”,sa le zicem falsi.
- de ce ai impresia ca cei care fumeaza isi rateaza viata sau sunt oameni nesiguri?daca reusesti sa-mi aduci indeajuns de multe exemple incat sa ma convingi ca este o afirmatie corecta atunci am sa te aprob.Pana atunci sustii doar o afirmatie nefondata.Eu,in schimb,pot sa-ti aduc nenumarate exemple de oameni care nu au ajuns muncitori la orca daca au fumat ci profesori,avocati,artisti,etc.
-si eu sunt autodidacta si totusi,uite diferenta dintre noi.O persoana care se educa prin lectura invata sa aiba conceptii libere.Da-mi voie sa ma indoiesc de ce zici tu acolo.
-la faza cu sunt ceea ce sunt m-ai pierdut,sincer.M-ai pierdut ,de fapt,de la aia cu efortul fizic.Probabil ai spus o chestie tare inteligenta si profunda acolo da’ sunt eu analfabeta si nu stiu sa o citesc.
-adicatelea cum “CHIAR si goliath a inteles efectul” ?!Mie chiar mi se pare un om inteligent si uite,chiar are pareri pertinente si deschise si un mod de gandire pentru care i-as face cinste cu o bere daca s-ar afla in fata mea.
-ia sa vedem…Daca poti ghici ce stare am eu acum,cand iti raspund,ma jur ca primesti o bomboana.Si dammit,sunt de 15 ori mai coerenta decat tine.
Comment de d3vilbabe — martie 29, 2009 #
ok…intre timp m-am documentat,intrand pe blogul fiecaruia si am aflat cateva chestii care mi-au modificat oarecum parerile despre voi,cei ce m-ati asaltat ieri.
Pentru mai multa documentatie incercati sa cautati informatii despre seo.
Eu zic ca ar fi mai dragut sa ramana la stadiul de “blog al clasei” si sa nu incercati sa va aruncati in valtoarea “gugal” ca e mult mai mult decat credeti.
Lasati puritatea si talentul sa-si urmeze calea,fara sa va chinuiti sa le fortati.
Nu stiu ce materie predai,cred ca nu mi-ar fi foarte greu sa aflu tinand cont ca mi-ai dat si numele si liceul insa! ma simt total dezamagita sa vad ca un intelectual,un formator de opinie,afirma ceva doar pentru a se vinde.E plina tara de din astia si sunt oarecum satula.Pentru a-l bate pe Gogu va trebuie cu totul altceva nu asta.
Am realizat de la ce vine scrisul total ilizibil.Probabil e tastatura pusa pe romana si esti obisnuit cu cea in engleza.Ba chiar m-am straduit sa inteleg si jocul de cuvinte pe care ai incercat sa-l realizezi cu “sunt ceea ce sunt”..Dupa cum ma asteptam,esti un simplu demagog..Asa e?
Sincer,nu mi-a placut cuvantul “chiar” alaturat lui goliath.Afland ca iti este elev tind sa cred ca are oarecum o tenta personala si nu este o intamplare.Din pacate,goliath,cu alaturarea acelui “chiar”,a avut cele mai pertinente si mai logice argumente.Aici putem spune ca elevul a depasit profesorul,intr-un mod motta-a-mot,bineinteles.Eu zic sa-i puneti o pila la mate sa-si mareasca nota pentru asta.
In rest,imi retrag cuvintele “curva in ale blogging-ului” si le inlocuiesc cu sintagma “curva intelectuala”.Banuiesc ca,fiind un om care s-a auto-educat prin carti,intelegi perfect la ce ma refer si ce categorie vrea sa desemneze.
In rest,numai bune.Succes cu proiectul blogului,desi nu folositi metoda buna pentru scopul pe care vi l-ati propus.
Comment de d3vilbabe — martie 29, 2009 #
draga de3va….tin sa iti raspund la comment si o voi face intr-un mod cat mai lizibil…in primul rand vreau sa iti multumesc pentru ce ai spus….faptul ca ai folosit ,,cuvinte grele,, la adresa mea conteaza putin spre deloc si efectul lor asupra mea este puternic estompat de faptul ca ai afirmat ca elevii mei si-au depasit mentorul si asta imi da puterea s merg inainte..nici anii de presa nu imi dau mai multa satisfactie decat ceea ce ai spus si faptul ca apreciezi un elev pe care l-am ajutat sa se exprime, sa comunice sa fie ,,bataios,, si ,,pertinent,, in opinii nu am cuvinte ca s iti multumesc..pe cuvant regret nespus ca te-am ,,apostrofat,, si eu l randul meu cu termeni ,,eronati,,. poate ca sunt un stejar batran care daruieste din vigoarea sa lastarilor sai si el se pierde si imbatraneste…iar motivul pentru care scriu atat de descentrat e acela ca am avut primul PC in facultate si toata viata am scris si inca imi place sa sriu de mana, chiar daca scriu extrem de repede si foarte ilizibil si cu stanga si cu dreapta….in dorinta da a-mi expune opiniile nu mai sunt orientat spre structura literelor…sunt poate un autodidact si filozof de neinteles…cat despre termenul de ,,curva intelectuala,, nu iti spun decat atat….daca tot ai avut curiozitatea sa ne studiezi background-ul, ai fi inteles ca vreau s fac ,,trafic,, nu pentru mine si numele meu, pentru ca mi-am publicat numele in diverse publicatii de peste 2500 de ori in ultimii ani…eu nu vreau sa fac traficul asta pentru mine ci pentru ei, pentru ca am plecat impreuna de la o idee, pentru c le/am promis ca le ofer spatiu si loc sa se dezvolte, pentru ca modulul de jurnalism pe care le predau inseamna mai mult decat 2 ore de stat in clasa, inseamna un mod de viata…daca ai fi citit cu atentie rubrica despre noi ai fi inteles mai multe..iar faptul ca nu am abordat un subiect cu tenta sexuala este pentru ca nu asta vreau sa promovez…prin subiectul dezbatut am vrut sa exprim un alt punct de vedere..poate ca sunt un conservator, depasit de vreme, dar dincolo de tot si toate repet….imi las palaria in fata ta si te respect pentru ca imi apreciezi elevii….repet…nimic nu imi pot dori mai mult….pentru asta poti sa ma ,,apreciezi,, cu ce cuvinte vrei, imi sustin punctul de vedere, cred in continuare ca am dreptate, dar dincolo de tot si toate iti multumesc sincer pentru ce ai spus despre unul din elevii mei si crede-ma ca toti sunt unul si unul si e o adevarata placere sa petreci timpul cu ei…toate cele bune
Comment de bogdan — martie 29, 2009 #
oana pentru a-ti fi mai usor.incantata:).
nu a fost in sensul de insulta ci pentru ca blamez intelectualii care-si comercializeaza ideile.Asta desi,in secret,visez sa ajung si eu,la randul meu,jurnalist.Sunt paradoxala de felul meu.:) Speram sa intelegi pentru ca e un termen destul de folosit.Poate ar fi sunat mai bine daca as fi folosit “prostitutie intelectuala”.E mai des intalnita sub forma asta.
Nu conteaza traficul.Conteaza ceea ce exprimi.Pana la urma nu sunteti oarecare dintre majoritate ca sa fiti adeptii formei fara fond,nu?:)
Formeaza-l bine pentru ca are potential si ar fi pacat sa se piarda.Sunt atat de multi netoti in tara asta incat de cate ori apare o sclipire ar trebui protejata prin lege.
Ma bucur ca intr-un final ne-am inteles.Ar fi fost pacat sa plecati de aici fara sa ajungem,impreuna,la o concluzie.
Comment de d3vilbabe — martie 29, 2009 #
bogdan, si sunt de asemenea incantat si te astept oana prin bucuresti. mai mult decat atat, tin sa fac precizarea ca andrei, elevul de care vorbim de atata timp si care ,,se rafuieste in idei cu tine,, de ceva vreme, se pricepe si la web design si este la randul lui formator pe it:). mai mult, daca citesti cu atentie scriptul de wordpress de la finalul blogului vei realiza ca este construit de e:). Si ca lucrurile sa fie complete, te invit sa dezbati si pe tema articolului scris de el, un articol mult mai complex decat tema precedenta cu dreptul la moarte. Detalii aici http://presainblugi.com/paranoia-ingerul-digital-2/
PS: In curand o sa ai o surpriza placuta..o s fii la blogroll pe blogul echipei noastre…fac asta pentru ca imi respect ,,combatantii,, in idei si imi plac fetele cu caracter puternic asa cum esti tu..ai atitudine si personalitate
toate cele bune
PS2: sper ca pe viitor sa facem schimb de id/uri de mess si nr de tel:)
Comment de bogdan — martie 29, 2009 #
merci,merci…de priceput la webdesign stiam ca se pricepe de pe blogul lui..id-ul si nr de tel este la pagina de contact de aici.
Comment de d3vilbabe — martie 29, 2009 #
Faptul ca B.M. consuma iarba, asta nu inseamna ca te face poet, trebuie sa fii si talentat…
Comment de Otzi — martie 29, 2009 #
Bogdan este in primul rand prietenul meu si dupa aceea imi este profesor de jurnalism. L-am vazut de mai multe ori la o narghilea decat la catedra si ma bucur ca isi petrece atata timp printre noi. Mai am foarte multe lucruri de invatat de la el (si nu neaparat ca elev) si mai am mult pana sa il ajung macar din urma
Comment de Andrei Cojea — martie 29, 2009 #
normal ca nu otzi…dar daca ai talentul,exista sansa sa-ti dea un plus de idei
Comment de d3vilbabe — martie 30, 2009 #
Nu stiu voi , dar pe mine un singur drog ma face sa fiu “high” : sexul ! Restul sunt doar fumuri si ace de unica folosinta(!)
Comment de dias2 — aprilie 1, 2009 #
ai incercat sex in fum?:)))
Comment de d3vilbabe — aprilie 1, 2009 #
Eu nu inteleg un singur lucru , de ce nu fac obositii astia o lege, sa fumezi pe propria ta raspundere cat vrei tu ( asta dupa un control psihologic) evitand puscaria?!
Comment de doarares — august 14, 2009 #